menu

De Site / Algemeen / Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter

zoeken in:
Voorheen kon je onder een submap ook weer diverse submappen hangen...
Klopt het dat die mogelijkheid nu niet meer bestaat, of kijk ik ergens overheen? (ik zie alleen een kruisje om de map te verwijderen)

Dat je nu zelf de volgorde van mappen kan aanpassen is en dat je meerdere films tegelijk kunt aanvinken in een map ook, top!

Jordy (admin)
Norma schreef:
Voorheen kon je onder een submap ook weer diverse submappen hangen...
Klopt het dat die mogelijkheid nu niet meer bestaat, of kijk ik ergens overheen?

Je kunt met de knop onderaan de lijst een nieuwe map aanmaken. Deze kun je vervolgens naar de juiste plek slepen.

Jordy (admin)
Verhoeven schreef:
En als ik dan op de hoofdmap klik dat die kleinere mapjes dan eruit komen. Snap je, Jordy?

Nou ja je kunt al submappen aanmaken in mappen. Ik zal nog even kijken naar het in/uitklappen van mappen. Als dat is wat je bedoelt. Dat dacht ik wel gebouwd te hebben, maar zie ik inderdaad niet meer terug

Dat is wat ik bedoel. Hier een beter voorbeeld van een scroll-vinger:

https://www.moviemeter.nl/user/40081/lists

Jordy (admin)
Daar kiest iemand toch zelf voor? Maar goed, je kunt nu als het goed is inklappen / uitklappen. En daarnaast veelgebruikte mappen zelf helemaal bovenaan zetten. Dus hopelijk is het daarmee een beetje verholpen

Hele vooruitgang.

In De Site > Algemeen > Mijn Films:

Blijven de filmlijsten nu zo staan in de vorm dat ze nu zijn ?
Ik vond de lijsten titel + afbeelding + score anders wel de beste hoor, maar die blijkt verdwenen.

Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

In Mijn Films kan ik geen films verwijderen. De pop up om het te bevestigen verschijnt, maar zowel de ok als annuleer-knop werkt niet.

Edit: Kan wel gewoon op het kruisje klikken bij individuele films. Die verdwijnen dan. Maar de 'verwijder'-knop reageert niet goed en veroorzaakt bijna een Firefox crash bij mij.

Jordy (admin)
Ja ik zie het ook, volgens mij alleen in Firefox. Gaat op de lijst!

Jordy (admin)
Tarkus schreef:
Blijven de filmlijsten nu zo staan in de vorm dat ze nu zijn ?(

Ja sorry, ik denk dat het zo blijft.

Door het veel te trage internet op mijn werk heb ik per ongeluk mijn In Bezit-lijst van +/- 800 titels verwijderd. Karma, I guess. Sorry, wilde het alleen even kwijt

Dat is balen zeg. Ik neem aan dat dat niet met een knopdrul is gebeurd? Via google kan je misschien nog een kopie raadplegen als je 'in cache' zoekt.

Nee, ik krijg het niet meer gevonden zo gauw. En wat bedoel je met een knopdrul, Knisper?

Jordy schreef:
(quote)

Ja sorry, ik denk dat het zo blijft.

Spijtig.. is niet bepaald handiger geworden.
Was beter gebleven zoals het was.

Bij De Site > MovieMeter pakketservice > Algemeen discussietopic:

Allereerst wil ik zeggen dat ik heel blij ben met Moviemeter en merk dat het nog volop in ontwikkeling is.

Alleen merk ik dat het niet meer mogelijk is voor mij om nieuwe (sub)mappen aan te maken.

Enig idee waar het mee te maken heeft? Ik gebruik Windows 10 en Firefox.

Alvast bedankt,

Bignose

In De Site > Gebruikers > Map anmaken kan niet meer:

Het lukt mij niet meer om nieuwe mappen aan te maken. Iemand enig idee hoe dat kan?

Groet,

Bignose

Ik zou het relax vinden als ik de films in mijn films mappen kan ordenen op jaar uitgave, i.p.v. alleen alfabetisch. Is dat mogelijk? bij tmdb kan dat wel.

hallo? Iemand van de mm crew alive>??

Jordy (admin)
Dat zou inderdaad leuk zijn. In dit topic hou ik dit soort wensen bij:

De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst

In De Site > Algemeen > Mijn films:

Na de update van de site kan ik de films in de mijn films map niet meer openen dit is echt irritant en vreemd. Als je er op drukt kun je hem alleen maar selecteren om te verwijderen enz. Niet meer in de film zelf komen.
Wat kan hieraan gedaan worden?
Gr Barry

Jordy (admin)
Ik weet het eerlijk gezegd niet, iemand die dit herkent?

Nee, geen problemen mee

Ik krijg helemaal niets meer te zien als ik op Mijn Films klik.

Bij mij werkt Mijn Films zoals gebruikelijk. Wel lopen mijn lijstjes onderin het zwarte vak in, dat was voorheen niet zo. Zodra ik een lijst met films selecteer wordt de webpagina langer en heb je dit probleem niet.
http://oi67.tinypic.com/2415wcz.jpg

Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Ik kan geen topic voor hulp/vragen vinden, daarom maar hier. Ik heb een map gemaakt om bij te houden welke films ik dit jaar in de bios zie. Hoe krijg ik de films op volgorde van toevoegen in plaats van op alfabetische volgorde?

Jordy (admin)
Poek schreef:
Ik heb een map gemaakt om bij te houden welke films ik dit jaar in de bios zie. Hoe krijg ik de films op volgorde van toevoegen in plaats van op alfabetische volgorde?
Dat kan helaas niet. Het staat wel op de wensenlijst om andere sorteermogelijkheden te maken, maar sorteren op datum van toevoegen was nog niet bij me opgekomen. Ik geloof zelfs niet dat ik dat momenteel opsla,

Dat is toch wel een groot gebrek. Ik ga dan maar verder op zoek naar een geschikte website om bezochte films bij te houden.

Jordy (admin)
Het idee op deze site is inderdaad dat je dat kan bijhouden door te stemmen.

Bij De Site > Algemeen > Zoeken op de site:

Heb overlaatst mijn dvd collectie ingevoerd op moviemeter. Helaas is het niet mogelijk deze lijst te rangschikken volgens stemgemiddelde, speelduur, jaartal,.. Of kan dit wel? Zo niet, zou dit in de toekomst een uitbreiding kunnen zijn?

Vriendelijke groeten

kappeuter (crew)
SanderPuntCom

Dat kan inderdaad momenteel helaas niet, maar dat zou wel handig zijn ja.
Het staat op de ideëenlijst om Mijn Films te verbeteren.
Zie 'mijn films verbeteren'.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:50 uur

geplaatst: vandaag om 20:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.