• 159.411 films
  • 9.797 series
  • 29.083 seizoenen
  • 608.520 acteurs
  • 355.184 gebruikers
  • 8.896.593 stemmen

Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter

zoeken in:

jassonn

• 5303 berichten
  • 3116 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

die zin begrijp ik niet

Ik denk dat hij bedoelt: ik kom er niet uit.

U-96

• 11870 berichten
  • 1808 stemmen

Gisteren dacht ik nog dat ik het niet echt nodig zou hebben, maar ik vind 't toch wel erg handig. Ik dump gewoon alle films erin die ik van de tv wil zien, en die ik gehuurd heb. Ook erg handig om dan na elke dag de stemtabel te gebruiken.

Jordy

• 22563 berichten
  • 2952 stemmen

Zelva schreef:

Dat lijkt me wel ja, maar als je er zo nodig wat anders in wilt doen, mag dat vast ook wel.

Die standaardmapjes zijn maar een voorzetje, je kunt er mee doen wat je wilt verder.

kos

• 45927 berichten
  • 8376 stemmen

Als ik alle films die ik nog wil zien er in ga zetten wordt de site pas echt traag

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

Mooi! Toch altijd weer spannend of het de goedkeuring van tovenaar kan wegdragen

Or else!

Ericinho

• 264 berichten
  • 626 stemmen

Geen idee of het makkelijk kan, maar wat ideaal zou zijn is dat je kan instellen dat je een reminder per email krijgt als een film die je nog moet zien (niet hebt gezien of wilt zien) op TV komt...

chrissie

• 749 berichten
  • 4833 stemmen

Ericinho schreef:

Geen idee of het makkelijk kan, maar wat ideaal zou zijn is dat je kan instellen dat je een reminder per email krijgt als een film die je nog moet zien (niet hebt gezien of wilt zien) op TV komt...

Lijkt me niet te doen wegens zowel Nederlanders als Belgen op MM. Dan zou echt alles in 't oog moeten gehouden worden. Ik weet niet wat jullie op de kabel krijgen maar bij ons zijn dat ook alle Franse en Duitse zenders, Spaanse en Italiaanse. Maar geen commerciële Nederlandse netten.

Jordy

• 22563 berichten
  • 2952 stemmen

Ericinho schreef:

Goed idee, zal ik gelijk meenemen met de aanpassingen die ik nog aan de lijsten moet doen. Het gaat dan natuurlijk wel om de tv-films die momenteel ook echt ingevoerd worden (die dus in NL te ontvangen enzo)

blabla

• 2070 berichten
  • 5111 stemmen

Eindelijk een toepassing voor al die mensen die een geldig e-mail adres hebben ingevuld.

Jordy

• 22563 berichten
  • 2952 stemmen

Oh ik zat eigenlijk meer aan een PM te denken, maar via e-mail is misschien ook wel een idee.

Locutus

• 606 berichten
  • 5629 stemmen

Ik vind dat ook een goed idee Ik mis heel vaak films op tv die ik wel had willen zien.

Jordy

• 22563 berichten
  • 2952 stemmen

Je kunt nu zelf opgeven in welke map je inkomende films binnen wilt laten komen. Zal later nog even wat aanpassingen doen (lijsten tonen bij user info enzo).

kappeuter (crew films)

• 71349 berichten
  • 5669 stemmen

Prachtig! Komt dat in het profiel te staan of gewoon bij de 'mijn films' pagina ?

Dat laatste is wellicht het meest logische.

Jordy

• 22563 berichten
  • 2952 stemmen

Als je een map bewerkt kun je opgeven of dát de map is waar je toegevoegde films standaard in moeten komen

Jordy

• 22563 berichten
  • 2952 stemmen

En er is nu bij de user-info een nieuw tab-blad te zien waar de lijsten te zien zijn.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3116 stemmen

Nice...

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

jassonn

• 5303 berichten
  • 3116 stemmen

Je hebt niet veel te ruilen Phoenix..

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Mijn collectie is ook niet gigantisch of zo . Maar dat komt nog wel .

kappeuter (crew films)

• 71349 berichten
  • 5669 stemmen

Jordy schreef:

Als je een map bewerkt kun je opgeven of dát de map is waar je toegevoegde films standaard in moeten komen

Ik wil de map 'Nog zien' die eigenschap geven. Ik begrijp dat dat niet kan omdat je eerst een nieuwe submap moet maken ?

Kun je niet met een pulldown en een submit button laten aangeven welke map die eigenschap krijgt ?

Dat lijkt me een stuk handiger.

zombie

• 987 berichten
  • 6070 stemmen

Nice work

Jordy

• 22563 berichten
  • 2952 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Ik wil de map 'Nog zien' die eigenschap geven. Ik begrijp dat dat niet kan omdat je eerst een nieuwe submap moet maken ?

Open de betreffende map, klik daar op "bewerk map" en je kunt aanvinken dat je die map wilt gebruiken

kappeuter (crew films)

• 71349 berichten
  • 5669 stemmen

Ah, had ik toch niet goed gekeken blijkbaar. Bedankt!

Jordy

• 22563 berichten
  • 2952 stemmen

Zo m'n dvd's staan er in, wat een werk

kappeuter (crew films)

• 71349 berichten
  • 5669 stemmen

Ik heb nu ook m'n collectie ingevoerd. Een lekker eenvoudige vervanging van DVD profiler.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Impressive! :O

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8117 stemmen

Best veel werk inderdaad.. pff, maar ik heb 'em ook klaar. Ook de vervanging van DVD profiler.

Bad_Religion

• 624 berichten
  • 628 stemmen

Ik heb hem ook klaar. Staat alleen nog niet zo veel in

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

K'ben ook klaar! Maar dan heb je ook wat .

kappeuter (crew films)

• 71349 berichten
  • 5669 stemmen

Wat hoorde ik nou, wou je Love Liza verkopen ?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.