- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter

eeflien
-
- 383 berichten
- 261 stemmen
Ik heb een film toegevoegd dmv het 'naar mijn films' linkje bij de film zelf, maar ik krijg geen nieuw scherm als ik hem wil kopieren of verplaatsen dus dat lukt niet... ligt dit aan mij?

Jordy
-
- 22563 berichten
- 2952 stemmen
Heb je het vakje voor de film wel aangevinkt?

eeflien
-
- 383 berichten
- 261 stemmen
Jazeker, maar ik blijf gewoon op de 'mijn films'-pagina.

gotti
-
- 14016 berichten
- 5585 stemmen
Yep, wil bij mij ook niet lukken. Ik selecteer de films, druk op kopieren of verplaatsen en dan schiet het scherm naar boven en is er niets gebeurd.

Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Nou niet meteen panieken want bij mij werkt het prima hoor . Ik begrijp trouwens wat ze bedoelen met het "omhoogschieten van het scherm" want als ik goed kijk gebeurd dat NET voordat hij naar de juiste page toegaat (waar je kunt selecteren waar je de kopie/knipsel wilt laten).

eeflien
-
- 383 berichten
- 261 stemmen
Bij mij 'schiet' hij dus ook omhoog, maar dat is het, verder gebeurt er niets.

gotti
-
- 14016 berichten
- 5585 stemmen
Dan hebben we dus hetzelfde probleem...

eeflien
-
- 383 berichten
- 261 stemmen
Ik dacht al dat ik zo stom was dat ik het niet snapte..

Jordy
-
- 22563 berichten
- 2952 stemmen
Welke browser gebruiken de mensen bij wie het niet werkt?

tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Hey interessant Jordy! 't Ziet er goed uit... volgens mij werkt het gewoon goed bij mij (jeuujj). Ik zal het een dezer dagen eens beter bekijken, gave nieuwe optie!

Jordy
-
- 22563 berichten
- 2952 stemmen
Ben speciaal even naar Windows geboot om het in Explorer te testen, maar misschien niet goed genoeg getest. Zijn er ook Explorer-mensen waarbij het wél werkt?

Chainsaw
-
- 8580 berichten
- 3380 stemmen
Bij mij schiet het scherm ook omhoog als ik op verplaatsen klik (nadat ik de films heb geselecteerd) maar hij werkt wel gewoon. Gewoon even een seconde of drie wachten ...
Ook Explorer- gebruiker trouwens !

Jordy
-
- 22563 berichten
- 2952 stemmen
't Ziet er goed uit...
Mooi! Toch altijd weer spannend of het de goedkeuring van tovenaar kan wegdragen

Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Zijn er ook Explorer-mensen waarbij het wél werkt?
Hiero. Er schiet hier niks

Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Leuke optie Jordy! Ik zal er morgen als ik tijd heb ook eens mee aan de slag gaan.

bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Weer een goeie toevoeging, Jordy. Nu kan ik eindelijk eens een to-watch lijstje maken, zonder daarvoor op zoek te moeten gaan naar zo'n achterhaalde balpen.

Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik gebruik ook IE en hij doet het als gezegd perfect.

EmDee
-
- 7193 berichten
- 1417 stemmen
Hele goede toevoeging idd.
Alleen jammer dat je niet je gehele collectie kunt invoeren omdat bv Band of Brothers en muziek DVD's niet toegevoegd kunnen worden.

Jordy
-
- 22563 berichten
- 2952 stemmen
Ik kan er helaas niet echt aan uit
die zin begrijp ik niet

Locutus
-
- 606 berichten
- 5629 stemmen
Ik ook niet. Maar een andere vraag: war zie je dit nou terug bij andere users bijvoorbeeld?

chrissie
-
- 749 berichten
- 4833 stemmen
Net uitgetest en alles werkt (IE)
Aangezien ik zo'n 500 films op video 2000, vhs en dvd heb, zal ik weer enkele avondjes weten wat te doen.

speedy23
-
- 18941 berichten
- 14043 stemmen
Vermenigvuldig dat bij mij x 6, en dan zijn we er bijna...

jassonn
-
- 5303 berichten
- 3116 stemmen
Zo, ik heb ze er allemaal instaan.Ik heb er niet zo heel veel dus dat ging wel snel, maar voor de gene die er wel heel veel hebben.. succes!!
En met "nog zien"wordt neem ik aan bedoeld films die je gewoon nog erg graag wilt zien,(die uit zijn maar ook die nog moeten gaan draaien) toch?

Zelva
-
- 2186 berichten
- 2668 stemmen
En met "nog zien"wordt neem ik aan bedoeld films die je gewoon nog erg graag wilt zien, toch?
Dat lijkt me wel ja, maar als je er zo nodig wat anders in wilt doen, mag dat vast ook wel.

jassonn
-
- 5303 berichten
- 3116 stemmen
Nee Zelva dat niet,maar het kon zijn dat bedoeld werd films die je al wel hebt,maar nog niet hebt kunnen zien.