- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter

borasi
-
- 117 berichten
- 5519 stemmen
Ik krijg onder ‘mijn films’ geen zoekresultaten meer. Ik kan nog steeds via mijn iPhone films toevoegen en verwijderen, maar een overzicht is niet meer zichtbaar.

Don Homer
-
- 437 berichten
- 1298 stemmen
Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:
Is er een mogelijkheid om alle films tegelijk buit de map: "mijn films" te verwijderen? Of uit elke map eigenlijk. Ik zie alleen maar mogelijkheid om ze stuk voor stuk te selecteren, dat kost onnodig veel tijd...

kappeuter (crew films)
-
- 71359 berichten
- 5670 stemmen
Je kunt afzonderlijke mappen met een druk op de knop verwijderen door over de titel te bewegen van het betreffende mapje in het Mijn Films overzicht en op het kruisje te klikken.
Als daar veel films in hebt staan die je wilt verwijderen is dat het snelst.
Wil je het mapje dan opnieuw gaan gebruiken heb je ook zo weer een nieuw / leeg topic aangemaakt.

Don Homer
-
- 437 berichten
- 1298 stemmen
Je kunt afzonderlijke mappen met een druk op de knop verwijderen door over de titel te bewegen van het betreffende mapje in het Mijn Films overzicht en op het kruisje te klikken.
Als daar veel films in hebt staan die je wilt verwijderen is dat het snelst.
Wil je het mapje dan opnieuw gaan gebruiken heb je ook zo weer een nieuw / leeg topic aangemaakt.
Dat werkt helaas niet bij "mijn films". Die map kan je niet verwijderen...

kappeuter (crew films)
-
- 71359 berichten
- 5670 stemmen
Nee klopt, voor de hoofdmap zijn daar geen mogelijkheden voor, helaas.

AnyaH
-
- 357 berichten
- 299 stemmen
In De Site > Algemeen > Lijsten beheren:
Sinds vanochtend kom ik erachter dat ik niet meer de optie 'beheren lijsten' in het menu zie....... Aangezien ik in deze lijsten een groot deel van mijn dvd-verzameling heb vastgelegd, is het nu niet mogelijk om te zien welke ik wel/niet in mijn bezit heb. Alleen als ik iedere titel apart invoer, maar mijn verzameling bestaat niet uit slechts enkele tientallen dvd's.......
Ik gebruik Moviemeter uitsluitend op mijn smartphone en uitloggen en opnieuw inloggen had ook geen effect. Zijn er meer gebruikers die hetzelfde ervaren? En hoe kan het opgelost worden? Alvast bedankt!

Ajax&Filmfreak
-
- 3120 berichten
- 3441 stemmen
Ik zie het wel gewoon....S9+ en Chrome

AnyaH
-
- 357 berichten
- 299 stemmen
Vreemd! Android op HTC+ geeft helaas geen lijsten, scrollen in het menu lukt niet.........

kappeuter (crew films)
-
- 71359 berichten
- 5670 stemmen
Vreemd! Android op HTC+ geeft helaas geen lijsten, scrollen in het menu lukt niet.........
Ik heb het doorgegeven aan de ontwikkelaars.
Ik weet niet of je alvast iets hebt aan onderstaande link:

AnyaH
-
- 357 berichten
- 299 stemmen
Ik heb het doorgegeven aan de ontwikkelaars.
Ik weet niet of je alvast iets hebt aan onderstaande link:
Bedankt! Ik kan nu in ieder geval weer bij mijn lijsten. Alvast heel erg bedankt voor de moeite!

AnyaH
-
- 357 berichten
- 299 stemmen
Zie nu dat ik ook niet bij de toplijsten (stemmen, meningen, top250, tip, regisseurs, enz.) kan.........

AnyaH
-
- 357 berichten
- 299 stemmen
Scrollen is weer mogelijk, ik kan weer bij de Toplijsten en mijn eigen films beheren. Super bedankt voor de moeite!

joachimt (crew films)
-
- 3418 berichten
- 8938 stemmen
Mijn Films is helemaal leeg!
Hier zag ik altijd ook mijn filmlijsten, niet alleen maar In Bezit en Nog Zien. Als ik op dit moment vanaf een filmpagina een film wil toevoegen aan een lijst, kan dat niet. Kan alleen toevoegen aan In Bezit en Nog Zien.
Hier staan mijn lijsten nog wel. Ik kan daar alleen niks toevoegen.
Tijdelijke bug?

kappeuter (crew films)
-
- 71359 berichten
- 5670 stemmen
Dat is vreemd zeg. Hier geen problemen.
Saaie tip: cookies legen, tijdelijke interbestanden opruimen en uitloggen en opnieuw inloggen; werkt dat mischien?

joachimt (crew films)
-
- 3418 berichten
- 8938 stemmen
Geschiedenis van laatste 24 uur geleegd (gisteravond werkt het nog) en uitgelogd en ingelogd. Geen effect. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit aan cache zou liggen.

joachimt (crew films)
-
- 3418 berichten
- 8938 stemmen
All time history geleegd. Had ook geen zin. Ik hoor graag of anderen dit ook hebben. Zou toch vreemd zijn, als het alleen in mijn account fout gaat?

Ferdydurke
-
- 1353 berichten
- 854 stemmen
Ik heb het ook. Ik zag gisteren dat één van mijn lijsten met een bepaalde naam, en met 10 titels erop, veranderd is in een lijst 'Nog Zien (0)'. Als ik op deze lijst klik, komt de oorspronkelijke lijst, met naam en met titels, weer tevoorschijn. Ik kan ook gewoon de lijst bewerken. De aanvankelijke weergave blijft echter 'verkeerd'. Ik dacht dat als je niet inlogt, en dan je lijsten opzoekt, de weergave goed is.
Inhoudelijk lijkt er dus niets veranderd. Neemt niet weg dat dit natuurlijk verholpen moet worden.
Edit: het probleem doet zich alleen voor onder Mijn Films - Beheren. Als ik via mijn profiel naar de lijsten toe ga, is de weergave goed.

joachimt (crew films)
-
- 3418 berichten
- 8938 stemmen
Dank voor je reactie, Ferdydurke. Goed om te weten dat het niet aan mijn kant ligt. Wel gek, dat kappeuter hier geen last van heeft.
Ik zie dat je gelijk hebt. Via mijn films - beheren zie ik die twee verkeerde lijstnamen met (0) erachter, maar in feite zijn het wel de twee lijsten die ik heb:
https://i.imgur.com/I4lQh28.png
Ik blijk ook nog steeds films te kunnen toevoegen vanaf de filmpagina. Dat vind ik de handigste manier. Ik voeg dan dus een film toe aan Nog Zien, terwijl ik hem dus eigenlijk aan The Archive App toevoeg. Het grappige is, dat ik daarna film Mijn Film - Beheren het nummertje weer goed zie en niet meer op (0). De titel is echter nog steeds Nog Zien.
Goed, ik kan dus in ieder geval verder met waar ik mee bezig was. Moet inderdaad wel verholpen worden. Geef jij het door, kappeuter?

kappeuter (crew films)
-
- 71359 berichten
- 5670 stemmen
Ja, bij deze!

kappeuter (crew films)
-
- 71359 berichten
- 5670 stemmen
Als het goed is is het inmiddels verholpen!

Shadowed
-
- 7711 berichten
- 4882 stemmen
Bij mij is het nog niet verholpen.

joachimt (crew films)
-
- 3418 berichten
- 8938 stemmen
Inderdaad. Probleem bestaat nog steeds.
Overigens heb ik vannacht een export gedaan van mijn lijsten. Ik heb mijn twee lijsten dubbel gekregen:
mijn_films_2_Plex_20201016
mijn_films_2_In Bezit_20201016
mijn_films_3_The Archive App_20201016
mijn_films_3_Nog Zien_20201016
In beide gevallen is de inhoud van de csv gelijk.

joachimt (crew films)
-
- 3418 berichten
- 8938 stemmen
Nog steeds hetzelfde.
Nummertjes kloppen nu wel, maar dat loste gisteravond op toen ik films aan die lijsten toevoegde.

kos
-
- 45929 berichten
- 8378 stemmen
Ik zie helemaal niets. Er komt geen dropdownmenu, kan mn lijsten dus niet zien laat staan er iets uit aanpassen.