• 159.413 films
  • 9.802 series
  • 29.092 seizoenen
  • 608.538 acteurs
  • 355.202 gebruikers
  • 8.897.028 stemmen

Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter

zoeken in:

borasi

• 117 berichten
  • 5519 stemmen

Ik krijg onder ‘mijn films’ geen zoekresultaten meer. Ik kan nog steeds via mijn iPhone films toevoegen en verwijderen, maar een overzicht is niet meer zichtbaar.

Don Homer

• 437 berichten
  • 1298 stemmen

Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Is er een mogelijkheid om alle films tegelijk buit de map: "mijn films" te verwijderen? Of uit elke map eigenlijk. Ik zie alleen maar mogelijkheid om ze stuk voor stuk te selecteren, dat kost onnodig veel tijd...

kappeuter (crew films)

• 71359 berichten
  • 5670 stemmen

Don Homer

Je kunt afzonderlijke mappen met een druk op de knop verwijderen door over de titel te bewegen van het betreffende mapje in het Mijn Films overzicht en op het kruisje te klikken.

Als daar veel films in hebt staan die je wilt verwijderen is dat het snelst.

Wil je het mapje dan opnieuw gaan gebruiken heb je ook zo weer een nieuw / leeg topic aangemaakt.

Don Homer

• 437 berichten
  • 1298 stemmen

kappeuter schreef:

Don Homer

Je kunt afzonderlijke mappen met een druk op de knop verwijderen door over de titel te bewegen van het betreffende mapje in het Mijn Films overzicht en op het kruisje te klikken.

Als daar veel films in hebt staan die je wilt verwijderen is dat het snelst.

Wil je het mapje dan opnieuw gaan gebruiken heb je ook zo weer een nieuw / leeg topic aangemaakt.

Dat werkt helaas niet bij "mijn films". Die map kan je niet verwijderen...

kappeuter (crew films)

• 71359 berichten
  • 5670 stemmen

Nee klopt, voor de hoofdmap zijn daar geen mogelijkheden voor, helaas.

Don Homer

• 437 berichten
  • 1298 stemmen

Heb toch een oplossing gevonden, kappeuter! Op de computer kan ik (met eerste film selecteren ---> Linkermuisknop vasthouden --> shift indrukken --> laatste film selecteren) de hele rij selecteren. Hierdoor gaat het een stuk sneller .

kappeuter (crew films)

• 71359 berichten
  • 5670 stemmen

Slim opgelost!

AnyaH

• 357 berichten
  • 299 stemmen

In De Site > Algemeen > Lijsten beheren:

Sinds vanochtend kom ik erachter dat ik niet meer de optie 'beheren lijsten' in het menu zie....... Aangezien ik in deze lijsten een groot deel van mijn dvd-verzameling heb vastgelegd, is het nu niet mogelijk om te zien welke ik wel/niet in mijn bezit heb. Alleen als ik iedere titel apart invoer, maar mijn verzameling bestaat niet uit slechts enkele tientallen dvd's.......

Ik gebruik Moviemeter uitsluitend op mijn smartphone en uitloggen en opnieuw inloggen had ook geen effect. Zijn er meer gebruikers die hetzelfde ervaren? En hoe kan het opgelost worden? Alvast bedankt!

Ajax&Filmfreak

• 3120 berichten
  • 3441 stemmen

Ik zie het wel gewoon....S9+ en Chrome

AnyaH

• 357 berichten
  • 299 stemmen

Vreemd! Android op HTC+ geeft helaas geen lijsten, scrollen in het menu lukt niet.........

kappeuter (crew films)

• 71359 berichten
  • 5670 stemmen

AnyaH schreef:

Vreemd! Android op HTC+ geeft helaas geen lijsten, scrollen in het menu lukt niet.........

Ik heb het doorgegeven aan de ontwikkelaars.

Ik weet niet of je alvast iets hebt aan onderstaande link:

Mijn Films - MovieMeter.nl

AnyaH

• 357 berichten
  • 299 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Ik heb het doorgegeven aan de ontwikkelaars.

Ik weet niet of je alvast iets hebt aan onderstaande link:

Mijn Films - MovieMeter.nl

Bedankt! Ik kan nu in ieder geval weer bij mijn lijsten. Alvast heel erg bedankt voor de moeite!

AnyaH

• 357 berichten
  • 299 stemmen

Zie nu dat ik ook niet bij de toplijsten (stemmen, meningen, top250, tip, regisseurs, enz.) kan.........

AnyaH

• 357 berichten
  • 299 stemmen

Scrollen is weer mogelijk, ik kan weer bij de Toplijsten en mijn eigen films beheren. Super bedankt voor de moeite!

joachimt (crew films)

• 3418 berichten
  • 8938 stemmen

Mijn Films is helemaal leeg!

Mijn Films

Hier zag ik altijd ook mijn filmlijsten, niet alleen maar In Bezit en Nog Zien. Als ik op dit moment vanaf een filmpagina een film wil toevoegen aan een lijst, kan dat niet. Kan alleen toevoegen aan In Bezit en Nog Zien.

joachimt

Hier staan mijn lijsten nog wel. Ik kan daar alleen niks toevoegen.

Tijdelijke bug?

kappeuter (crew films)

• 71359 berichten
  • 5670 stemmen

Dat is vreemd zeg. Hier geen problemen.

Saaie tip: cookies legen, tijdelijke interbestanden opruimen en uitloggen en opnieuw inloggen; werkt dat mischien?

joachimt (crew films)

• 3418 berichten
  • 8938 stemmen

Geschiedenis van laatste 24 uur geleegd (gisteravond werkt het nog) en uitgelogd en ingelogd. Geen effect. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit aan cache zou liggen.

joachimt (crew films)

• 3418 berichten
  • 8938 stemmen

All time history geleegd. Had ook geen zin. Ik hoor graag of anderen dit ook hebben. Zou toch vreemd zijn, als het alleen in mijn account fout gaat?

Ferdydurke

• 1353 berichten
  • 854 stemmen

Ik heb het ook. Ik zag gisteren dat één van mijn lijsten met een bepaalde naam, en met 10 titels erop, veranderd is in een lijst 'Nog Zien (0)'. Als ik op deze lijst klik, komt de oorspronkelijke lijst, met naam en met titels, weer tevoorschijn. Ik kan ook gewoon de lijst bewerken. De aanvankelijke weergave blijft echter 'verkeerd'. Ik dacht dat als je niet inlogt, en dan je lijsten opzoekt, de weergave goed is.

Inhoudelijk lijkt er dus niets veranderd. Neemt niet weg dat dit natuurlijk verholpen moet worden.

Edit: het probleem doet zich alleen voor onder Mijn Films - Beheren. Als ik via mijn profiel naar de lijsten toe ga, is de weergave goed.

joachimt (crew films)

• 3418 berichten
  • 8938 stemmen

Dank voor je reactie, Ferdydurke. Goed om te weten dat het niet aan mijn kant ligt. Wel gek, dat kappeuter hier geen last van heeft.

Ik zie dat je gelijk hebt. Via mijn films - beheren zie ik die twee verkeerde lijstnamen met (0) erachter, maar in feite zijn het wel de twee lijsten die ik heb:

https://i.imgur.com/I4lQh28.png

Ik blijk ook nog steeds films te kunnen toevoegen vanaf de filmpagina. Dat vind ik de handigste manier. Ik voeg dan dus een film toe aan Nog Zien, terwijl ik hem dus eigenlijk aan The Archive App toevoeg. Het grappige is, dat ik daarna film Mijn Film - Beheren het nummertje weer goed zie en niet meer op (0). De titel is echter nog steeds Nog Zien.

Goed, ik kan dus in ieder geval verder met waar ik mee bezig was. Moet inderdaad wel verholpen worden. Geef jij het door, kappeuter?

kappeuter (crew films)

• 71359 berichten
  • 5670 stemmen

joachimt

Ja, bij deze!

kappeuter (crew films)

• 71359 berichten
  • 5670 stemmen

Als het goed is is het inmiddels verholpen!

Shadowed

• 7711 berichten
  • 4882 stemmen

Bij mij is het nog niet verholpen.

joachimt (crew films)

• 3418 berichten
  • 8938 stemmen

Inderdaad. Probleem bestaat nog steeds.

Overigens heb ik vannacht een export gedaan van mijn lijsten. Ik heb mijn twee lijsten dubbel gekregen:

mijn_films_2_Plex_20201016

mijn_films_2_In Bezit_20201016

mijn_films_3_The Archive App_20201016

mijn_films_3_Nog Zien_20201016

In beide gevallen is de inhoud van de csv gelijk.

kos

• 45929 berichten
  • 8378 stemmen

Werkt bij mij ook niet.

meter_fan

• 180 berichten
  • 84 stemmen

joachimt, kos wat zien jullie nu?

joachimt (crew films)

• 3418 berichten
  • 8938 stemmen

meter_fan schreef:

joachimt, kos wat zien jullie nu?

Nog steeds hetzelfde.

Nummertjes kloppen nu wel, maar dat loste gisteravond op toen ik films aan die lijsten toevoegde.

https://i.imgur.com/xcbwixw.png

kos

• 45929 berichten
  • 8378 stemmen

Ik zie helemaal niets. Er komt geen dropdownmenu, kan mn lijsten dus niet zien laat staan er iets uit aanpassen.

meter_fan

• 180 berichten
  • 84 stemmen

joachimt, kos, en nu?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.