menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Algemeen discussietopic

zoeken in:
Mug
Ik ben in ieder geval ook geïnteresseerd!!

Dat maakt twee

Vooral Spasi i Sokhrani lijkt me wel wat.......

Mijn interesse is ook gewekt.

Ok, ik zet 'm erop. Momentje.

Mug
De Site >> MovieMeter pakketservice >> Pleasant Days + Silence in Dreamland

Ik mag aannemen dat er nog animo is bij bepaalde menschen?

Is er belangstelling voor Les Dimanches de Ville d'Avray (1962) ?

- winnaar van een Oscar 'best foreign language'-film
- aanvoerder van de 'tip'lijst op ICM: Top 500 <400votes
- 3.83* (12 stemmen)

R2 / NL-se subs

Met alvast dank aan kappeuter voor het beschikbaar stellen.

Zullen we een combo doen? Dan leg ik een screener van Yuan Fang / Distant op tafel. Niet de meest makkelijke film maar een aantal fijnproevers zouden deze wel kunnen waarderen.

Is er belangstelling voor Bacheha-ye Aseman (1997) (The Children of Heaven) van Majid Majidi??

Ik wil voor ongeveer midden volgende maand, de dvd & bluray BFI uitgave van Privelige in de pakketservice doen. iemand interesse?

Ja, zeker !!!

Ja, kom maar op!

Wil ik ook graag zien ja!

Geld jouw aanbod nog Baggerman?

In principe nog steeds, hoor!

Interessante film Baggerman.

Oké, ik ga het misschien toch doen. Ik weet niet of ik er verstandig aan doe, want ik heb dit nog nooit eerder gedaan, en weet niet of anderen te vertrouwen zijn.
Ik wil misschien Dark Blood in de pakketservice doen, een hele zeldzame dvd-release met originele handtekening van George Sluizer.

Eigenlijk mag dat niet, want er werd mij gevraagd de dvd niet te kopiëren, uit te lenen of te uploaden, vanwege de juridische aspecten rondom de film.

Iemand interesse?

Ik moet helaas het aanbod intrekken, want ik heb nog eens goed gekeken naar de voorwaarden i.v.m. de juridische aspecten. Er werd mij specifiek gevraagd de dvd niet aan derden uit te lenen, en daar zal ik me aan moeten houden. Excuses daarvoor.
Bovendien was er toch weinig animo voor.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:53 uur

geplaatst: vandaag om 09:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.