• 15.792 nieuwsartikelen
  • 178.171 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.350 acteurs
  • 199.057 gebruikers
  • 9.374.489 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Om te voorkomen dat mensen per ongeluk reageren op een discussie die inmiddels al een stuk verder is.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Erg leuk om te zien dat mijn bericht te zien is in het tv overzicht bij de film The Thing uit 2014

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik ben de komende dagen onderhoud aan het plegen omtrend het weergeven en invoeren van datums op de site

veel code die ik al 10 jaar niet aangeraakt heb, in de angst iets kapot te maken

mocht iemand ergens vreemde dingen tegenkomen, dan hoor ik het graag

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Jordy schreef:

ik ben de komende dagen onderhoud aan het plegen omtrend het weergeven en invoeren van datums op de site

veel code die ik al 10 jaar niet aangeraakt heb, in de angst iets kapot te maken

mocht iemand ergens vreemde dingen tegenkomen, dan hoor ik het graag

Dat viel me al op ja. Komen er nu termen als gister, eergister, afgelopen vrijdag etc te staan? Persoonlijk zou ik de datum wel missen bij een bericht. Dat leest net wat gemakkelijker.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dat is inderdaad onderdeel van dit onderhoud. Dit gebeurde eerder op sommige plekken wel en andere niet.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

De ''like'' knop werkt momenteel niet. Bug of tijdelijk uitgeschakeld?

Edit: Op Gamesmeter ook niet constateer ik na testen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

opgelost?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Bij Overigen > Algemeen > Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips):

Onlangs de laatste update van Windows 10 (nr. 1607) geinstalleerd, maar sindsdien ontbreekt er via Windows-Edge info op de hoofdpagina: print-screen.

Buttons ontbreken en zoekscherm reageert niet. Tot die update geen problemen met MM in "Edge".

Via Explorer 11 en Google-Chrome klopt de lay-out wel, maar prefereer "Edge".

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

In Edge zelf zitten extreem veel fouten. Enkele maanden geleden tenminste nog wel, Microsoft kennende blijven die er nog wel een jaartje of 3-15 in zitten.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Wanneer je zoekt naar een bericht van een gebruiker (zowel in het forum als bij een film), dan krijg je enkel resultaten te zien waar de gebruiker genoemd wordt. Maakt niet uit of het echt cleartext of via het apenstaartje is, maar de effectieve berichten van die user zijn niet te zien?

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

Een gebruiker zoeken om een privébericht te sturen lukt ook niet, het is alsof alle gebruikersnamen zijn verdwenen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

volgens mij is dat inmiddels opgelost, of niet?

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

Nee, helaas. Zoeken naar gebruiker "arno74" in dit topic levert geen resultaten op, en ook de naam van een gebruiker invullen om een nieuwe PM te sturen werkt niet.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ga er even naar kijken

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4516 stemmen

Ik gaf het op Boekmeter ook al aan, zoeken op cijfers gaat niet. Denk aan 1492: Conquest of Paradise.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

zal even kijken of ik daar snel iets op kan verzinnen, anders gaat het op de lijst *edit* is volgens mij opgelost

Fransman

• 3022 berichten
  • 2267 stemmen

Ook ik heb sinds twee dagen het probleem dat uitgebreid zoeken naar films niet meer werkt. Afmelden en opnieuw aanmelden biedt geen soelaas. Zoeken op regisseur en acteur werkt wel. Denkt dat dit toch echt een behoorlijk serverprobleem is, want ik zag dat ik niet de enige ben met dit of soortgelijke problemen. Aan de slag jongens! Anders is de site straks onbruikbaar.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

zal even kijken

Onderhond

• 87595 berichten
  • 12845 stemmen

Zwolle84 schreef:

In Edge zelf zitten extreem veel fouten.

Ehm, nee.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Volgens mij werkt het nu weer

Fransman

• 3022 berichten
  • 2267 stemmen

Het lijkt er op dat de actie van Jordy geholpen heeft, want mijn zoekfunctie doet het weer. Heel erg bedankt!

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Als ik zonder invoer in de snelle zoekfunctie op enter druk, krijg ik het volgende te zien:

https://i.gyazo.com/69222f78d84058d1212f31805ead971e.png

Ik word ook verwezen naar Zoekresultaten

ipv

MovieMeter.nl

Bij mijn weten werd ik voorheen wel naar de juiste link verwezen. Overigens gaat het wel goed als ik op het vergrootglas klik i.p.v. op enter te drukken.

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4516 stemmen

Als je je muis houdt op een filmtitel (waar dan ook op de site), dan staat er 'op deze film is nog niet gestemd'. En je ziet (uiteraard) ook niet wat je eigen stem was.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

bedankt, ga ik even naar kijken

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

Toevoegen aan "Mijn Films" vanuit de zoekresultaten binnen eigen stemmen werkt niet, als je erop klikt verschijnt een leeg venster, en als je daar op "Mijn Films openen" klikt dan opent het een niet werkende link: https://my/my_films/

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

bedankt, zal er binnenkort even naar kijken

jarno1975 (moderator series)

• 10971 berichten
  • 2791 stemmen

Het stemgemiddelde wordt bij de muis-over weergegeven met slechts 1 cijfer achter de komma weergegeven als het op een nul eindigt. 2,90 wordt dus weergegeven als 2,9. Ook de 7 ziet er vreemd uit.

Quentin

• 10202 berichten
  • 8555 stemmen

Ik heb al twee keer een notificatie ontvangen dat iemand mijn bericht leuk vond, zonder link naar het betreffende bericht, film of forumtopic. Ziet uit als:

"[20:40] USER vindt je bericht bij leuk"

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Klein dingetje: het toevoegen van een link met je eigen omschrijving (via dat icoontje) werkt vaak niet op de iPad. Als je op dat icoontje klikt krijg je het scherm waar je de url invoert en dan staat de link direct in het tekstvak, zonder dat je eerst dat volgende scherm krijgt waar je de omschrijving zou moeten invoeren.

Piepklein dingetje hoor, niet belangrijk verder. Ik vergeet alleen steeds hoe dat in code is opgebouwd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.