• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.066 acteurs
  • 199.012 gebruikers
  • 9.372.301 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Als je op de Youtube-pagina op "delen' klikt (zelfde knop als je het filmpje wil twitteren of op Facebook wil zetten) dan krijg je de goede url.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ja share = delen.

(verwijderd)

• 1010 berichten
  • 0 stemmen

Kan ik op deze plek een verzoek indienen om een extra 'optie' mogelijk te maken voor MM?

Net zoals op IMDB wil ik heel graag de mogelijkheid hebben om alle berichten van een gebruiker te negeren; een zogenaamde "Ignore button".

What's an ignore list?

An ignore list lets you block posts and private messages from any user you select. To add a user to your ignore list, simply click on their user ID, and you will see their user profile. From there, just click on "Ignore postings from..." link and you will no longer see posts or private messages written by the user. To review which users are on your ignore list, click on the "My Profile" link at the top of each page, and a list of ignored users will appear at the bottom of your profile page.

(verwijderd)

• 1010 berichten
  • 0 stemmen

Wellicht is het aardig om een "no/low-budget toplijst" te laten genereren, als tegenhanger voor de blockbusters???

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

Is er een blockbuster toplijst dan?

Daarnaast, gegevens over het budget staat niet bij de filminformatie, dus hoe stel je zo'n lijst op?

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Kan ik op deze plek een verzoek indienen om een extra 'optie' mogelijk te maken voor MM?

Net zoals op IMDB wil ik heel graag de mogelijkheid hebben om alle berichten van een gebruiker te negeren; een zogenaamde "Ignore button".

(quote)

Gaat dat dan geen vertekend beeld beginnen geven van discussies? Heb je gewoon lege plakken in een discussie omdat je die persoon hebt genegeerd. Wat er trouwens mis is gegaan met gewoon de berichten van een bepaalde user niet te lezen is mij ook een raadsel

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Lijkt me wel moeilijk te volgen bij een discussie, als je ene user niet negeert en de andere wel krijg je een vreemde berichtgeving.

Overigens vind ik het idee bij IMDb, bij de film gewoon een recensie en dan elders een discussie n.a.v. de film beter. Het aanvinken van meningen vind ik ook niet helemaal..... (101 meningen bij de nummer 1 bijvoorbeeld, kan je beter de film gewoon kijken ben je er sneller uit of de film je wel of niet iets lijkt).

Het is een beetje hetzelfde idee wat disneystore hierboven al vroeg, alleen dan andersom het volgen van een bepaalde user.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Verzoek indienen mag altijd, maar dit gaat er niet komen. Inderdaad gewoon niet lezen lijkt me een beter plan.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

@ Jordy, heb het ooit wel eens aangekaart, maar komt er nog een mogelijkheid dat je bij herziening van een film dezelfde stem weer uit kan delen, zonder dat je je oude stem moet verwijderen?

Machete23

• 75 berichten
  • 688 stemmen

In De Site > Algemeen > Een exrtra aanvulling stemmen op acteurs en actrices:

Zou het niet leuk zijn als we ook konden stemmen op acteurs en actrices. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er het best gevonden worden of bijv het slechtste enz.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Wat bereik je daar mee?

disneystore

• 1760 berichten
  • 0 stemmen

Zou het niet fijn zijn als je 1 x (of 2x) je gebruikersnaam kon veranderen. Dat niet iedereen het steeds doet maar je gewoon wat kon afwisselen. Ben de mijne nu al beu...

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Haha, en je bent al zo lang op de site..

@machete

daar is het forum voor toch?

maxroelofs

• 2838 berichten
  • 1659 stemmen

Gewoon 1 keer anders wordt het té, ben hier 100% voorstander van, in de tijd dat ik begon met MM was ik niet heel erg serieus bezig en dacht ik even snel een account aan te maken voor het stemmen. Nu bleek het toch wel leuk te zijn en ben ik al iets ''groter''. Vind je eigen naam op MM toch iets te persoonlijk en zou hem graag veranderen. Of iig een optie dat het heel soms gebeurt in overleg met de mods. Want zo raar is het toch niet dat ik mijn gebruikersnaam wil veranderen.

disneystore

• 1760 berichten
  • 0 stemmen

Precies maxroelofs... Ik denk ook dat ik niet de enige ben die deze optie graag zou hebben. Natuurlijk gaat dit misschien niet op één keer. Maar misschien dat je even niet nadenkt bij het registreren van de site... En tja, dan zit je er wel mee.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

Misschien moeten sommige gebruikers gewoon eens wat meer nadenken...

disneystore

• 1760 berichten
  • 0 stemmen

Misschien wel, ja. Maar één keer veranderen is toch niet te veel gevraagd?

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Ik zou hem ook wel errug graag willen veranderen ja

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

disneystore schreef:

Misschien wel, ja. Maar één keer veranderen is toch niet te veel gevraagd?

Zit misschien wat in, maar als je nog geen eens 2 weken actief bent op MM en dan al weer wilt veranderen dat vind ik ook wel een beetje wispelturig.

(verwijderd)

• 1010 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

Verzoek indienen mag altijd, maar dit gaat er niet komen. Inderdaad gewoon niet lezen lijkt me een beter plan.

Als het regent, blijf je maar binnen. Da's zo'n beetje je argument als iemand voorstelt om een paraplu op de markt te brengen.

(afbeelding)

maxroelofs

• 2838 berichten
  • 1659 stemmen

Filmpje1 schreef:

(quote)

Zit misschien wat in, maar als je nog geen eens 2 weken actief bent op MM en dan al weer wilt veranderen dat vind ik ook wel een beetje wispelturig.

Dat klopt maar er zijn meerdere gebruikers waaronder ik en jumpstylemovie die hen GN willen veranderen.Het gaat dus niet specifiek om hem maar om ons allemaal.

(verwijderd)

• 1010 berichten
  • 0 stemmen

maxroelofs schreef:

Dat klopt maar er zijn meerdere gebruikers waaronder ik en jumpstylemovie die hen GN willen veranderen.Het gaat dus niet specifiek om hem maar om ons allemaal.

Ook deze optie is allang beschikbaar in IMDB, maar ik heb zo het vermoeden dat de 'moderators' hier de touwtjes heel strak willen houden (macht?), een beetje zoals in ¡Átame! (1990)

(afbeelding)

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Bah, lijkt me weinig met macht te maken te hebben.

Zou nogal een soep worden mocht iedereen z'n gebruikersnaam plots kunnen veranderen. Je kan je avatar al ongelimiteerd veranderen, de gebruikersnaam is het enige waar je iemand nog aan kan herkennen.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ah, wist je dat nog niet? Wij zijn hier allemaal een bende fascisten die hier eens in de week samen komen om te bespreken hoe we de users zoveel mogelijk kunnen kloten.

Het gebrek aan respect naar andere users is echt schrijnend de afgelopen tijd

edit: het topic heeft ook een zoekfunctie dus daarin zijn al talloze redenen te vinden waarom er bepaalde mensen tegen staan maar ja, liever lui dan moe blijkbaar voor de meesten.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Metalfist schreef:

Viel mij ook al op. Sommigen blijken niet te beseffen dat de crew bestaat uit betrokken users die er vrijwillig hun tijd insteken met als enige belang de site te verbeteren en leuk te houden. Het gebruik van het woord "macht" schiet mij hier dan ook in het verkeerde keelgat.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Het niet wisselen van de gebruikersnaam heeft de hele duidelijk reden, dat dat tot een boel verwarring leidt. De uitschrijffunctie is nog redelijk recent en niet ontworpen voor deze reden. Je moet je eens voorstellen wat er gebeurt als de helft van alle actieve gebruikers hun gebruikersnaam (meerdere malen?) aanpassen. Niemand die dan nog weet dat je met dezelfde gebruiker te maken hebt

Belangrijker is echter is dat er genoeg gebruikers zijn met een 'kinderachtige' gebruikersnaam, waarbij het niet uitmaakt, omdat de oorsprong van een naam na een tijd gewoon vervalt.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12841 stemmen

Als het regent, blijf je maar binnen. Da's zo'n beetje je argument als iemand voorstelt om een paraplu op de markt te brengen.

Deze dan: voor een discussiesite is het compleet onwenselijk om bepaalde stemmen, zelfs al zijn ze vervelend, te weren. Daarmee verlies je overzicht over de discussie en draag je mogelijk bij aan verdere verwarring (door niet alle info t zien) in de verdere discussie, iets wat je zoveel mogelijk moet vermijden.

(verwijderd)

• 1010 berichten
  • 0 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Bah, lijkt me weinig met macht te maken te hebben.

Da's dan jouw mening.

Zou nogal een soep worden mocht iedereen z'n gebruikersnaam plots kunnen veranderen. Je kan je avatar al ongelimiteerd veranderen, de gebruikersnaam is het enige waar je iemand nog aan kan herkennen.

Hoezo "soep"? Wil je zeggen dat IMDB een soep is? Ik heb geheel andere ervaringen.

Metalfist schreef:

Ah, wist je dat nog niet? Wij zijn hier allemaal een bende fascisten die hier eens in de week samen komen om te bespreken hoe we de users zoveel mogelijk kunnen kloten.

Uhh, nee, dat wist ik nog niet.

Respect? Wat bedoel je? Mag ik niet zeggen dat de moderator/administrator op de scheidsrechterstoel zit en zonder argumenten een voorstel van tafel veegt? Kan je mij één nadeel noemen als er een "ignore-mogelijkheid" zou zijn?

edit: het topic heeft ook een zoekfunctie dus daarin zijn al talloze redenen te vinden waarom er bepaalde mensen tegen staan maar ja, liever lui dan moe blijkbaar voor de meesten.

Hier begrijp ik helemaal niets van. Misschien ben je genegen om opheldering te geven?

Hannibal schreef:

Sommigen blijken niet te beseffen dat de crew bestaat uit betrokken users die er vrijwillig hun tijd insteken met als enige belang de site te verbeteren en leuk te houden.

Ik doe dan ook twee voorstellen (hoe bedoel je "betrokken"?) om deze site (naar mijn beleving en ervaring elders, lees IMDB) te verbeteren, waarop een nogal knorrig, niet klantvriendelijke reactie komt van ene Jordy (adm.)

Het gebruik van het woord "macht" schiet mij hier dan ook in het verkeerde keelgat.

En het staat er tussen haakjes, èn er staat een vraagteken achter!

Knisper schreef:

Het niet wisselen van de gebruikersnaam heeft de hele duidelijk reden, dat dat tot een boel verwarring leidt.

Laat ik nou in de naieve veronderstelling verkeren dat het niet om het poppetje gaat maar om de inhoud. Het interesseert me geen iota welk ID erachter schuil gaat.

De uitschrijffunctie is nog redelijk recent en niet ontworpen voor deze reden. Je moet je eens voorstellen wat er gebeurt als de helft van alle actieve gebruikers hun gebruikersnaam (meerdere malen?) aanpassen. Niemand die dan nog weet dat je met dezelfde gebruiker te maken hebt.

Waar deze schatting (helft?) vandaan komt, mag Joost weten. Dan nog weet ik dat het technisch geen enkel probleem oplevert, en de gevolgen voor de oriëntatie van de gebruikers zijn minimaal, omdat het grootste deel er geen gebruik van zal maken (zie IMDB). Bovendien is het heel makkelijk in het gebruikersprofiel vast te leggen onder welke namen de gebruiker in het verleden bekend stond. IT dient de mens en niet andersom.

Belangrijker is echter is dat er genoeg gebruikers zijn met een 'kinderachtige' gebruikersnaam, waarbij het niet uitmaakt, omdat de oorsprong van een naam na een tijd gewoon vervalt.

Volgens mij zijn er juist voorbeelden gegeven door mensen, die spijt hebben van hun keuze en nu van hun gebruikersnaam af willen. Wat kan daar nu tegen zijn?

Onderhond schreef:

Deze dan: voor een discussiesite is het compleet onwenselijk om bepaalde stemmen, zelfs al zijn ze vervelend, te weren. Daarmee verlies je overzicht over de discussie en draag je mogelijk bij aan verdere verwarring (door niet alle info t zien) in de verdere discussie, iets wat je zoveel mogelijk moet vermijden.

Uit mijn IMDB ervaring weet ik dat een discussie heel goed te volgen is als er iemand op ignore staat, zeker als er reacties te lezen zijn van mensen die (wel) zinnige opmerkingen plaatsen.

Ik blijf liever droog onder een paraplu als het regent.

(afbeelding)

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Klant van 'ene' Jordy? Wat dacht je van gast van Jordy?

*ignore*

(verwijderd)

• 1010 berichten
  • 0 stemmen

Had ik beter 'gebruikersvriendelijk' kunnen gebruiken, meneer Hannibal?

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.