• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.210 series
  • 33.981 seizoenen
  • 647.065 acteurs
  • 199.010 gebruikers
  • 9.371.928 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Met ziek te zijn geloof ik dat ik weer enige tijd 'achter' ben, maar wat is er gebeurd met de lidwoorden bij vele films? Normaal staan die toch achteraan, terwij er nu 'The' -'s zijn voor als achter de titel.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Jordy heeft dat aangepast. Ideaal al zeg ik het zelf!

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

speedy23 schreef:

terwijl er nu 'The' -'s zijn voor als achter de titel.

Als je nog fouten vindt moet je die hier even melden (zie de voroafgaande berichten van Jordy)

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Maar in het zoekvak staat het lidwoord nog wel achter de titel toch speedy?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

(quote)
Als je nog fouten vindt moet je die hier even melden (zie de voroafgaande berichten van Jordy)

Zoiets dus: 'The Great Dictator (1940) '

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

schram101 schreef:

Maar in het zoekvak staat het lidwoord nog wel achter de titel toch speedy?

Maar waarom dan wel in het zoekvak en niet op de pagina zelf.

Al mijn films en posters zitten ook gerangschikt op het eerste woord van de titel, met het lidwoord laatst. Nu zijn er plots verschrikkelijk veel films die beginnen met 'The', enz... Langere zoekopdracht voor mij thuis.

disneystore

• 1760 berichten
  • 0 stemmen

In De Site > Algemeen > Gebruikers volgen:

Misschien is het een leuke optie dat je gebruikers kan volgen? Zoiets als updates, maar dan dat je bij die updates een lijst kan maken van de mensen die je wilt volgen en dat hun updates dan verschijnen allemaal samengebundeld. Of dat je gewoon op de startpagina hun recensies of stemmen ziet. Lijkt me wel een leuk idee...

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

@ disneystore

Je kan:

De Site >> Gebruikers >> Welke gebruiker volg je graag en waarom?

of op hun naam klikken en dan plaatsen in mijn updates (bij de naam zelf staan al alle stemmen en aangevinkte recensies (meningen), filmlog en lijstjes, zie bruine balk).

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Externe links in een nieuw tabblad openen zou ik een fijne toevoeging vinden!

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12840 stemmen

Daarvoor heb je toch een muis? Of één of andere 8-toetsen combo als je op een Apple zit?

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Dat heeft toch ook gewoon met je browserinstellingen te maken? Bij mij openen alle externe links automatisch in een nieuw tabblad.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Dick2008 schreef:

@ disneystore

Je kan:

De Site >> Gebruikers >> Welke gebruiker volg je graag en waarom?

of op hun naam klikken en dan plaatsen in mijn updates (bij de naam zelf staan al alle stemmen en aangevinkte recensies (meningen), filmlog en lijstjes, zie bruine balk).

Of gewoon in het linker menu op "mijn updates" klikken en dan naar het tabblad "gebruikers" gaan. Daar kun je de users die je graag wilt volgen toevoegen. Dat lijkt me meer wat hij bedoelt.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Maar dat bedoel ik ook. Dus link: toevoegen aan mijn updates.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

SelmaDuim schreef:

Dat heeft toch ook gewoon met je browserinstellingen te maken? Bij mij openen alle externe links automatisch in een nieuw tabblad.

Superchill, die optie had ik nooit eerder gezien!

mrdig

• 499 berichten
  • 2689 stemmen

Vast al eens gemeld maar kan het je het stemmen op de ipad (tablet) niet vereenvoudigen door het stemding te vervangen door een select box? (zoals ook bij gamesmeter bijv).

Moet toch niet zo moeilijk zijn? user agent afvangen en klaar. Stemmen op de ipad is praktisch niet te doen nl.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Yup staat op de lijst. Tot die tijd kun je bv. een stemtabel genereren van de regisseur van de film

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik kan tegenwoordig geen YouTube filmpjes meer werkend krijgen in een schermpje. Ik kan alleen nog de link plaatsen, maar niet meer dat je het direct op MM af kan spelen. Is er iets aan die manier veranderd?

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Vreemd. Gewoon toch de YT link plakken in het video-vak toch? Erg apart, bij mij werkt het al een paar keer op rij niet.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Gewoon toch de YT link plakken in het video-vak toch?
Ja ik heb niks anders gedaan.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik kan tegenwoordig geen YouTube filmpjes meer werkend krijgen in een schermpje. Ik kan alleen nog de link plaatsen, maar niet meer dat je het direct op MM af kan spelen. Is er iets aan die manier veranderd?

Heb je misschien een https-verbinding ofzoiets? Wat gebeurt er als je de videocode van het filmpje kopieert en dan plakt in de link die je krijgt als je Apollinisch quote?

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Probeer je het misschien op een filmpagina? Daar is het, net als met afbeeldingen, niet toegestaan. Alleen in het forum kun je Youbube-filmpjes plaatsen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Hm, vreemd. Nu test ik het een keer en werkt het wel. Meestal kreeg ik gewoon de url, met de video-tags erom heen.

@ Hannibal, nee, had het ook in het Voetbal topic geprobeerd.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Danny Nicolai wat een kneus

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

zoals eerder gemeld, imdb import werkt inderdaad niet meer na recente wijzigingen. Ik zet het op de lijst om het weer werkend te maken.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Apollinisch schreef:

Externe links in een nieuw tabblad openen zou ik een fijne toevoeging vinden!

Bij mij gaat dit (ook) anders dan eerst. Voorheen openden alle links zich in een nieuw tabblad (logisch, omdat mn browserinstellingen zo ingesteld staan) Maar dit is tegenwoordig niet meer zo op Moviemeter. Andere sites gaat het gewoon nog vanzelf.

Iemand enig idee hoe dit komt, of is er iets veranderd Jordy?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Staan de instellingen goed?

Mijn instellingen - MovieMeter.nl

Externe links:

* In een nieuw venster openen

Updates:

* Links in een nieuw venster openen

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Ja! Thanks kappeuter!

Maar hoe kan dit plots veranderen, want dit is iets van vandaag of gisteren..

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hm, vreemd. Nu test ik het een keer en werkt het wel. Meestal kreeg ik gewoon de url, met de video-tags erom heen.

Ik heb het nu zelf ook ervaren, YouTube heeft recentelijk de formattering van de url van pagina's gewijzigd. Volgens mij stond het eerst in andere volgorde; eerst de code en daarna 'feature' en andere eigenschappen. Dat is nu omgedraaid.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=16B-L-5eHkU

Als je de url copy paste werkt het niet, maar als je op de share knop klikt krijg je een url die wel te gebruiken is.

Ik heb aan Jordy gevraagd of 'ie de nieuwe url formattering ook kan ondersteunen bij videotags.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.