- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
dat is natuurlijk de bedoeling van de site niet. 
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Haha nee dat is discussiëren, volgend onderwerp dan maar. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Er is toch een topic waar je kunt 'bekennen' dat je een bepaalde film nog steeds niet hebt gezien of welke regisseur of genre er tot je eigen schande nog steeds mist in je gekeken films. Kan het niet vinden (wilde er net eindelijk voor uitkomen
) - helpt iemand me aan een linkje. Via het zoekschrm vind ik niks.
Alastor
-
- 2634 berichten
- 3018 stemmen
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Dank 
ik zocht op 'schande' en op 'eindelijk' en 'nu eens' en heb de fora voor films helemaal doorgeploegd, maar niet die van gebruikers.
Baldur
-
- 691 berichten
- 3075 stemmen
Kon het niet zo snel terugvinden; was er niet een of andere (verborgen) pagina met een overzicht van je geplaatste berichten? Staat me iets vaag van bij.
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Er zit niet zozeer een limiet aan wat betreft het aantal pagina's (bij mij zijn het er nu 2), maar qua tijd. Uit m'n hoofd zie je er discussies waar je de afgelopen maand een bericht hebt geplaatst.
Wellicht is het ooit een idee om meer/betere opties te geven om oude berichten terug te zoeken, maar de updates zijn gebouwd met het idee een beeld te geven van wat er nu/onlangs op de site is gebeurd.
Dus alleen recente berichten bij "mijn updates"
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
Ik ben er nog altijd wel voorstander van een iets persoonlijker eigen profiel te krijgen, waarin je toch iets meer over je zelf kwijt kan. Je favoriete film genre, regisseur, acteur etc.
Behoort dat ooit tot de opties, of is dat niet haalbaar en/of ligt het niet in de lijn met het doel van deze site?
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Dat kan je doen in verschillende topics, niet zo ideaal, weet ik ook wel maar het is al een aantal keer aangehaald, o.a. door jou. Aanhouder wint of zoiets? 
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
Ja toch
Ik ga desnoods vastgeketend aan het huis van Jordy liggen, of Occupy stijl en tentje opslaan in z n achtertuin. Mij geen probleem.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 berichten
- 5449 stemmen
Als je dat gaat doen komt dat wel in je persoonlijk profiel te staan natuurlijk. 
pieterTk
-
- 171 berichten
- 2116 stemmen
Even een vraag:
Er staat dat ik 2 stemmen meer heb uitgebracht dan dat ik films heb staan bij 'mijn films'. Iemand enig idee hoe ik erachter kan komen op welke films ik wel gestemd heb, maar niet in de lijst heb gezet?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Ik heb niet direct antwoord op je vraag, maar je zou het volgende kunnen doen.
Als je op het tabblad stemmen staat kun je bijvoorbeeld in eenmaal alle 5.0* (en vervolgens 4.5*, 4.0* etc) overhevelen naar 'Mijn Films' via de link in het grijze balkje. Enige nadeel kan zijn dat ze niet gesorteerd in 'Mijn Films terecht komen en dat het dan wellicht nog steeds uitzoekwerk oplevert, maar ik heb niet gecheckt of je in 'Mijn Films' ook nog mappen hebt gemaakt.
Op deze wijze kun je bijvoorbeeld ook alle films van 5.0* in 'Mijn Updates' zetten - dat vond ik zelf erg handig om alle meesterwerken, zonder dat ik er zelf een bericht heb geplaatst in 'Mijn Updates' te laten terugkeren.
Ik zou niet weten hoe je op een handige manier het verschil van 2 stemmen snel zou kunnen nazoeken. Ik vrees dat die er niet is.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2791 stemmen
Even een vraag:
Er staat dat ik 2 stemmen meer heb uitgebracht dan dat ik films heb staan bij 'mijn films'. Iemand enig idee hoe ik erachter kan komen op welke films ik wel gestemd heb, maar niet in de lijst heb gezet?
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ben ik ook wel benieuwd naar dus 
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Twee keer moviemeter opstarten. De ene hou je op mijn films en de andere op verschillende stemmen, ook veel werk maar blijft het wel op alfabet.
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
Ik maak nog wel is gebruik van de MM App, en heb een klein puntje van aandacht. Soms start ik de App, opzoek naar een bepaalde film. Als ik er dan even niet naar omkijk of hem afsluit en later weer opstart, dan begint hij weer van het begin af aan. Is het niet een idee om terug te keren naar de laatste pagina? Nu moet ik soms meerdere keren de zelfde handelingen verrichten.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
wat bedoel je precies met de MM app? de mobiele website?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Behoort dat ooit tot de opties, of is dat niet haalbaar en/of ligt het niet in de lijn met het doel van deze site?
Dat laatste.
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
wat bedoel je precies met de MM app? de mobiele website?
Juist,
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ben momenteel bezig om de mobiele website compleet opnieuw te bouwen. Dit zal dan ook opgelost zijn. Kan nog wel een paar weken duren.
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
Ben momenteel bezig om de mobiele website compleet opnieuw te bouwen. Dit zal dan ook opgelost zijn. Kan nog wel een paar weken duren.
Tof! Ik hoor er (nog) niet veel mensen over, maar heb er zelf ontzettend veel plezier van. Fijn dat de ontwikkeling van de mobiele website ook niet vergeten wordt.
cammy
-
- 13 berichten
- 292 stemmen
In De Site > Algemeen > idee voor in te loggen:
het is maar een idee maar is het niet beter om in plaats van met je gebruikersnaam in te loggen je gewoon met je e-mail adres in logt. je e-mail adres is makkelijker te onthouden
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Ik heb geen moeite mijn naam te onthouden hoor 
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Misschien bedoelt hij het wachtwoord. Die kan je dan veranderen in eentje die je gemakkelijker kan onthouden.
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Firefox onthoudt m'n username en wachtwoord.
Maar e-mailadres of username als optie om in te loggen vind ik op zich ook nog niet zo'n gek idee.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Als je je gebruikersnaam vergeten, kun je deze altijd via Mijn account - MovieMeter.nl opvragen
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Ik merk dat het moeten aanklikken van de bevestiging dat er geen rechten op mijn stukje tekst zitten, averechts begint te werken.
Ik heb vandaag al twee keer na elkaar gehad dat ik blind het vakje onderaan aangeklikt heb, zonder te kijken wat er staat. En dat bleek dus twee maal het "Markeer dit bericht als mijn persoonlijke mening of recensie"-vakje te zijn.
Of ben ik de enige die zo stom is? 
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
En even totaal wat anders. Kan er een soort notificatiesysteem ingebouwd worden als bepaalde films ergens in de bioscoop komen. Met name bij oudere films zou ik het leuk vinden om op de hoogte te blijven van wanneer mijn favorieten de bioscoop in gaan. Desnoods alleen maar voor films van voor een bepaald jaar.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
@ chevy93 Misschien ooit, bijna onderaan.
Gaat over tv, maar werkt net als een bioscoopnotificatie natuurlijk.
De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Maar dat is niet echt wat ik bedoel. Ik zit er niet op te wachten iedere keer een bericht te krijgen als er voor de zoveelste keer een film op TV komt die ik zelf ook kan kijken door gewoon het schijfje in de speler te stoppen. Het gaat mij wel puur om de bioscoopreleases. (Misschien te scheiden?)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.