- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Bij de film "A Dangerous Method" staat op de filmpagina dat de film momenteel in 3 bioscopen draait, maar als je vervolgens op "toon plaatsen en tijden" klikt en vervolgens het scroll-down menu bij stad, dan draait ie in 5 steden.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
In sommige van die steden waarschijnlijk niet "momenteel", maar bv. volgende week
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Ik vind de site nog steeds overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. In Help(Wiki) staat ook veel informatie. Ik heb er zelf weinig moeite mee als een vraag weer eens gesteld wordt, maar waarom heeft de site geen FAQ-lijstje?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
De Wiki is de vervanging voor de FAQ.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2791 stemmen
Om de een of andere reden wordt de foto niet getoond bij deze regisseur:
Dit terwijl er wel een link is ingevuld.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Gefixed!
Gelijk ook even de IMDb spelling overgenomen.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
De zoekfunctie op acteur werkt niet meer zo schitterend precies. Ik zoek naar Terence Hill en krijg alle films maar ook een film met Terence Hillyer
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
De docu Cary Grant: A Class Apart is verplaatst naar het televisie-forum, omdat het een aflevering uit een tv-serie betreft.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
De zoekfunctie op acteur werkt niet meer zo schitterend precies. Ik zoek naar Terence Hill en krijg alle films maar ook een film met Terence Hillyer
Ook de kooplinks bij Much Ado about Nothing (2012) kloppen niet want er wordt gelinkt naar andere films. Of is dat gebruikelijk bij titels waarvan meerdere versies bestaan? Plus de film is nog niet uit dus er zouden eigenlijk geen links mogen staan.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Of is dat gebruikelijk bij titels waarvan meerdere versies bestaan?
Gaat automatisch dacht ik. Die links zijn voornamelijk bruikbaar bij gangbare titels met een NL/se release. en dan werkt het nog niet feilloos, zie bijvoorbeeld deze Orrori del Castello di Norimberga, Gli (1972) krijg je een andere film van dezelfde regisseur
Voor de rest zie ik het meer sponsoring dan een serieuze tool. Je kunt trouwens wel zelf handmatig koppelingen verwijderen en toevoegen, maar er staat zoveel rommel tussen dat is onbegonnen werk.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Je krijgt inderdaad alle resultaten te zien waar je zoekopdracht voorkomt in de naam van een van de acteurs.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Gaat automatisch dacht ik.
Klopt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Die links zijn voornamelijk bruikbaar bij gangbare titels met een NL/se release. en dan werkt het nog niet feilloos, zie bijvoorbeeld deze Orrori del Castello di Norimberga, Gli (1972) krijg je een andere film van dezelfde regisseur
Gefixed! 
Voor nieuwe releases houden we het goed bij en voor films die op tv zijn kijk ik het ook altijd even na.
Mocht je nog een match missen, dan kun je het EAN nummer (zie bijv BOL) aan een toevoegingencrewlid doorgeven, dan kunnen wij de koppeling alsnog aanmaken.
Dit geldt ook voor soundtracks.
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
Films die ik aan mijn updates toevoeg, en waar een tijdje niet meer bij gereageerd word verdwijnen uit mijn updates tot dat er weer is een reactie geplaatst wordt.
Voorheen kon je gewoon diverse pagina's skippen om te kijken welke films er tussen stonden. Waarom worden die nu onzichtbaar?
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Films die ik aan mijn updates toevoeg, en waar een tijdje niet meer bij gereageerd word verdwijnen uit mijn updates tot dat er weer is een reactie geplaatst wordt.
Voorheen kon je gewoon diverse pagina's skippen om te kijken welke films er tussen stonden. Waarom worden die nu onzichtbaar?
Is dat niet dezelfde vraag die Baldur een pagina terug en ik in het verleden ook al hebben gevraagd, of bedoel je wat anders?
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
Kom inderdaad op het zelfde neer Dick, ... over het hoofd gezien. Vraag blijft of hier ooit wat aan gedaan wordt? Heel handig vind ik het namelijk niet.
narva77 (crew films)
-
- 12728 berichten
- 6540 stemmen
Aan de andere kant; het heten niet voor niets "updates" toch? Als er een tijd lang geen reactie wordt geplaatst bij een bepaalde film of een topic, dan zijn er ook geen updates, toch?
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Het enige wat je nu kan doen is films/forumtopics uit de lijst halen die je niet interessant vindt dan komen de oudere weer naar boven. Doe ik vooral met forumtopics anders vind ik die niet meer zo gemakkelijk terug. Bij films kan je eventueel je mening aanvinken.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik kan me vergissen maar was er niet een bepaalde link waarmee je alle films kon zien waarop je zelf gestemd had die een bioscooprelease hadden van een bepaald jaar? Ik zou graag weten wat ik tot nu toe in 2012 in de cinema heb gezien.
-
- 10972 berichten
- 2791 stemmen
In de zoekfunctie. "Zoek in eigen stemmen" en dan jaartal invullen.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Dan krijg je alle films uit 2012 maar wat ik zoek is echt een lijst van alle films die in 2012 in de cinema draaide. My Week with Marilyn (2011) is bijvoorbeeld van 2011 maar draaide wel pas in januari in de cinema. Ik dacht dat er zo'n link was toen de toplijsten van 2011 werden ingevuld?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Deze lijst geeft jouw stemmen weer per productiejaar:
Er was geloof ik idd bij de jaarlijst rond de jaarwisseling ook nog een ander overzicht van je stemmen, afgaande op de bioscoopreleases.
Dat heb ik nu even niet paraat.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Volgens mij hebben we er een tijdje uitgelegen - of lag dat bij mij ???
Ik tel 50 minuten.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Kreeg zojuist idd bericht van de hostingpartij dat de boel er uit heeft gelegen vanwege een aanval uit belgie
ze hebben de betreffende ip adresssen geblokkeerd
voomzap
-
- 815 berichten
- 1271 stemmen
Iets wat ik op MM al vele jaren als vervelend ervaar en toch eens ter berde wil brengen:
Als ik aan de hand van 'overige gegevens' naar films zoek via de zoekfunctie kan ik niet twee genres invullen. Als ik dus op "Thriller" of "Horror" zoek krijg ik ook de Thriller/Comedies of Horror/Comedies of Drama/Thrillers in de zoekresultaten. Jammer want moet steeds doorklikken om daar achter te komen. Sterker nog: Ik zou graag uitsluitend de Thriller/Horrors willen zien. (pak even twee genres als voorbeeld).
Is er in de toekomst geen zoekfunctie mogelijk waarbij het zoekresultat gebaseerd is op de daadwerkelijke genre-aanduiding. (dus 2 genres kunnen opgeven of 1 blanco laten ? Dat zou niet alleen logischer maar ook veel handiger zijn 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Amanda Knox: Murder on Trial in Italy (2011)
Hoezo staat deze niet in de tv gids hier? Is op dit moment aan de gang op RTL 4.
-
- 10972 berichten
- 2791 stemmen
Amanda Knox: Murder on Trial in Italy (2011)
Hoezo staat deze niet in de tv gids hier? Is op dit moment aan de gang op RTL 4.
Even een PM naar Stinissen doen 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Ja, heeft nu niet meer veel zin denk ik
En geen zin in haha. Wel raar, aangezien deze film gewoon op een normale zender is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.