• 15.783 nieuwsartikelen
  • 178.144 films
  • 12.218 series
  • 33.989 seizoenen
  • 647.194 acteurs
  • 199.042 gebruikers
  • 9.373.596 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:

psychopath

• 439 berichten
  • 348 stemmen

Kolere wat is deze site achteruit gegaan!! Kwam hier ooit om meningen te lezen over films en zelf zo nu en dan mijn reactie te plaatsen, nu moet ik eerst een hele meuk doorscrollen voordat ik bij de reacties kom, ben er wel klaar mee dit keer!

Was leuk zolang het duurde.

tbouwh

• 5810 berichten
  • 5402 stemmen

Ik had net een topic (Cinemember) waar de box om een reactie te typen zich ineens bovenaan bevond ipv (zoals nu, terwijl ik dit typ) onderaan - is dat de bedoeling? misschien een enkel geval, ik kan me niet herinneren dat ik er eerder last van heb gehad.

Ajax&Filmfreak

• 3362 berichten
  • 3729 stemmen

Soms is het ook gewoon hilarisch die comerciele vernieuwingen hier.

Ik clickte eerst op een link waar stond ' net binnen'. Wel aardig bericht over dat Al Pacino vandaag 81 geworden is en dat al eerder zijn 3 beste films volgens MM aangehaald waren en dan nu nog 3 die erg goed gevonden worden. Allemaal met links naar plekken waar je die films dan aan kan schaffen natuurlijk.

Ik dacht ach, ik kijk nog ff verder.

Weer bij ' net binnen' ' iets aangeclickt met de allerslechtste films volgens MM, met iid weer een lijstje met de laagst geklaseerde troep wat de filmwereld ooit heeft voortgebracht.

En ja hoor ook links naar sites waar je die ellende kan aanschafffen.

jarno1975 (moderator series)

• 10971 berichten
  • 2790 stemmen

Dat er linkjes staan naar de betreffende films vind ik niet erg maar zou veel liever ander nieuws zien dan iedere keer die lijstjes van beste films op Netflix, slechtst beoordeelde films, etc. Dat soort lijstjes kan je ook heel makkelijk via de zoekfunctie en/of toplijsten vinden.

Dit vond ik dan wel weer eens een keer interessant om te lezen:

MovieMeter.nl

Ajax&Filmfreak

• 3362 berichten
  • 3729 stemmen

Ik vind die linkjes ook helemaal niet erg. Kan zelfs erg handig zijn.

Maar bij de slechtste films vind ik gewoon grappig dat het daar ook gebeurd, gevalletje opportunisme/overijverig.

Die films wil je juist niet kopen of je moet een masochistische afwijking hebben.

tbouwh

• 5810 berichten
  • 5402 stemmen

Verkeerde persoon gekoppeld als regisseur

Moet ik dat ook hier melden?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

tbouwh

Ja bedankt!

Hoe beter we de fouten in kaart hebben, hoe makkelijker we eind deze week kunnen controleren of de fouten zijn hersteld.

Er zijn o.m. problemen ontstaan bij regisseurs met dezelfde naam.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Ik moet zeggen dat ik aan de nieuwe layout wel gewend ben inmiddels. Niet supermooi maar kan er mee leven.

De incomplete database is wel enorm zuur. Het is compleet onmogelijk geworden om op een regisseurspagina interessante films te zoeken want die zijn 9 van de 10 keer incompleet. Dat is ongetwijfeld de grootste doorn in het oog. Hoop dat dit gefixed wordt

tbouwh

• 5810 berichten
  • 5402 stemmen

Bij On Demand (bijv hier) blijft nog vaak meer dan de helft van de afbeeldingen (posters) ongeladen (hoort een vast icoontje bij, maar dat steekt ook nogal lelijk af helaas).

John Milton

• 24223 berichten
  • 13387 stemmen

tbouwh schreef:

Bij On Demand (bijv hier) blijft nog vaak meer dan de helft van de afbeeldingen (posters) ongeladen (hoort een vast icoontje bij, maar dat steekt ook nogal lelijk af helaas).

op je foon gok ik?

Op iPad OS zie ik ze gewoon alledrie en alles onder she’s the man heeft geen afbeeldingen?

Gish

• 1445 berichten
  • 6905 stemmen

Wellicht is dit al besproken hier, maar bij het opnieuw stemmen op series die voorheen bij de films stonden. Godless, The Singing Detective om er twee te noemen. Blijven na de wijziging van de waaardering, de oorspronkelijke stemmen in de stemlijst staan. Is dit een bug? Of is er iets aan te doen?

joachimt (crew films)

• 3797 berichten
  • 9732 stemmen

John Milton schreef:

(quote)
op je foon gok ik?

Op iPad OS zie ik ze gewoon alledrie en alles onder she’s the man heeft geen afbeeldingen?

Heb ik ook last van in Chrome. Heb niet gekeken of het steeds dezelfde zijn die ontbreken of dat het willekeurig is.

John Milton

• 24223 berichten
  • 13387 stemmen

Ik bedoelde eigenlijk meer dat het er op de iPad uitzag ‘as designed’; de bovenste 3 hebben grote poster en alles eronder hoort die niet te hebben?

Edit: ik zie nu dat Tim vermoedelijk die link in de nieuwe weergave bedoelt, ik zat op deze oude weer in de ouwe; maar ook omgeschakeld naar de nieuwe zie ik bij zijn link nu voor alle films een poster geladen in safari op iPadOS. Wellicht is het een intermitterend of (deels) browsergerelateerd issue dan?

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ik merk het vooral op bij regisseurs met een groot oeuvre zoals David Decoteau - MovieMeter.nl

Lijkt zich enkel maar in Chrome voor te doen, in Firefox laden de posters wel goed.

Chrome:https://i.imgur.com/vyqjAZe.png

Firefox: https://i.imgur.com/dDsNdF2.png

edit: het zou ook wel een stuk sierlijker zijn als je een URL post, dat daar iets nuttig in staat.. Je plakt een link naar een regisseur en het enige wat de automatische preview voorstelt is "MovieMeter.nl". Ik heb het nu zelf dan maar weer gewijzigd naar David Decoteau - MovieMeter.nl

Heino (moderator series)

• 1517 berichten
  • 2355 stemmen

Metalfist Bij jouw link heb ik in Chrome hetzelfde probleem, ongeveer de helft van de posters werd bij mij weergegeven. Door een aantal keer op ctrl+F5 te drukken werden er steeds meer posters weergegeven/ingeladen en uiteindelijk stonden ze er allemaal. Misschien dat iemand met meer kennis weet hoe/of dit opgelost kan worden? meter_fan ?

John Milton

• 24223 berichten
  • 13387 stemmen

Metalfist schreef:

het zou ook wel een stuk sierlijker zijn als je een URL post, dat daar iets nuttig in staat.. Je plakt een link naar een regisseur en het enige wat de automatische preview voorstelt is "MovieMeter.nl". Ik heb het nu zelf dan maar weer gewijzigd naar David Decoteau - MovieMeter.nl

Ik vind het ook jammer dat er nu Moviemeter.nl in de url bijkomt, en ‘film’ voor het jaartal. Lelijk. Dat was vroeger niet zo, dan kreeg je als je de MovieMeter link postte gelijk Nomadland (2020) in je bericht, in plaats van het ontsierende Nomadland (Film, 2020) - MovieMeter.nl. Als je in je berichten vaak linkt naar ander werk van een regisseur, ziet dat er toch niet uit?

Is dit iets wat wellicht op de lijst kan Kapp, of is hier heel weloverwogen toe besloten?

tbouwh

• 5810 berichten
  • 5402 stemmen

Ik bedoelde qua weergave precies wat Metalfist als voorbeeld gepost heeft, en dan inderdaad 'gewoon' op Chrome en niet mobiel. Ik gaf het On Demand-overzicht als voorbeeld maar heb het eerder ook bij regisseursoverzichten gehad.

jarno1975 (moderator series)

• 10971 berichten
  • 2790 stemmen

Het on demand overzicht van ziggo lijkt niet goed te werken.

Pagina niet gevonden bijvoorbeeld is gewoon te zien op ziggo on demand maar wordt niet als zodanig aangegeven.

- ziggogo.tv

Baldur

• 691 berichten
  • 3075 stemmen

Gish schreef:

Wellicht is dit al besproken hier, maar bij het opnieuw stemmen op series die voorheen bij de films stonden. Godless, The Singing Detective om er twee te noemen. Blijven na de wijziging van de waaardering, de oorspronkelijke stemmen in de stemlijst staan. Is dit een bug? Of is er iets aan te doen?

Dit is idd een vervelende bug. Die stemmen staan nog steeds ook tussen de films. Nog wat voorbeelden zijn Night Stalker en When They See Us. Een serie als Unorthodox is nog helemaal niet samengevoegd.

Naast mijn al eerder genoemde problemen in dit topic waar helaas nog niets van gefixed is viel me ook op dat er geen updates van series bij de gebruikersupdates komen te staan.

Mac Hammer Fan

• 6026 berichten
  • 7446 stemmen

Goed nieuws moet ook gezegd worden. Nu verschijnen bij de nieuwe layout meldingen, berichten en profiel, instellingen en films toevoegen wel weer in Firefox bij MacOS Mojave.

Ik kijk uit naar het einde van de week om weer films te kunnen toevoegen en correcties te kunnen indienen.

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

In de grafische weergave van de posters in mijn film mappen worden ook nog steeds niet alle posters geladen, pas na enkele keren refreshen worden ze zichtbaar. (Firefox)

En ik ben inmiddels de tel kwijt hoeveel weken /maanden we inmiddels verder zijn, maar er is aanzienlijke tijd geleden melding gemaakt dat mijn serie stemmen niet naar voren komen onder profiel>stemmen>series (er zijn geen stemmen gevonden)

Gaat daar op korte termijn (als in: binnen nu en een paar weken) nog wat aan gebeuren of ga ik mijn stemmen elders onderbrengen?

BBarbie

• 12893 berichten
  • 7675 stemmen

Mac Hammer Fan schreef:

Ik kijk uit naar het eind evan de week om weer films te kunnen toevoegen en correcties te kunnen indienen.

Geef even een seintje wanneer dat weer kan. Ik ben het beu om elke dag op dit topic naar licht aan het eind van de tunnel te zoeken. Bij voorbaat dank.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11904 berichten
  • 5310 stemmen

Zou de weergave van de stemmen per user weer gewoon op alfabet mogen? Soms wil ik wel eens wat nazoeken en dit is enorm lastig een film terug vinden zo.

Ebenezer Scrooge

• 2150 berichten
  • 3092 stemmen

Op mijn telefoon zijn de meningen van gebruikers maar voor zo'n 80% zichtbaar. dion_olie

Mac Hammer Fan

• 6026 berichten
  • 7446 stemmen

BlueJudaskiss schreef:

Zou de weergave van de stemmen per user weer gewoon op alfabet mogen? Soms wil ik wel eens wat nazoeken en dit is enorm lastig een film terug vinden zo.

Daar geef ik je 100% gelijk in. Alfabetisch is veel handiger.

dikkeknodel

• 2 berichten
  • 1 stemmen

Ik heb een verzoek voor een nieuwe feature:

Het zou super handig zijn als MovieMeter mij op de hoogte zou stellen als een film beschikbaar wordt op een on demand platform dat ik gebruik. Ik zie het als volgt voor me.

- Je stelt bij je account instellingen in welke on demand platformen je gebruikt

- Je zet de films die je nog wilt zien in je 'Nog zien' lijst

- Zodra een film op je 'Nog zien' lijst op jouw platform komt krijg je een melding en/of e-mail (instelbaar)

Het idee daarachter is dat het aanbod bij bijvoorbeeld Netflix continu wijzigt, zoals hier op MM netjes wordt bijgehouden, maar dat je dit persoonlijk niet altijd goed bij te houden is, maar juist eenvoudig te automatiseren.

gert_r

• 25 berichten
  • 1400 stemmen

Deze vraag is vast al eerder aan de orde gekomen: als je alle uitingen van een bepaalde regisseur/acteur (m/v) voor je neus hebt, bijvoorbeeld MovieMeter.nl , is het dan ook mogelijk te zien op welke ervan je al gestemd hebt, de zg.stemtabel?

John Milton

• 24223 berichten
  • 13387 stemmen

gert_r schreef:

Deze vraag is vast al eerder aan de orde gekomen: als je alle uitingen van een bepaalde regisseur/acteur (m/v) voor je neus hebt, bijvoorbeeld MovieMeter.nl , is het dan ook mogelijk te zien op welke ervan je al gestemd hebt, de zg.stemtabel?

Daar wordt naar gekeken, idd. Meerdere gebruikers missen die toch echt wel

Het is voor nu nog niet mogelijk met de nieuwe site, wel kun je als je op je profiel klinkt en dan naar instellingen gaat, voor nu nog tijdelijk terug naar de 'klassieke modus', als je dat zou willen. 4e optie van onderen.

joachimt (crew films)

• 3797 berichten
  • 9732 stemmen

BBarbie schreef:

(quote)
Geef even een seintje wanneer dat weer kan. Ik ben het beu om elke dag op dit topic naar licht aan het eind van de tunnel te zoeken. Bij voorbaat dank.

Nog geen nieuws. Ik hoop morgen.

origineelhe

• 60 berichten
  • 1292 stemmen

BlueJudaskiss schreef:

Nog fijner zou het zijn als je zelf het sorteercriterium kan kiezen. Waarschijnlijk hebben jullie met een reden op stemgemiddelde gesorteerd en op deze manier is iedereen blij.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.