• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.256 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.419 acteurs
  • 199.077 gebruikers
  • 9.375.880 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:

jarno1975 (moderator series)

• 10972 berichten
  • 2791 stemmen

narva77 schreef:

(quote)

Nogmaals (of wederom) zijn er films toegevoegd met als regisseur Raoul Ruiz. Dit moet dus zijn Raúl Ruiz.

Misschien moet iemand even gebruiker Verhoeven er op wijzen dat het Raúl Ruiz moet zijn i.p.v. Raoul Ruiz...?

Of we moeten Raoul Ruiz aanhouden, zoals op IMDb...?

Staan er inmiddels weer 3 op met de verkeerde regisseursnaam.

Cofralandes, Rapsodia Chilena (2002)

La Présence Réelle (1985)

Une Place parmi les Vivants (2003)

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ja, zo heet de man op IMDb, Raoul Ruiz dus.

Edit: zie de berichten hierboven nu pas. Ik pas de naam wel aan.

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Had bij het toevoegen van de films van 'Raoul Ruiz' gemakshalve IMDB aangehouden. Hopelijk bracht het je geen slapeloze nachten, Jarno.

• 10972 berichten
  • 2791 stemmen

Daar moet wel iets meer voor gebeuren hoor Verhoeven

beavis

• 6627 berichten
  • 14795 stemmen

en, niet te vergeten, dank voor alle Ruiz toevoegingen Verhoeven!!

goed bezig

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

Zou er wellicht een extra bevestiging bij de verwijdering van een top 10 ingevoerd kunnen worden? Wanneer je nu op verwijderen klikt is je top 10 gelijk verdwenen. In mijn geval was dat niet de bedoeling. Mijn eigen domme fout, maar een 'Weet u het zeker?' had dit kunnen voorkomen. Bij verwijderingen toch ook niet ongebruikelijk.

JohnMovieLover

• 33 berichten
  • 183 stemmen

In De Site > Algemeen > Rating sterren doen het al een half jaar niet?:

Ik denk dat het ongeveer een half jaar geleden is toen de rating sterren niet meer goed werden weergeven.

(afbeelding)

Als ik mijn muis over de sterren beweeg worden het er soms wat meer of minder, maar ik kan dus geen 5 sterren meer geven. Het is mij geheel onduidelijk waarom ik de enige met dit probleem ben. Of kan niemand het wat schelen?

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Welke browser gebruik je?

JohnMovieLover

• 33 berichten
  • 183 stemmen

Google Chrome

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5982 stemmen

Cookies verwijderen is voor vage problemen meestal wel de oplossing.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Tijdelijke internet bestanden / cache legen, vermoed ik. Of even een andere browser proberen.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Ik heb een klein probleempje op MM. Wanneer ik in de zoekbalk een filmtitel indruk en ik klik op enter (ik klik dus niet een van de suggesties aan) krijg je de lijst met films die aan je zoekopdracht voldoen. Wanneer de lijst echter verschijnt heb ik aan de linker kant geen menu meer. Het moviemeter, films en mijn moviemeter menu zijn dan verdwenen.

Niet een enorm groot probleem, maar meld het alleen even.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8156 stemmen

In De Site > Algemeen > meer stats uit moviemeter:

bathkuip schreef:

Moviemeter heeft een grote database waarin veel gegevens zijn gekoppeld (filmtitel, jaartal, genre, acteurs, regisseur). Als gebruiker kun je betrekkelijk weinig uit deze database aflezen.

Ik zou het wel tof vinden om (puur en alleen) op basis van mijn stemgedrag te kunnen zien welke reggisseur ik het beste vind, welk jaartal mijn favoriet is, welke genres ik hoog waardeer etc.

Of weet een medegebruiker wellicht hoe ik dit zelf (met bijvoorbeeld excel zou kunnen uitrekenen, ik heb dan natuurlijk geen zin om alles opnieuw handmatig in te kloppen)

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Ben daar ook wel benieuwd naar.

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

So Am I

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Ik ben bang dat je het wel alles zelf handmatig zal moeten doen.

606

• 23876 berichten
  • 12266 stemmen

Er zit denk ik een Bug op moviemeter, ik heb 2x The Avengers 2012 in mijn updates staan.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Ik ook.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

De laatste paar weken wilt de site op mijn Ubuntu 11.10 maar erg traag werken. Ik dacht eerst dat het aan MovieMeter zelf lag maar op mijn Windows heb ik er nagenoeg geen problemen mee.. Zijn er nog Ubuntu users die er last van hebben? Ik heb al verscheidene browsers (Firefox, Chrome, Chromium, Midori) geprobeerd. Andere sites (buiten de -Meter familie) heb ik geen problemen mee.

• 10972 berichten
  • 2791 stemmen

Ik heb er ook al tijden last van op Windows met Google Chrome. Deze tekst komt regelmatig op mijn scherm te staan.

Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met www.moviemeter.nl

Probeer opnieuw te laden: www.­moviemeter.­nl

Op andere sites heb ik hier geen last van.

606

• 23876 berichten
  • 12266 stemmen

jarno1975 schreef:

Ik heb er ook al tijden last van op Windows met Google Chrome. Deze tekst komt regelmatig op mijn scherm te staan.

Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met www.moviemeter.nl

Probeer opnieuw te laden: www.­moviemeter.­nl

Op andere sites heb ik hier geen last van.

Klopt dat heb ik een tijd terug ook al aangegeven.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Het is tegenwoordig bij mij echt niet meer te doen. Ik ben ondertussen met drie (!) webbrowsers bezig om mijn updates te kunnen bekijken.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Vervelend, er zijn mij momenteel geen problemen bekend, ervaar zelf ook geen traagheid.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Vanmiddag ook geen toegang kunnen krijgen tot de site door enorme traagheid. Google Chrome.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Het is inderdaad vervelend en ik vind het klote dat ik het niet echt kan lokaliseren waar het juist aan ligt want op Windows draait de site over het algemeen gewoon goed maar op mijn Ubuntu is het een hel.

Brix

• 19680 berichten
  • 5117 stemmen

Hier ook probeempjes (ik gebruik geen Google chrome)

Op de site komen duurt langer dan gewoonlijk, en manoevreren van topic naar topic gaat ook heel traag.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3225 stemmen

Metalfist schreef:

op Windows draait de site over het algemeen gewoon goed maar op mijn Ubuntu is het een hel.

Zelf heb ik geen problemen met deze site op Ubuntu? heb je gewoon de nieuwste versie?

Wat ik trouwens wel ervaar en dat is zowel op Windows als op Ubuntu dat als ik een titel invoer dat soms letters niet op het scherm komen of maar heel even en dat weer weg gaan, kan ook aan firefox liggen natuurlijk maar dan moeten toch meer mensen dit fenomeen kennen?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ik heb overigens geen problemen met de andere Meter-sites.

madmax1

• 2216 berichten
  • 711 stemmen

Google chrome heeft de neiging ook als je klik nee allerhande wachtwoorden automatisch

op te slaan dan krijg je te veel cookies ,laat ingelogd automatisch staan ,en verwijder restant cookies

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Mescaline schreef:

(quote)

Zelf heb ik geen problemen met deze site op Ubuntu? heb je gewoon de nieuwste versie?

Wat ik trouwens wel ervaar en dat is zowel op Windows als op Ubuntu dat als ik een titel invoer dat soms letters niet op het scherm komen of maar heel even en dat weer weg gaan, kan ook aan firefox liggen natuurlijk maar dan moeten toch meer mensen dit fenomeen kennen?

Ik zit op 11.10 en dat is volgens mij toch de laatst stabiele release? Ik heb dan wel weer geen problemen met de verdwijnende letters..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.