- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
doodah
-
- 1538 berichten
- 1233 stemmen
Is er een bepaalde reden waarom je bij 'zoeken' er niet meer voor kan kiezen om enkel films waarop je hebt gestemd weer te geven? Vond dit best handig!
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8284 stemmen
Dat kan toch nog in 'zoeken in eigen stemmen?'
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3225 stemmen
Ik zit op 11.10 en dat is volgens mij toch de laatst stabiele release? Ik heb dan wel weer geen problemen met de verdwijnende letters..
Dat is inderdaad de laatste versie ja, en ik blijf het toch vreemd vinden dat ik het zowel op me hoofd pc (ubuntu) als op me laptop (windows 7) heb.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Vandaag mijn oude laptop terug bovengehaald (ook met Ubuntu 11.10 op) en daar heb ik geen enkel probleem. Waarschijnlijk mankeer ik ergens een update maar het bizarre is dan dat alleen maar effect heeft op de Metersites 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5982 stemmen
Ik weet niet of deze plugin-check ook met Ubuntu werkt;
Firefox Web Browser - Plugin Check & Updates - mozilla.org
?
doodah
-
- 1538 berichten
- 1233 stemmen
Dat kan toch nog in 'zoeken in eigen stemmen?'
Daar had ik los overgekeken, stom van me. Excuses.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik weet niet of deze plugin-check ook met Ubuntu werkt;
Firefox Web Browser - Plugin Check & Updates - mozilla.org
?
Ik werk met Chrome maar ik zal het eens uittesten. Al lijkt het nu al weer een beetje beter te gaan met Chrome. Erg vreemd in ieder geval.
606
-
- 23876 berichten
- 12265 stemmen
Er staat alweer 2 keer The Avengers 2012 in mijn update net als de vorige keer.
606
-
- 23876 berichten
- 12265 stemmen
Hier ook.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2791 stemmen
Vreemd inderdaad. In de zoekfunctie komt die ook 2 keer voor:
http://www.moviemeter.nl/film/search/the%20avengers#results
Maar beide hebben hetzelfde id. nummer.
606
-
- 23876 berichten
- 12265 stemmen
Vreemd inderdaad. In de zoekfunctie komt die ook 2 keer voor:
http://www.moviemeter.nl/film/search/the%20avengers#results
Maar beide hebben hetzelfde id. nummer.
EDIT:
Jordy Bedankt
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wanneer ik de zoekbalk gebruik krijg ik er sinds kort zo'n irritant sitesearch websearchding bij.
Ik zie dat als moviemeter laadt ook widdit wordt geladen dat hier verantwoordelijk voor is.
Hoort dit zo of is er een manier om dit te verwijderen?

rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Had ik eerst ook, maar om de een of andere reden nu geen last meer van..wel erg vervelend. Ik denk gewoon een adware of zo?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Heb het opgelost door deze raad.
Type about:config into your address bar, promise to beware of the dragons and then in the search box on the page that opens type keyword.URL
Double click on that line and a box should pop up: type Google into the box and click OK. Close the about:config tab and restart Firefox. You should now have Google back.
Hij verwees naar yahoo. zal wel keer malware zijn geweest ja.
ArnoldusK
-
- 584 berichten
- 2059 stemmen
Helaas doet de functie; koppeling Facebook/Moviemeter. het al een tijdje niet meer bij mij.
Kan dit aan google Chrome liggen of bepaalde noodzakelijke updates van Java o.i.d.?
Hoor het graag, want vindt het wel een erg leuke functie
Ik krijg volgend scherm te zien:

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik werk met Chrome maar ik zal het eens uittesten. Al lijkt het nu al weer een beetje beter te gaan met Chrome. Erg vreemd in ieder geval.
Ondertussen weer helemaal opgelost terwijl ik niets gedaan heb xD Zal wel ergens automatisch een update hebben geïnstalleerd
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Helaas doet de functie; koppeling Facebook/Moviemeter. het al een tijdje niet meer bij mij.
Kan dit aan google Chrome liggen of bepaalde noodzakelijke updates van Java o.i.d.?
Hoor het graag, want vindt het wel een erg leuke functie
Kun je eens proberen om bij de App Settings (op Facebook) de toestemming voor MovieMeter weg te halen? MovieMeter zal je hierna opnieuw om toestemming moeten vragen, wellicht gaat het daarna weer goed.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik heb het al meerdere keren aangebracht maar zou degene die de forumpagina van een nieuwe film daar alstublieft een bericht bij kunnen zetten? Django Unchained stond in mijn forumupdates en nu zie ik dat de film blijkbaar een paar dagen geleden is toegevoegd maar die staat dan weer niet in mijn updates...
Of het zou opgelost kunnen geraken dat wanneer een topic in iemand zijn updates staat, dat de nieuw toegevoegde film daar ook in komt te staan maar het lijkt me toch een stuk simpeler als degene die de berichten verplaatst daar even een melding van geeft.
ArnoldusK
-
- 584 berichten
- 2059 stemmen
Kun je eens proberen om bij de App Settings (op Facebook) de toestemming voor MovieMeter weg te halen? MovieMeter zal je hierna opnieuw om toestemming moeten vragen, wellicht gaat het daarna weer goed.
Helaas Jordy.
Zijn er plug-ins nodig dat je weet?
narva77 (crew films)
-
- 12728 berichten
- 6540 stemmen
De actrices Grazyna Szapolowska en Grażyna Szapołowska zijn één en dezelfde.
Welke spelling moeten we aanhouden? Die van IMDb, of de Poolse?
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8284 stemmen
Als ze Poolse is, dan zou ik de Poolse spelling aanhouden. Dat is dan de juiste. Ik weet echter niet wat voor effect dit op de zoekfunctie heeft. IMDB gebruikt niet de afwijkende letters en tekens.
narva77 (crew films)
-
- 12728 berichten
- 6540 stemmen
Dus Grażyna met dat tekentje? Hmm, dan moeten er een paar aanpassingen worden gedaan.
Ja, ik zie het hier:
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8284 stemmen
Ik vraag me af of dit echt nodig is. Het is al erg moeilijk om alle regisseursnamen uniform te houden, laat staan die van aceurs. Namen vertaald uit een ander schrift kunnen op vele manieren worden gespeld: Tarkovsky, Tarkovski, Tarkovskiy, Tarkowski, Tarkowskiy, Tarkowsky. En dan de combinaties met zijn voornaam: Andrej, Andrey, Andrei, ....you get the picture....
narva77 (crew films)
-
- 12728 berichten
- 6540 stemmen
Te laat; net alle Grazyna Szapolowska's aangepast in Grażyna Szapołowska...
En bovendien is het wel handig met zoeken op acteur/actrice, want anders krijg je maar de helft of een kwart van de gezochte films...
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2791 stemmen
Persoonlijk lijkt het me handiger om de spelling van imdb aan te houden. De meeste nemen namelijk die namen ook over bij het toevoegen. Ook omdat de zoekfunctie niet goed overweg kan met alle die vreemde tekens.
Maar dat is mijn persoonlijke mening 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5982 stemmen
Spelling van Wikipedia gebruiken we in dit soort gevallen.
Zoeken op speciale tekens staat op de buglist:
De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Erg lastig, omdat de zoekmachine hier het niet pakt. Probeer maar eens Jan Nemec, Frantisek Vlacil of Karel Kachyna te vinden... En waarom wordt bij Japanse namen dan wel de imdb gevolgd met een dakje ô boven de klinker in plaats van een streepje (zoals eigenlijk hoort): Zatōichi
Ik zou zeggen volg imdb gewoon 100% niet overal juist, maar tenminste voor iedereen juist te doen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.