- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
Daar hebben we hier vast een goeie aan! Succes,
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 berichten
- 5449 stemmen
Geweldig! Veel succes Spetie!
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 berichten
- 76936 stemmen
Succes Spetie!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Veel plezier en succes Spetie! 
Corcicus
-
- 2809 berichten
- 3912 stemmen
Ik weet niet of dit de juiste plaats is om het te vragen, maar weet iemand waar Law Abiding Citizen zich afspeelt? Ik ben benieuwd naar de oorsprong van een gebouw dat er in voorkomt.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Niet ingelogde personen krijgen eenmalig een zogenaamde "layer ad" te zien met een reclame voor de film Quiz. Een iets meer opdringerige vorm van adverteren dan ik eigenlijk wil op de site, maar voor een mooie filmgerelateerde advertentie maak ik een keer een uitzondering. Als het goed is moet je deze ad dus niet vaker dan een keer zien, is hij gewoon netjes wegklikbaar zonder te moeten zoeken naar een kruisje, en als je ingelogd bent zie je 'm dus helemaal niet.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Discussie over identiteit gebruikers verwijderd. Dit soort berichten altijd via een pm aan een moderator, aangezien er ook sprake kan zijn van valse beschuldigingen.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Wegens tijdelijke afwezigheid van 1 moderator en beperkte beschikbaarheid van nog een andere moderator gedurerende de komende maanden, zijn we op zoek gegaan naar versterking van de crew.
We hebben Spetie aangenomen als nieuwe moderator.
Gefeliciteerd Gert en veel succes!
narva77 (crew films)
-
- 12729 berichten
- 6540 stemmen
Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe functie Spetie! 
narva77 (crew films)
-
- 12729 berichten
- 6540 stemmen
De documentaire "5 Broken Cameras" staat twee keer op de site:
Ik zie al wat er mis is gegaan; de eerste (oudste) toevoeging was nog zonder IMDb-code, dus daar zal de fout ontstaan zijn.
Maar dan nog had de tweede toevoeger eerst even kunnen kijken of betreffende docu al op MM stond.
Die onderste toevoeging kan dus weg...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5982 stemmen
Dankjewel voor de melding!
Ik heb de laatste toevoeging verwijderd en de toevoeger op de hoogte gesteld.
dimi303
-
- 3418 berichten
- 3669 stemmen
Euh ik krijg steeds reclame voor de film quiz van Dick Maas net voor het inloggen op de site. Is dit voor iedereen zo?
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Misschien dat iemand het hier weet.
Ik heb een Engelse Firefox geïnstalleerd met een Nederlands woordenboek. Echter werkt dit woordenboek niet hier op MovieMeter. Opmerkelijk genoeg werkt hij wel op musicmeter. Iemand een idee waarom daar wel?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5982 stemmen
Misschien even je MovieMeter cookies verwijderen?
narva77 (crew films)
-
- 12729 berichten
- 6540 stemmen
Raúl Ruiz en Raoul Ruiz zijn 1 en dezelfde regisseur! Moet zijn Raúl Ruiz.
Nogmaals (of wederom) zijn er films toegevoegd met als regisseur Raoul Ruiz. Dit moet dus zijn Raúl Ruiz.
Misschien moet iemand even gebruiker Verhoeven er op wijzen dat het Raúl Ruiz moet zijn i.p.v. Raoul Ruiz...?
Of we moeten Raoul Ruiz aanhouden, zoals op IMDb...?
sinterklaas
-
- 11816 berichten
- 3317 stemmen
De erg late user komt ook nog.....
Succes met je mod-schap Spetie! 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Vast al eens aangekaart, maar de zoekfunctie op het forum werkt voor geen meter. Ik probeer een thread te vinden (MGM On Demand) maar is gewoon niet te doen. Op MGM zoeken kan niet, MGM On Demand vind ie niks, en bij Demand kom ik steeds in een Video on Demand thread.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
En noemt het topic effectief zo of ben je op zoek naar het MGM Movie Channel? Dat vond ik via MGM on Demand in te typen bij de zoekfunctie en berichten te selecteren.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Whoepsie, dat is em ja. Ik neem mijn woorden terug, blijkbaar werkt het wel goed. Wist echter niet dat de titel van de thread was veranderd (ik had em geopend als MGM On Demand). Thanks.
Multivitamine
-
- 187 berichten
- 616 stemmen
Misschien dat iemand het hier weet.
Ik heb een Engelse Firefox geïnstalleerd met een Nederlands woordenboek. Echter werkt dit woordenboek niet hier op MovieMeter. Opmerkelijk genoeg werkt hij wel op musicmeter. Iemand een idee waarom daar wel?
Je gebruikt toevallig de add-on Ghostery?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.