De Club van Sinterklaas & Het Pratende Paard (2014)

Alternatieve titel: Sinterklaas & Het Pratende Paard

Nederland / België
Familie

geregisseerd door Ruud Schuurman
met Tijn Kroon, Wilbert Gieske en de stem van Carlo Boszhard

De Pieten van De Club van Sinterklaas kijken vreemd op als Amerigo, het paard van Sinterklaas, plotseling kan praten. Nog voor ze kunnen ontdekken hoe dit kan steelt slechterik Jef Vandenare het paard in de hoop er een talentenjacht mee te winnen. Zonder Amerigo kan het Sinterklaasfeest niet doorgaan! Zal het de Pieten met behulp van Stijn lukken om het paard op tijd terug te vinden om zo het Sinterklaasfeest te redden?

Vanaf 16 oktober in de bioscoop (Dutch FilmWorks)

avatar van aspro
LET OP!!
het zwarte pieten probleem op dit moment in juli een zeer gevoelig onderwerp.
voor mij totaal overbodig want ze boren één kinderfeestje de grond in.

aspro
Dat is zo, maar laten we het hier even bij deze film houden.
Het is niet de bedoeling die discussie hier te voeren.

avatar van aspro
ik begrijp het volkomen mijn excuus [email protected] (moderator)

avatar van Ralf81
Gelukkig zijn de Pieten hier gewoon zoals ze horen te zijn!

avatar van 606
De film heeft 100.000 bezoekers gehaald en krijgt hierbij de gouden film.

Bron: Radio 8fm

cma
En door een storing op KPN op 21 en 22 november 2015 krijg je dit aangeboden?? Ik geloof allang niet meer in Sinterklaas! Ga dit en ook die andere 2 films niet kijken. Familiefilms blegh!

avatar van Starrs
cma schreef:

Bij Telfort krijg je deze ook haha

cma
Starrs schreef:

Bij Telfort krijg je deze ook haha

Whaha, geen wonder dat er bij KPN kortingsfilm bij stond. Telfort lag dus ook plat? Illuminati

We kregen nog 2 andere films, Focus en Mad Max: Fury Road. Dat zijn voor mij ook geen films die mij aanspreken, dus ben meteen in de "pen" geklommen. Nee, maar als je 2 dagen zonder tv zit, internet had ik beperkt en geen vaste telefonie, dan verwacht ik wel een wat breder aanbod.

Excuus, moderator, het moest er even uit. Fijne avond! Ook voor jou Starrs.