Sinterklaas en de Vlucht door de Lucht (2018)

Nederland
Familie

geregisseerd door Armando de Boer
met Yenthe Bos, Wilbert Gieske en Tim de Zwart

De verwende Floor vraagt aan haar steenrijke vader een zwembad vol chocolademunten. Wanneer zelfs Sinterklaas hem niet kan helpen, ontvoert hij de Sint met zijn luchtballon. In ruil voor 1 miljoen munten zal hij Sinterklaas vrijlaten. Lukt het de Pieten om de munten te maken, zodat de Sint op tijd is voor pakjesavond?

Vanaf 17 oktober in de bioscoop (Dutch FilmWorks)

avatar van max cady
Vandaag in de bioscoop gezien samen met mijn dochter van 3. Erg leuke film voor de kinderen rond deze tijd.