Waar Is het Grote Boek van Sinterklaas? (2019)

Nederland
Familie

geregisseerd door Armando de Boer
met Carlo Boszhard, Wilbert Gieske en Vic de Wachter

Guus Blik, de eigenaar van de grootste speelgoedfabriek van het land, vindt het belachelijk dat Sinterklaas speelgoed ‘gratis weggeeft’ aan de kinderen. Hij steelt het boek van Sinterklaas en hierdoor dreigt pakjesavond in het water te vallen. Ten einde raad vraagt de Sint aan de Kerstman of hij zijn boek mag lenen, maar dan blijkt dat Guus ook op de Noordpool heeft toegeslagen. Lukt het Sinterklaas om samen met de Kerstman de feestdagen te redden?

• vanaf 30 oktober te koop op dvd