• 10.997 nieuwsartikelen

Releasedatum: 28 augustus 2014

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis
  • iTunes Bekijk via iTunes

Plot Into the Storm

"There is no calm before the storm."

In één dag wordt het stadje Silverton verwoest door de ongekende kracht van een serie tornado's. De bevolking is overgeleverd aan de genade van de onvoorspelbare en dodelijke cyclonen, terwijl stormjagers waarschuwen dat het ergste nog moet komen. De meeste mensen zoeken een schuilplaats, maar sommigen gaan juist naar de tornado toe, voor dat ene, unieke shot.

avatar van Chelsea94

Chelsea94

Toffe rampenfilm maar niet echt realistisch. Vooral het rennen en alles na een reanimatie slaat natuurlijk nergens op. De soundtrack vond ik te aanezig en met veel momenten erg boombastisch en storend. De film zelf is oke als rampenfilms je ding zijn.

avatar van debbie89

debbie89

Als je "Into the storm" vergelijkt met "Twister" is Twister maar een briesje.

avatar van umbra

umbra

Best nog amusant stormfilmpje, waar redelijk wat vaart in zit, heb me hier niet mee verveeld.

avatar van amenmalek

amenmalek

Misschien is het acteerwerk niet heel denderend en het verhaal vrij voorspelbaar en dun, maar OEI wat is de verwoesting goed in beeld gebracht....

Blij dat we geen tornado's in Nederland hebben en ik heb voor dit extreme unieke en zeer geweldadige natuurgeweld door hoe het simpelweg in beeld is gebracht respect voor gekregen. Twister was in vergelijking met dit maar een windje. Dit is gewoon eng.

avatar van ILDIB

ILDIB

Best vermakelijk. Sinds hoog tv film gehalte maar soms ook echt gewoon mooi gemaakt.

avatar van frans123

frans123

Vervelend rampenfilmpje die veel te lang duurt, en nogal eens op de lachspieren werkt, maar je kijkt je ogen uit. Knappe CGI...Vliegtuigen en bussen worden in de lucht geblazen of het papiertjes zijn. Twee mooie vrouwen waar ik meer belangstelling voor had, dan voor het stormpje..(Wat een mooie meid die Kaitlyn). Er doen ook nog een Peppie en Kokkie mee...waarom weet niemand. Snel vergeten.

avatar van frans123

frans123

AmazingPP schreef:

Heeft een film altijd een verhaal nodig? Tornado-films kennelijk niet. "Twister" vond ik ook alleen maar een excuus om te laten zien wat "we tegenwoordig kunnen met de computer" en dat had ik bij deze film ook. Maar... Deze film wist me op 1 of andere manier toch wel te boeien. Acteerwerk was best in orde, niet Oscar-waardig, maar wat maakt het uit? Script zit vol gaten, maar wat maakt het uit? Effecten echter waren subliem gemaakt, waarvan akte. Lekkere popcorn film. Niet nadenken, gewoon kijken en anderhalf uur later weer net zo snel vergeten. 3,5 *

En vergeet de twee lekkere wijven niet,.....

avatar van cantforgetyou

cantforgetyou

Matige film, maar door de best mooie special effects de moeite net waard om te blijven kijken.

De personages zijn best irritant, druk, vervelend en niet zo snugger. Waardoor je eigenlijk wil stoppen met kijken. Toch komt er gelukkig net genoeg actie in voor, zodat je blijft kijken.

Het is een soort goedkopere Twister remake. Die is natuurlijk véél beter.

avatar van mrkos

mrkos

amenmalek schreef:

Twister was in vergelijking met dit maar een windje. Dit is gewoon eng.

De laatste tornado was relatief breed. De breedste tornado ooit gemeten was een EF5 tornado nabij El Reno Oklahoma. Deze tornado was maarliefst 4,2 kilometer breed. Hierbij waren ook een paar bekende stormchasers (Tim Samaras) door getroffen en hebben het niet overleefd.

avatar van xxERWINxx

xxERWINxx

Vandaag weer eens herbekeken, ditmaal op blu-ray!

Erg goede film over een tornado, lijkt idd erg op ''Twister'' maar ik vind juist deze film wat meer spektakel hebben dan 'twister'' komt ook vooral omdat deze film nog een stapje verder gaat met veel meer schade en grotere tornado's en meer special effects waar ik wel van houd.

Mooie beelden van verschillende tornado's en ook de reddingsactie met de zoon en het meisje was erg spannend!

Erg spectaculair allemaal en het hoogtepunt was het einde in de tunnel!

Deze film duurt maar 84 minuten, maar had van mij wel 2 uur mogen duren met nog meer gebeurtenissen.

Al met al 4 sterren!

avatar van teigertje

teigertje

• 1991 berichten

Deze film, komt real life over.

Met momenten waar door de hoofdrol spelers echt goed wordt gespeeld.

En heeft deze film veel raakvlakken met zijn beroemde voorganger Twister.

Het is even inkomen in deze film.

Maar het laatste gedeelte van deze film, is echt prachtig gemaakt, met sterke kwaliteits special effecten.

Die toch echt wel even een verassing zijn.

Omdat deze film, een langere aanloop heeft tot de climax met de F5 Tornado dan wordt hij razend spannend.

Zeker niet de minste film, meer dan de moeite waard zeker naar de climax van deze film.