Lawnmower Man 2: Beyond Cyberspace (1996)

Alternatieve titel: Lawnmower Man 2: Jobe's War

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Farhad Mann
met Patrick Bergin, Matt Frewer en Austin O'Brien

Iedereen dacht dat de laagbegaafde tuinman Jobe Smith, die via experimenten grote gaven kreeg, volledig in cyberspace verdwenen was. Maar dan wordt Jobe opnieuw leven in geblazen door Jonathan Walker, die Jobe wil gebruiken om alle computernetwerken over de hele wereld in één netwerk te krijgen, zodat Walker hier alle controle over krijgt. Een groepje hackers ontdekt dit plan van Walker en samen proberen de hackers Walker te stoppen.

avatar van bioscoopzaal
Coole effecten, maar ik snapte er geen bal van ...

avatar van jassonn

Zo verrassend en degelijk deel 1 inelkaar zat zo rommelig onlogisch en chaotisch is dit tweede deel.
Waarschijnlijk bedoeld als intelectuele sf film maar de plank wordt volledig misgeslagen.

avatar van sinterklaas
Deel 1 vond ik al matig maar deze was gewoon slecht. Decors konden zo af en toe nog wel de aandacht schenken maar voor de rest is dit niks. Soms lijkt het net alsof je naar zo'n Jetix teenage superehero's programma zit te kijken. Patrick Bergan vond ik wel redelijk acteren maar voor de rest is dit gewoon een slappe hap.

avatar van Legan
Pfff, ik heb een hoop slecht films gezien maar deze hoort wel in de top 10 daarvan thuis. Dit ondanks dat ik Matt Frewer wel aardig vind acteren, onder andere in zijn Sherlock Holmes films. Maar dit was gewoon vreselijk. Nog maar een paar stemmen verwijdert van de flop 100.

1.0 *

avatar van sinterklaas
Verlaging naar 0,5. Troep!

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
Rommelig en erg slecht gemaakt vervolg op een film die ook al niet denderend was. Lawnmower Man zorgde nog wel enigszins voor wat vermaak, maar met Beyond Cyberspace is het meer lachen om de erg knullige effecten, het zeer beroerde acteerwerk en het plot waar eigenlijk geen touw aan vast te knopen is. Enige lichtpuntje is Frewer, maar ook hij weet dit wanproduct niet te redden.

1,0 ster.

avatar van Ralf81
Totaal overbodig vervolg. Ik weet niet eens meer of ik hem nu wel of niet gezien heb

avatar van TronMan
Ja ik durf deel 1 zeker goed te noemen. Echter dit slaat werkelijk helemaal nergens op. Saai en niet te volgen. Met die zeurkinderen. Eigenlijk net zo iets qua opbouw als Robocop 3. .
Weetje; Jobe oftewel ; Matt Frewer speelde ook in de jaren tachtig, de top VJ , Max Headroom.