ad

Geregisseerd door: Steven Brill

Met onder meer: Elizabeth Banks, James Marsden en Gillian Jacobs

Releasedatum: 2 mei 2014

Over Walk of Shame

"Awesome night. Epic aftermath."

Meghan Miles is een verslaggeefster die ervan droomt om nieuwslezeres te worden. Deze droom komt echter in gevaar wanneer ze na een onenightstand in het centrum van Los Angeles terechtkomt, zonder telefoon, auto, identiteitskaart of geld. Bovendien heeft ze slechts 8 uur de tijd om het belangrijkste sollicitatiegesprek van haar leven te halen.

imageimageimageimage

avatar van IH88

IH88

“No, I'm not a hipster. I can't grow a convincing enough beard.”

Walk of Shame heeft zijn leuke momenten en Elisabeth Banks doet het best aardig. Maar de grap van een vrouw in een gele jurk, die wordt aangezien voor een prostituee/crimineel in plaats van een nieuwsverslaggeefster, wordt al snel oud. Banks, Marsden, Jacobs en de andere acteurs weten er nog heel wat van te maken, maar ze worden niet geholpen door een belabberd script.

avatar van SPEEDROCK

SPEEDROCK

Wat een leuke film! Vermakelijk gewoon en het blijft onderhoudend. Het verhaal is leuk bedacht en Elizabeth Banks kan prima acteren. En...ze is natuurlijk een plaatje om te zien! Alleen een beetje ongeloofwaardig hoe iemand na al die sterke drank van de avond ervoor nog zo goed eruit kan zien en nog zo fit is, dat doe ik haar niet na;)

avatar van Mariovane

Mariovane

Hahahaaa....geweldig leuke komedie. Love it!

avatar van SPEEDROCK

SPEEDROCK

Ik zag deze pas nog een keer. Tip voor iedereen die in begin denkt, "wat een typische, flauwe Amerikaanse komedie": hij wordt met de minuut beter! Na 20 min. begint ie al aardig te boeien en nog eens 20 min. later zit je er helemaal in! Dan is het echt een grappige film waarbij je steeds afvraagt hoe het allemaal verder gaat.;) Dus gewoon even doorbijten als je aan het begin nog je bedenkingen hebt;)

avatar van Bxian32

Bxian32

Soms zijn de leukste films die waar je niets van verwacht en waar je toevallig in valt. Ik vond het af en toe hilarisch en gewoon een fijne frisse niets aan de hand film voor een leuk avondje. Niets meer aan doen.

BBarbie

Een typisch Elizabeth Banks-filmpje, d.w.z. een ietwat sexy, maar onschuldig niemendalletje. Goed voor anderhalf uur gedachteloos vermaak. De openingsscène is grappig en daarmee meteen het beste deel van de film.

avatar van lizzy123

lizzy123

Lachende scènes zitten erbij. Leuke film