Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

Walk of Shame (2014)

geregisseerd door Steven Brill
met Elizabeth Banks, James Marsden en Gillian Jacobs

Meghan Miles is een verslaggeefster die ervan droomt om nieuwslezeres te worden. Deze droom komt echter in gevaar wanneer ze na een onenightstand in het centrum van Los Angeles terechtkomt, zonder telefoon, auto, identiteitskaart of geld. Bovendien heeft ze slechts 8 uur de tijd om het belangrijkste sollicitatiegesprek van haar leven te halen.

avatar van DBTim
Niet eens zo onaardig. Het stelt allemaal weinig voor maar de film is afwisselend genoeg om het leuk te houden. Ook zijn er voldoende grappige momenten wat de film tot een prima tussendoortje maakt!

avatar van Noodless
Aardige, vermakelijke, luchtige film met een leuke Elizabeth Banks die het crazy verhaaltje toch weet te brengen met een glimlach. Echt komisch is het allemaal wel even niet, maar het kijkt vlot weg en heeft zijn momenten. Leuk tussendoortje ! 6/10

Leuke film met de mooie Elisabeth Banks... Mijn vrouw vroeg om deze samen te bekijken, en ben bij deze film eens niet in slaap gevallen het is zeker geen hoogstaande humor met heel wat clichés maar who gives a f. Banks maakt heel wat goed

Simpel, maar best een aardig tussendoortje.

Het is allemaal extreem voorspelbaar, maar het kijkt allemaal prima weg. Megan is natuurlijk ook wel een mooie dame dus dat geeft ook wat extras.

het is nergens origineel, maar de chemie is aanwezig en het acteerwerk is gemiddeld tot goed.

2.5 ster, leuk voor een zondagmiddag

avatar van clubsport
in al zijn simpelheid is dit toch wel een vermakelijke komedie met elisabeth banks die leuk in haar rol zit en in haar naiviteit zichzelf in allerlei bizarre situaties manouvreerd.
het is verder een vrij simpel verhaaltje maar de vaart zit er goed in het word nergens echt saai .

Matige film waarin een vrouw op haar werk probeert te komen na een one night stand. Het verloop is voorspelbaar en de situaties waarin de vrouw belandt zijn wel vermakelijk, maar nergens echt grappig. Vervelend is de film zeker niet en Elizabeth Banks zet een leuke rol neer en ook het einde is wel de moeite waard. Net geen 3.0 sterren.

Simpel. Ideaal voor een avondje dat je naar iets rustig wilt kijken of als ontspanning na een zware dag

avatar van aspers
pfffff.... wat een ontzettende tegenvallende film. Nou, laat ik nog wat duidelijker zijn: Wat een bagger!

Het recept:
We stoppen een lekker blondje in een kort geel rokje, sturen haar over straat en laten iedereen die haar tegenkomt denken dat ze een hoer is. De eerste keer is zo'n voorspelbaar grapje dat hier uit voort vloeit nog wel leuk. Maar vervolgens herhalen we diezelfde grap alleen met wat andere typetjes. Jaaaa goed idee!! Zo krijgen we wel 90 minuten gevuld.

We waren dan ook geshockeerd toen ze in de laatste 5 minuten van de film opeens wél twee geslaagde én originele grappen wisten te maken.

90 Minuten van mijn leven die ik niet meer terugkrijg.
1,5*... omdat ik 1* of minder alleen zou kunnen doen als ik m had afgezet.

ipman-99
"No, no, I'm not sucking dick for crack.." ... " !!!

Genoten van deze Komedie !!! 'Walk Of Shame' is een leuke luchtige
komedie geworden waar Elizabeth Banks de show weet te stelen.
Een komedie die bij momenten zeer charmant uit de hoek weet te komen,
maar tevens ook hilarisch en bij momenten zalig flauw.
Die driehoek qua accenten werkt heerlijk en kleurt werkelijk de film van de eerste
tot de laatste seconde.
De scène in dat crack huis was echt heerlijk om volgen qua dialogen en gebeurtenissen.
Haar zoektocht naar huis in haar geel jurkje werkt bij iedereen die ze tegenkomt op straat
achterdocht en geen sympathie op.

Leuke film voor een zondagmiddag. Meer niet. Zitten paar aardige grappen in en de film duurt net niet te lang.Elizabeth Banks ziet er goed uit en acteert ook leuk. 3*

avatar van zaleino
leuke grappige film

avatar van Doido
Twee sterren voor het uiterlijk van Banks. De leukste scenes zaten nog in de domheid van de politie en haar vriendin, voor de rest allemaal heel erg flauw en zo onwerkelijk. Ik hoopte nog op een leuk einde, maar zelfs dat was weinig verrassend.

Wat een k..film
Helemaal niet verkeerd

avatar van Flat Eric
Oh, deze film viel mij heel erg mee.
Natuurlijk is het allemaal klinklare onwerkelijke onzin maar in een comedy mag dat.
Hij keek prima weg, niet meer, niet minder.

avatar van Fryce
Best een aantal leuke stukjes en kijkt lekker weg, maar vond het einde zwak.

avatar van ambrosini
Leuke film.. met wel voor spellende stukjes... maar dan nog blijft het leuk..

Ik vond dit best wel een leuk luchtig tussendoortje met tevens een leuke hoofdrol van Elizabeth Banks.

De opening vond ik eerlijk gezegd tenenkromend slecht (ik stond zelfs op het punt om niet meer verder te kijken) maar zodra de zoektocht van Elizabeth Banks begint wordt het best een leuke film met ook veel leuke komische situaties waarin ze steeds onbewust terecht komt. Het is opzicht ook wel geinig hoe ze er weer steeds uitkomt en hoe steeds misverstanden ontstaan. De uitvoering is ook leuk en er valt genoeg te (glim)lachen. Elizabeth Banks draagt deze hele film en eerlijk gezegd deed ze dat goed en leuk en ze zag er natuurlijk ook nog eens zeer fraai uit in het gele jurkje. Het einde is misschien flauw en ook behoorlijk cliché, maar eerlijk gezegd vond ik het wel goed bij deze film passen.

Kortom, gewoon een leuk tussendoortje welke zich lekker wegkijkt en waar genoeg van te genieten valt (voornamelijk natuurlijk van Elizabeth Banks ).

Vreselijke film

Heel flauwe komedie.
Vond er niet veel aan..

avatar van K. V.
Bij deze had 'k eigenlijk weinig verwachtingen, maar hij viel eigenlijk veel beter mee dan gedacht. 'k heb toch een aantal keren moeten lachen. Natuurlijk een simpel verhaal, maar dat hoeft ook niet altijd.
De cast deed het ook prima.
Een leuk tussendoortje.

Aardige film, maar toch wat saai en flauw.

avatar van sandero16
Vandaag met me vriendin deze film gekeken .

Deze film verraste me toch nog wel . Paar grappige momenten en het verhaaltje kabbelde leuk voort . Het was allemaal niet hoogstaand en behoorlijk voorspelbaar , maar het verveelde niet .

leuk filmpje , keek lekker weg . 3 *

avatar van brabusRUS
Vreselijk. Wat heb ik er spijt van. Ze is gewoon totaal niet grappig.

avatar van Rickyman
Deze komedie is inderdaad een beetje cliché en soms best flauw,
maar goed, er valt nog genoeg te genieten met Elizabeth Banks in een hoofdrol.

Leuke film met grappige momenten, zeker het kijken waard wanneer je de humor kan waarderen.

avatar van soom
How do you feel about Robert Pattinson? Ghahahaha. Wat een lol. Superfilm. Episch, werkelijk.

avatar van horizons
Niet hoogdravend maar vermakelijk genoeg over het geheel ondanks dat sommige grappen nogal "platvielen".

avatar van Madeks
S'avonds laat in bed en niet kunnen slapen het is wat. Met de minuut wordt de tv aantrekkelijker. Op een gegeven moment wordt de verleiding te groot en gaat de rechthoekige toverdoos aan. Vervolgens Netflix opstarten om naar een film te speuren. Nou wil ik op dit moment geen hoog aangeschreven film kijken aangezien de kans groot is dat ik het einde niet haal. Eindresultaat: Walk of Shame.

In het begin dacht ik dat ik een matige chickflick beland was maar na het eerste halfuur werd het steeds beter. Het kijkt gemakkelijk weg en er sommige stukken waren oprecht grappig. Vandaar een 3*. Reken daar een 0.5* bij aangezien ik stiekem een beetje verliefd ben op Elizabeth Banks en ik weet zeker dat ik niet de enige ben.

avatar van mikey
Zo'n flick dat je wel es zag in de 80's van regisseurs als Landis en Scorsese.. Ditmaal een bloedirritante vrouw in een geel jurkje. Ondanks dat ze irritant was, vond ik haar ook wel lekker, soms.

avatar van BlueJudaskiss
Begon leuk, zakte daarna flink wat keren enorm in maar had toch z'n momenten. Leuk tussendoortje - niets meer en niets minder.

avatar van IH88
“No, I'm not a hipster. I can't grow a convincing enough beard.”

Walk of Shame heeft zijn leuke momenten en Elisabeth Banks doet het best aardig. Maar de grap van een vrouw in een gele jurk, die wordt aangezien voor een prostituee/crimineel in plaats van een nieuwsverslaggeefster, wordt al snel oud. Banks, Marsden, Jacobs en de andere acteurs weten er nog heel wat van te maken, maar ze worden niet geholpen door een belabberd script.