Diary of a Sex Addict (2001)

geregisseerd door Joseph Brutsman
met Rosanna Arquette, Nastassja Kinski en Michael Des Barres

Op het eerste gezicht leidt Sammy een gewoon leven als toegewijde echtgenoot, vader en zakenman. Maar in werkelijheid leidt hij een dubbelleven. Een leven waarin hij voortdurend zijn honger naar sex probeert te stillen.

avatar van otherfool
Onbegrijpelijk misbaksel, voor een appel en een ei gemaakt, over een sexverslaafde (Des Barres) man die zijn vrouw (Arquette) met alles wat rondloopt bedriegt. Samen met psychiater Kinski probeert hij een oplossing te zoeken.

Onvoorstelbaar lelijke film die een kruising is tussen een soft-erotische thriller en een menselijk drama, maar geen van beide eigenlijk is. Deze film zou je eigenlijk moeten zien voordat je kunt geloven dat zulke troep op film uitkomt. Waar waren de gedachten van de bekende actrices toen ze hiervoor tekenden?

0,5*.