• 8.260.839 stemmen

Prime Time (2012)

Misdaad / Drama | 89 minuten

Genre: Misdaad / Drama

Alternatieve titels: Annika Bengtzon: Crime Reporter - Prime Time / Liza Marklund's Annika Bengtzon: Prime Time

Oorsprong: Zweden

Geregisseerd door: Agneta Fagerström-Olsson

Met onder meer: Malin Crépin, Björn Kjellman en Leif Andrée

Oorspronkelijke taal: Zweeds

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot Prime Time

Annika Bengtzon, misdaadverslaggeefster bij de avondkrant 'Kvallspressen' in Stockholm, doet onderzoek naar de moord op tv-ster Michelle Carlsson. Zij werd tijdens de kortste nacht van het jaar doodgeschoten in een mobiele regiekamer, die zich bevond in het kasteel waar haar nieuwe tv-programma werd opgenomen...

image

Michelle Carlsson

Karin Bellhorn

avatar van Gish

Gish

Opnieuw een erg matige aflevering van deze crime serie. Soort Hercule Poirot achtig moordplot maar dan zonder enig vernuft. Annika mist ook gewoon uitstraling.

avatar van Night's Watch

Night's Watch

Deze ''aflevering'' vond ik al enigszins beter dan de eerste, al is het nog niet het niveau waarop ik gehoopt had. Een gemiddelde aflevering van Midsomer Murders of A Touch of Frost vind ik bijvoorbeeld sterker dan dit, al is zijn deze natuurlijk niet helemaal goed te vergelijken. De positieve reacties onder de derde en vierde ''aflevering'' maken me echter toch nieuwsgierig, hopelijk is dit nog maar het begin en gaan de komende afleveringen me positief verrassen.