• 8.260.839 stemmen

Studio Sex (2012)

Misdaad / Drama | 89 minuten

Genre: Misdaad / Drama

Alternatieve titels: Annika Bengtzon: Crime Reporter - Studio Sex / Liza Marklund's Annika Bengtzon: Studio Zes

Oorsprong: Zweden

Geregisseerd door: Agneta Fagerström-Olsson

Met onder meer: Malin Crépin, Björn Kjellman en Leif Andrée

Oorspronkelijke taal: Zweeds

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot Studio Sex

In een park wordt het lijk van een jonge vrouw aangetroffen. Reporter Annika Bengtzon vermoedt dat de vriend van het slachtoffer, in wiens nachtclub ze als stripdanseres werkte, iets met de moord te maken heeft. Totaal onverwacht raakt een minister als verdachte bij de zaak betrokken, en Annika's speurwerk leidt tot een heuse regeringscrisis.

image

avatar van Decec

Decec

avatar van Gish

Gish

Mijn derde deel van deze reeks . En tot nu toe ook de beste. Annika heeft hier een wat zwaardere rol en krijgt veel onverwerkt leed voor de kiezen. Goed gemaakt. Hopelijk groeit de serie nog verder de komende 3 afleveringen.

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Gish schreef:

Ik ben bij deel 4 en vind die tot nu toe de beste.

avatar van Night's Watch

Night's Watch

Niet geweldig maar wel sterker dan aflevering één en twee, al denk ik dat dit ook grotendeels komt doordat de personages bekender worden naarmate de serie vordert. Drie sterren, een halve ster hoger dan de eerste twee ''afleveringen''.