Bro's before Ho's (2013)

Alternatieve titel: Bros before Hos

Nederland

geregisseerd door Steffen Haars en Flip van der Kuil
met Tim Haars, Daniël Arends en Sylvia Hoeks

Blowen, zuipen en zoveel mogelijk chicks regelen. Dat is het leven van videotheekmedewerker Max (Tim Haars) en zijn geadopteerde broer Jules (Daniël Arends), tevens beste vriend. Samen hebben ze een pact: ze willen nooit een relatie want dat is te veel gezeik. Zij leven het leven waar elke man van droomt, totdat ze allebei verliefd worden op Anna (Sylvia Hoeks).

avatar van fappie
Rodger schreef:
Lekkere humor...
Gewoon niks.. Lache .. En non thinking ..
2.5 ****

Haha. Ik weet niet. Ik zag er wel een soort ode aan film in het algemeen in met de videotheek die op de fles gaat en al die films die nagespeeld worden op het toneel aan het einde. Maar misschien zie ik dingen die er niet zijn .

avatar van panax
maffe film
zat meer in naar mijn mening
maar niet slecht verder
daniel arends is echt top !!

avatar van mikey
Hemel, sommige scenes zijn schaamteloos gejat uit oa Step Brothers (school-talentenshow) of Clercs: de porno opsomming bij moeder en dochter....Uiteindelijk toch niks meer dan een burgelijke romantische chick-flick. Best een z@@@dfilm dit itt eerder genoemde films.

avatar van MovieHolic
Damnnn bro wat slecht! Op een enkel geinig stukje na compleet waardeloos.

avatar van SSeagal
Bizar dat deze film nog een voldoende heeft qua gemiddelde. Als comedy vond ik de film totaal niet geslaagd, op 1 of 2 leuke grapjes na. Daniel Arends vind ik in zijn shows erg grappig, maar in deze film schaamteloos onleuk en banaal. Was nog enigzins uit te kijken, maar hoef de film geen tweede keer te zien. 1,5*

beter dan ron goosens

avatar van mjk87
Opvallend hoge cijfers nog wel, maar dit was totaal niet mijn humor. Speelt mee dat vooral Haars maar ook Arends -cabaretier in het dagelijks leven met best leuke stukjes- niet goed zitten in hun komische timing. Veel grappen vallen dood en zijn überhaupt niet grappig. Dat Haars een loser moet spelen ligt er ook te veel bovenop en zo wordt het juist als geheel pijnlijk om te zien en is het niet grappig en eventueel als drama werkt het niet. Hoeks is nog wel lief, maar meer positiefs kan ik er niet over zeggen. 1,0*.

avatar van PEN15
Alsof ze op de middelbare school een suggestielijstje hebben rond laten gaan wat voor grappigs ze in een Nederlandse hippe komedie willen zien. Wat een dieptriest taalgebruik. Het was nog niet zo erg geweest als ze tenminste ermee grappig uit de hoek waren gekomen.

Waarom moet je nou weer blote sushi rolls zien rondbungelen? Nota bene van die met overtollig vel zeewierwikkel! Van de meisjes zie je dan weer nagenoeg niets, zeer inconsequent.

Die Theo Maassen heeft verder wel een maffe kop om te lachen met die zware baardgroei van hem. Ik had trouwens wel wat meer verwacht van die Zapper™ op de filmposter. Net zoals met de rest van de humor deden ze eigenlijk nauwelijks er wat buitengewoon leuks mee. feggedts.

avatar van perceived
Tsjonge, de reacties zijn niet bepaald mals.. Vond deze semi-romcom zelf juist positief verrassen en fris. Nu vind ik de lompe, ergens zelfs ruimhartige, humor van de broers Haars en Flip van der Kuil sowieso geweldig. De oude sketches van de New Kids vind ik trouwens wel een stuk sterker dan de New Kids films. Deze Bro's before Ho's (2013) is toch net wat meer film. Fijne soundtrack ook met de betere Nederhop, past er perfect bij.

avatar van Maximalisatie
mikey schreef:
jank meer

avatar van mikey
haha heb je gezopen vannacht?

avatar van Shadowed
Lollige NL.

Weer een film van het o zo beroemde New Kids duo. Daarin kan je natuurlijk de acteurs zoals Huub Smit, Tim Haars en Theo Maassen verwachten. Maar dit keer maakt Daniel Arends, de wel ok stand-up comedian ook zijn entree.

Qua acteerwerk is het beter dan een hele hoop Nederlandse acteurs, vooral omdat de acteurs nauwelijks worden gevraagd om Drama te spelen, iets waar veel acteurs in falen. Grote voorbeeld: GTST. Hoeks krijgt eigenlijk weinig dialoog om zichzelf nou echt te bewijzen, en Smit speelt wel een hele overdreven rol.

Desondanks is het vaak erg grappig en droog, humor die natuurlijk Shadowed wel leuk vind. Zeer vlot doorheen gekomen, en mijn conclusie is dat ik eigenlijk stiekem wel erg heb genoten.

PS. wat ik wel raar vind, is dat als je je mening deelt en dat dan wat minder is dan dat van jou, je hem afzeikt met "jank meer". Kan toch veel volwassener?

avatar van joeygamer2
Geweldig! Nederlandse films zijn meestal niet zo mijn ding, maar deze film was echt super! Moest aardig vaak lachen, want dit is ook de humor die ik leuk vind. Super erg genoten hiervan! Wel jammer dat hij zo kort is maar alsnog geweldig!