• 8.664.002 stemmen

Come Blow Your Horn (1963)

Komedie | 112 minuten

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Bud Yorkin

Met onder meer: Frank Sinatra, Lee J. Cobb en Molly Picon

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Come Blow Your Horn

"I tell ya, chum...laughs it is!"

Alan Baker is een zakenman die zijn kleine broer bij hem thuis laat verblijven voor een tijdje. Zijn broertje komt er dan achter dat zijn vader ook verblijft in het huis, waardoor de nodige ruzies ontstaan. Baker probeert de ruzies te stoppen, maar dat blijkt nog niet zo makkelijk te zijn.

logo tmdbimagelogo tmdbimage

Harry R. Baker

Mrs. Sophie Baker

Buddy Baker

Mildred (onvermeld)

Waiter (onvermeld)

avatar van hugohei

hugohei

Neil Simon vond er weinig aan - aan deze verfilming van zijn eerste theaterhit. Hij had het aanbod om het scenario te schrijven afgeslagen. Voelde niet veel voor de verlokkingen van Hollywood.

'Whatever charm the play might have had was lost in a ring-a-ding-ding pseudo-hip Hollywood comedy that had more glitz than wit.'

avatar van Mescaline

Mescaline

Voor mij persoonlijk toch wel 1 van de leukere van Sinatra, hij speelt het grootste gedeelte met een big smile op zijn gezicht en de sfeer is heerlijk ouderwets en aandoenlijk truttig.

Wat leuke actrices erbij en van die typische bemoeizuchtige ouders en laat de pret maar beginnen, o ja.. dat appartement van Sinatra in deze film is trouwens echt een droom appartement zeg! Een echte bachelor flat kan je het wel noemen. Heerlijk kleurrijk en sfeervol.

Die cameo van Dean Martin was trouwens ook erg grappig, had het niet gelijk door.

Heb mij hier super mee vermaakt, dus laat ik maar gewoon voor die 4 sterren gaan.

avatar van Mescaline

Mescaline

Blijft ook bij herziening erg leuk en sfeervol! Ik zie Sinatra & Martin (cameo) graag acteren!