2 Guns (2013)

3,18

Actie / Misdaad

geregisseerd door Baltasar Kormákur
met Mark Wahlberg, Denzel Washington en Paula Patton

Een agent van de Narcoticabrigade en een undercoveragent van de inlichtingendienst van de marine hebben de taak gekregen, om een onderzoek naar elkaar in te stellen. Tot ze ontdekken dat ze in de val zijn gelokt door de maffia - dezelfde organisatie waarvan de twee mannen dachten dat ze geld stalen.

198 BERICHTEN 51 MENINGEN
Boring!!! meer zeg ikniet

avatar van JahLex
Zonder verwachtingen gekeken en me zeer vermaakt!

avatar van Sid-the-gekste
Met deze film heb ik me zeker vermaakt. Alleen voor een keer om te zien, totaal niet herhaling vatbaar

avatar van Proeneke
Donkerwoud schreef:
Vreemd nostalgisch. Even waande ik mij weer een tiener die in zijn pyjama mee mag genieten van klassiekers als 48 Hours, Beverly Hills Cop, Rush Hour of Lethal Weapon. Het heeft diezelfde aantrekkelijke mix van tegenpolen die met elkaar samen moeten werken om cartooneske boeven naar gene zijde te helpen.

Klopt wel,ja, zo deed het aan, bij deze film. Vond m wel leuk!
Mark the Zwark en Denzel the Tranzel deden het prima.

avatar van milannn
Erg vermakelijke actie-misdaad film met een wat warrig en weinig origineel verhaal dat toch de gehele speelduur blijft boeien. De twee hoofdrolspelers hebben een heerlijke chemie en tillen het geheel daarmee naar een hoger niveau.
De film neemt zichzelf vooral niet te serieus en het heerlijke gelul tussen en van Denzel en (vooral) Wahlberg houdt het lekker luchtig. En dat is maar goed ook, want het verhaal leent zich niet om een te serieuze film te maken.

2 Guns is geen film die je lang bij blijft, maar het doet wat het moet doen en dat is uitstekend vermaak bieden.

avatar van Decec
Een goede actie/komedie/misdaad/drama/thriller film...
Prima verhaal...
Prima acteerwerk...
Bekende acteurs Denzel Washington, Mark Wahlberg en Edward James Olmos...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Perfect achtergrond geluid/muziek
(Dolby Digital)...
Heerlijk genoten...

avatar van Norman Mailer
"Een goede actie/komedie/misdaad/drama/thriller film."

Kom d'r tegenwoordig nog maar 'ns om...

Slap aftreksel van Lethal Weapon, en andere toppers in dit genre. Slechte actie, slecht verhaal, slechte humor. Kwam er met moeite doorheen

avatar van W.V.
Gemiste kans, twee acteurs van dit kaliber verdienen beter. Het verhaal is al meerdere keren verfilmd en als het dan opnieuw moet, zorg dan dat er nieuwe elementen in zitten, nu was het een herhaling vanz etten. Wahlberg en Washington doen wel hun best daar ligt het niet aan. De acteerprestatties van het grootste deel van de cast zorgt er samen met de goede muziek voor dat de film bij mij nog 2,5 ster scoort

avatar van ILDIB
Gewoon een grappige film met prima actie. Wellicht wel een beetje gemakkelijk allemaal en Had t wat minder lollig gekund. .

avatar van panax
leuke actiefilm met wahlberg en washington
beide hele goeie acteurs vind ik
beetje over the top maar lekker veel actie en onwaarschijnlijk verhaal
maar daarom niet minder leuk
drugsbaas speelde o.a politiecommisaris in miami vice (de serie)

avatar van Captain.janek
Leuke en onderhoudende film. twee mannen die elkaar op een aangename manier goed dwars zitten, maa elkaar uiteindelijk ook nodig hebben.

Fijn popcorn vermaak, maar geen hoogvlieger

Aardige film over twee criminelen die een bank beroven, maar met meer geld naar buiten lopen dan verwacht. Een vermakelijke actiefilm met aardig wat actie en een vleugje humor. Het plot is onderhoudend genoeg, maar tegen het einde zakt het wat in. Denzel Washington en Mark Wahlberg doen het leuk samen, alhoewel hun relatie clichématig is.

avatar van panax
leuke film !!
met goeie acteurs !!

avatar van Elchapo
Niet de topper die ik verwachtte,vooral de eerste 3 kwartier langzaam en slaapwekkend.eenmaal op gang ging het wel maar ''tis niet de actie waar een goede film in dit genre aan moet voldoen om er echt enthousiast van te worden.......2.5 stars.

avatar van des1
Aan deze film kun je zien hoe groot de invloed van Tarantino is op gebied van dialogen. Lang niet zo snappy alleen, en soms gezocht leuk en als casual bedoeld, de gesprekken en kwinkslagen tussen de twee hoofdrolspelers. Wahlberg en Washington passen wel leuk bij elkaar. De premisse van de film is aardig gevonden. De te vroeg gestorven Bill Paxton kan lekker overweg met z'n rol van heel foute CIA-er.

avatar van Boneka
Zeer matig verhaal voorspelbare acties voorspelbaar plot met twee acteurs die hier gewoon niet in thuis horen. Het eind is lachwekkend slecht. Vond dit echt een B film. Alleen de beelden waren fraai gemaakt. Maar ja als je de poster ziet weet je al genoeg. Snel doordraaien deze shit.

avatar van marximaal
Echt wel een leuke actie film en nee ik vond het allemaal niet voorspelbaar maar goed dat zegt misschien meer over mij