• 8.479.981 stemmen

Met onder meer: Mark Wahlberg, Denzel Washington en Paula Patton

Releasedatum: 26 september 2013

Plot 2 Guns

"2 Guns, 1 Bank."

Een agent van de narcoticabrigade en een undercoveragent van de inlichtingendienst van de marine hebben de taak gekregen om een onderzoek naar elkaar in te stellen. Tot ze ontdekken dat ze in de val zijn gelokt door de maffia - dezelfde organisatie waarvan de twee mannen dachten dat ze geld stalen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

avatar van DiskjockeyEast

DiskjockeyEast

Boring!!! meer zeg ikniet

avatar van JahLex

JahLex

Zonder verwachtingen gekeken en me zeer vermaakt!

avatar van Sid-the-gekste

Sid-the-gekste

Met deze film heb ik me zeker vermaakt. Alleen voor een keer om te zien, totaal niet herhaling vatbaar

avatar van Proeneke

Proeneke

Donkerwoud schreef:

Vreemd nostalgisch. Even waande ik mij weer een tiener die in zijn pyjama mee mag genieten van klassiekers als 48 Hours, Beverly Hills Cop, Rush Hour of Lethal Weapon. Het heeft diezelfde aantrekkelijke mix van tegenpolen die met elkaar samen moeten werken om cartooneske boeven naar gene zijde te helpen.

Klopt wel,ja, zo deed het aan, bij deze film. Vond m wel leuk!

Mark the Zwark en Denzel the Tranzel deden het prima.

avatar van milannn

milannn

Erg vermakelijke actie-misdaad film met een wat warrig en weinig origineel verhaal dat toch de gehele speelduur blijft boeien. De twee hoofdrolspelers hebben een heerlijke chemie en tillen het geheel daarmee naar een hoger niveau.

De film neemt zichzelf vooral niet te serieus en het heerlijke gelul tussen en van Denzel en (vooral) Wahlberg houdt het lekker luchtig. En dat is maar goed ook, want het verhaal leent zich niet om een te serieuze film te maken.

2 Guns is geen film die je lang bij blijft, maar het doet wat het moet doen en dat is uitstekend vermaak bieden.

avatar van Decec

Decec

Een goede actie/komedie/misdaad/drama/thriller film...

Prima verhaal...

Prima acteerwerk...

Bekende acteurs Denzel Washington, Mark Wahlberg en Edward James Olmos...

Mooi HD kwaliteit breedbeeld...

Perfect achtergrond geluid/muziek

(Dolby Digital)...

Heerlijk genoten...

avatar van Norman Mailer

Norman Mailer

"Een goede actie/komedie/misdaad/drama/thriller film."

Kom d'r tegenwoordig nog maar 'ns om...

avatar van frans123

frans123

Slap aftreksel van Lethal Weapon, en andere toppers in dit genre. Slechte actie, slecht verhaal, slechte humor. Kwam er met moeite doorheen

avatar van W.V.

W.V.

Gemiste kans, twee acteurs van dit kaliber verdienen beter. Het verhaal is al meerdere keren verfilmd en als het dan opnieuw moet, zorg dan dat er nieuwe elementen in zitten, nu was het een herhaling vanz etten. Wahlberg en Washington doen wel hun best daar ligt het niet aan. De acteerprestatties van het grootste deel van de cast zorgt er samen met de goede muziek voor dat de film bij mij nog 2,5 ster scoort

avatar van ILDIB

ILDIB

Gewoon een grappige film met prima actie. Wellicht wel een beetje gemakkelijk allemaal en Had t wat minder lollig gekund. .

avatar van panax

panax

leuke actiefilm met wahlberg en washington

beide hele goeie acteurs vind ik

beetje over the top maar lekker veel actie en onwaarschijnlijk verhaal

maar daarom niet minder leuk

drugsbaas speelde o.a politiecommisaris in miami vice (de serie)

avatar van Captain.janek

Captain.janek

Leuke en onderhoudende film. twee mannen die elkaar op een aangename manier goed dwars zitten, maa elkaar uiteindelijk ook nodig hebben.

Fijn popcorn vermaak, maar geen hoogvlieger

scorsese

Aardige film over twee criminelen die een bank beroven, maar met meer geld naar buiten lopen dan verwacht. Een vermakelijke actiefilm met aardig wat actie en een vleugje humor. Het plot is onderhoudend genoeg, maar tegen het einde zakt het wat in. Denzel Washington en Mark Wahlberg doen het leuk samen, alhoewel hun relatie clichématig is.

avatar van panax

panax

leuke film !!

met goeie acteurs !!

avatar van Elchapo

Elchapo

Niet de topper die ik verwachtte,vooral de eerste 3 kwartier langzaam en slaapwekkend.eenmaal op gang ging het wel maar ''tis niet de actie waar een goede film in dit genre aan moet voldoen om er echt enthousiast van te worden.......2.5 stars.

avatar van des1

des1

Aan deze film kun je zien hoe groot de invloed van Tarantino is op gebied van dialogen. Lang niet zo snappy alleen, en soms gezocht leuk en als casual bedoeld, de gesprekken en kwinkslagen tussen de twee hoofdrolspelers. Wahlberg en Washington passen wel leuk bij elkaar. De premisse van de film is aardig gevonden. De te vroeg gestorven Bill Paxton kan lekker overweg met z'n rol van heel foute CIA-er.

avatar van Boneka

Boneka

• 2016 berichten

Zeer matig verhaal voorspelbare acties voorspelbaar plot met twee acteurs die hier gewoon niet in thuis horen. Het eind is lachwekkend slecht. Vond dit echt een B film. Alleen de beelden waren fraai gemaakt. Maar ja als je de poster ziet weet je al genoeg. Snel doordraaien deze shit.

avatar van marximaal

marximaal

Echt wel een leuke actie film en nee ik vond het allemaal niet voorspelbaar maar goed dat zegt misschien meer over mij

avatar van IH88

IH88

“Payback is a bitch.”

Aardige actiefilm met sterk samenspel tussen Wahlberg en Washington. Op een gegeven moment verlinkt iedereen elkaar en iedereen hoort bij een bepaalde organisatie, maar het blijft allemaal goed te volgen. Wahlberg en Washington hebben soms iets te veel naar Lethal Weapon gekeken, maar Glover en Gibson zijn natuurlijk niet te evenaren. Maar als vlotte en luchtige actiefilm is 2 Guns zeker geslaagd.

avatar van Phantasm

Phantasm

Vermakelijke aktiefilm die lekker wegkijkt.

avatar van Antinous

Antinous

Echt super saaie film .en het verhaal is ook gewoon 10x niks! hoe kunnen mensen dit nog goed vinden en 4 sterren geven. dan moet je toch wel flink opslag van je baas hebben gehad en daardoor alles leuk vinden.

avatar van Hans Gruber

Hans Gruber

Aardige actiefilm die uiteraard bijna helemaal gedragen wordt door Wahlberg en Washington. Ze voelen elkaar perfect aan wat de film de moeite waard maakt. Patton is een mooie verschijning met redelijk wat acteertalent. Humor en actie wisselen elkaar perfect af. Voor mij 3,5* waard.

avatar van umbra

umbra

Bwa toch wat teleurgesteld, maar met Denzel en Wahlberg in de hoofdrol van een actie/misdaad film verwacht ik nu ook wel cinema vd bovenste plank. En de film is echt wel vermakelijk, daar niet van, maar nergens echt verbluffend, degelijk, maar geen film die superlatieven te kort komt. Ach leuk vr 1 keer, mr geen blijver.

avatar van Eric001

Eric001

• 2001 stemmen

Onzinnige, stomme film

avatar van Mescaline

Mescaline

De samenwerking tussen Mark & Denzel is erg leuk om te zien en ze doen hun best deze film omhoog te tillen, maar helaas is het plot daarnaast wel heel erg makkelijk en voorspelbaar geschreven en zijn bepaalde keuzes die de schrijver/regisseur heeft gemaakt totaal onbegrijpelijk.
Zoals bijvoorbeeld het idee dat ze opeens tegen elkaar worden opgezet, alle 2 good guys blijken te zijn en dat het einde bijvoorbeeld ontzettend voorspelbaar was(Ook al zei Denzel nog, no one will expect this, yes they will!)
De eerste 15/20 minuten van deze film zijn heerlijk, een hoop sarcastische grappen in een korte tijd en bijna een Tarantino feel hoe Denzel en Mark in deze eerste minuten overkomen. Waarom dit concept in hemelsnaam gaan verpesten door het plot om te draaien naar iets waar deze film(En deze sterke acteurs) totaal geen baat bij hebben??

2 Guns heeft nog wat leuke actiescènes, een paar leuke soundtracks en natuurlijk het acteerspel van Mark & Denzel in zijn voordeel werken maar het verhaal is ontzettend traag en saai geschreven. Waarom?!!!

Met moeite geef ik 2,5 wat ik ergens nog aan de hoge kant vind.

avatar van coendpl

coendpl

Precies waar ik op hoopte toen ik vooraf de prent zag! Vlotte actie in combinatie met wat humor en een sterke cast. 3.5*

avatar van etteketed

etteketed

Gewoon een heerlijk film. Soms wat overdreven, maar dat maakt de film!

avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

Leuke luchtige actiefilm die verder ook niet meer voorstelt. Denzel Washington en Mark Wahlberg zijn geknipt voor dit genre en vullen elkaar mooi aan. De tegenspelers stellen weinig voor, maar zijn ook niet verkeerd. Het resultaat is een film met de nodige actie en humor, net wat je kan verwachten van dit soort films. Gezellige popcorn.

avatar van princesspeach

princesspeach

Cliché

avatar van FunkStarr

FunkStarr

Best leuk. Komt vooral door de humor en alles trekt lekker vlot voorbij. Bill Paxton komt ook nog even langs. Wahlberg en Washington zijn ook goed te pruimen als duo.

avatar van Tonerider

Tonerider

Zalige film.

In de hoofdrollen zien we 2 topacteurs aan het werk die er in slagen om voldoende `chemie` te creëren. Ook alle andere acteurs vertolken hun rol goed.

Het verhaal is over the top, maar weet toch wel te boeien. Voldoende actie en hier en daar een vleugje humor, maar niet te veel. Mooi gebalanceerd.

avatar van stratmans

stratmans

spannende film, met grappige acties

avatar van MovieHolic

MovieHolic

• 1900 stemmen

Mwoah, leuk voor een avondje om de verveling tegen te gaan, maar niet voor herhaling vatbaar. Ook redelijk onsamenhangend verhaal en over the top momenten.