Non-Stop (2014)

Verenigd Koninkrijk / Frankrijk / Verenigde Staten / Canada
Actie / Thriller

geregisseerd door Jaume Collet-Serra
met Liam Neeson, Michelle Dockery en Julianne Moore

Bill Marks (Liam Neeson) is een uitgebluste veteraan van de Air Marshals service. Hij beschouwt zijn job niet als een taak die levens kan redden, maar als een kantoorbaantje in de lucht. De vlucht van vandaag zal echter geen routine blijken. Kort na het opstijgen van een transatlantische vlucht van New York naar Londen krijgt hij een reeks mysterieuze tekstberichten die hem bevelen ervoor te zorgen dat de regering het bedrag van 150 miljoen dollar overmaakt op een geheime bankrekening. Indien dit niet gebeurt zal elke twintig minuten een passagier sterven.

avatar van =EL!ZE=
Goede film. Maar dat einde he....ik bleef een beetje met het gevoel zitten dat iemand er mee weg gekomen is.

avatar van nadrin
Heel goede Liam. Verhaal is echt wel te. Maar kijkt leuk weg

avatar van xKoSai
Deze film nog eens gezien. Echt van begin tot einde wordt de spanning hoog gehouden. Alleen het laatste van de film kon wat beter uitgewerkt worden. Liam speelt wel vaker zo'n rollen zoals in The Commuter.

avatar van Capablanca
Het interesseerde me vanaf het begin totaal niet, wie de dader was. Dat zegt genoeg.

Geen saaie film. blijft spannend tot het einde dat toch een klein beetje tegenvallend is. daarom 4 sterren