• 8.556.691 stemmen

Geregisseerd door: David Marconi

Met onder meer: Roschdy Zem, Frank Grillo en Jaimie Alexander

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot Intersections

"A couple on their honeymoon in Morocco survive a deadly car accident in the middle of the desert."

Een echtpaar is op vakantie in Marokko. De vrouw heeft het plan de man te vermoorden met de hulp van haar minnaar. Het plan gaat vreselijk mis wanneer haar minnaar en haar man een auto-ongeluk krijgen op een afgelegen weg in de woestijn.

imageimage

Social Media

avatar van Smittie

Smittie

Beetje een vaag verhaal, slecht begin, weinig opbouw. Wel goed te volgen verder. Een dikke 2, meer zekers niet.

avatar van fred1946

fred1946

Trailer ziet er leuk uit,ga het proberen.

Smitti waar is die 2 op gebaseerd,de trailer of heb je de film gezien.

Als het op de trailer is,dan is het inderdaad vaag.

En wat is er vaag aan.??.

gauke

Valt tegen: het verhaal is behalve niet origineel ook niet boeiend of spannend. Daarnaast zit het niet goed in elkaar. Als kijker krijg je nauwelijks (op een ongeval na) actie voorgeschoteld en de personages zijn dermate oninteressant dat je niet met ze kunt of wilt meeleven. Rest de prachtige beelden van de Marokkaanse woestijn.

avatar van Kendeman

Kendeman

Goed verhaal, goede actie het verhaal verrast constant, franse films worden ook steeds beter.

Als je het vergelijkt met de gemiddelde Amerikaanse film zie ik liever deze film.

Zeker een aanrader, meer dan de moeite waard. Gezien het einde zal er vast een deel 2 worden gemaakt.

avatar van schumacher

schumacher

Goeie film, geen seconde verveeld, acteurs waren oke ook.

Goed.

avatar van blurp194

blurp194

Mooie beelden met een warrig verhaal. Iedereen blijkt in het plot betrokken te zijn, wat het geheel niet erg geloofwaardig maakt, en sympathie met de personages is ver te zoeken. Ook voor diegene die achteraf misschien de held van het verhaal had moeten zijn.

Maar de beelden maken wel wat goed. Je zou voor minder van een reisje naar de Marokkaanse woestijn dromen.

avatar van Piratje

Piratje

Goed doorweven verhaal. Ook al is het niet origineel toch brengt het de nodige spanningen op dreef. Ook al is het wat eenvoudig toch voldoende afwisselend.

Het plot is aardig in mekaar gestoken om tot een behoorlijk eindpunt te komen.

Acteurs wat ondermaats.

Van genoten.

avatar van peterjohn

peterjohn

Zwak verhaal zonder spanning of romance. Enig actie oponthoud in de woestijn and thats it, onvoldoende.

avatar van Noodless

Noodless

Het script lijkt warrig en wat onduidelijk, maar geleidelijk aan wordt het hele verhaal duidelijk met een paar flashbacks. Doch naar het einde toe wordt de geloofwaardigheid wat op de proef gesteld. Misschien iets te veel van goede op gebied van de wendingen die dan gebeuren en is de samenloop van heel het gebeuren wat te ver gezocht. Niettemin is deze film best onderhoudend en voldoende spannend om een leuke filmavond te beleven. Een pluspunt zijn ook de mooie beelden van de Marokkaanse woestijn. 7/10

avatar van Icer

Icer

De film begon sterk, maar gedurende de tijd verstreek moest ik steeds meer moeite doen om mijn lachspieren onder controle te houden

De kroon werd wat mij betreft gespannen door een afranseling in een steeg, met iets van een ijzeren pijp, en er dan toch nog in een onbewaakt ogenblik geruisloos van door glippen. Alles zonder kleerscheuren uiteraard

avatar van jOERI

jOERI

Ik moet Icer gelijk geven. Hier zat heel wat meer in. Dat einde was zodanig vergezocht dat het niet meer mooi was.

avatar van coumi

coumi

Hiervoor hebben ze de uitdrukking 'interessante mislukking' uitgevonden. Regisseur heeft zichtbaar veel ambities en ideeen, maar de uitwerking is halfslachtig en laat de wenkbrauwen, vooral bij het einde, regelmatig fronsen. Toch is de rit naar dat einde toe, in ieder geval allesbehalve saai en bij vlagen zelfs redelijk onderhoudend, mits je maar kunt accepteren dat niet alles logisch en realistisch in elkaar past.

avatar van Decec

Decec

Een goede romantiek/thriller film...

Prima verhaal...

Prima acteerwerk...

Grote zand landschap...

Mooi HD kwaliteit breedbeeld...

Prima camerabeweging...

Prima achtergrond geluid/muziek

(Dolby Digital)....

avatar van Movsin

Movsin

Eerder ongeloofwaardig verhaal en ook al wordt naar het einde toe één en ander verduidelijkt en houdt de film enkele verrassingen in petto, het blijft toch allemaal behoorlijk onwaarschijnlijk.

Roschdy Zem akteerde het best.

avatar van Robi

Robi

• 2047 berichten

Diverse complotten en diverse verhalen komen samen in een auto ongeluk in het midden van de woestijn in Marokko. Iedereen belazert iedereen. Het is volstrekt ongeloofwaardig en er zijn ook diverse mensen die vreselijk gewond zijn of in elkaar geslagen, maar toch even later weer volledig genezen rondlopen. Het enige positieve aan de film is dat de verhalen wel allemaal lekker lopen en de film niet gaat vervelen.

avatar van bjerik76

bjerik76

• 2059 berichten

Teveel voor in 1 film.

mooie setting maar wat een toevalligheden en cliché's heeft deze film !
Midden in de woestijn BUITEN de wegen, in de middle of nowhere ontstaat een botsing, met ook nog eens 3 totaal verschillende types die allen op de vlucht zijn, of crimineel zijn.

later zie je de scene dat er alsnog gewoon een weg is.
Anfin, dat vergetend gebeuren er zoveel dingen en zoveel plotjes tussen de personen
Totaal onzinnig.

de setting is leuk, maar er gebeurt teveel extreme dingen achter elkaar midden in zo'n grote woestijn .. erg jammer.

avatar van Donnie Vallermee

Donnie Vallermee

Best een vermakelijke film.

Maar wie nu wat doet met en of voor wie en wie iets heeft of juist niets heeft of tegen heeft met wie en waarom diegenen er iets tegen/mee hebben en waarom wel of juist niet, wordt mij niet duidelijk.

(EDIT moderator: signature verwijderd)

avatar van frans123

frans123

Smittie schreef:

Eens!!!

avatar van frans123

frans123

Een B-film , met een B-verhaal, wat?/..wel 3 B- verhalen..B-acteurs B-twisten en B-plotten...Film voor een B-regen zondagmiddag, waarin je de takke verveelt. Je blijft kijken in de hoop op B-eter.

avatar van Phantasm

Phantasm

Prima actie met een goed verhaal, heb me er prima mee vermaakt.