Gummi T (2012)

Denemarken
Animatie / Komedie

geregisseerd door Michael Hegner
met de stemmen van Jens Andersen, Bjarne Henriksen en Thure Lindhardt

Ivan is een jongen die wordt gepest op school en thuis wordt tegen hem geschreeuwd. Maar dat verandert wanneer hij een heks ontmoet die hem een superkracht geeft, zodat hij zo sterk wordt als Tarzan.

Animatie-remake van Gummi-Tarzan (1981)
Allebei gebaseerd op het gelijknamige boek.

Vanaf 6 december in de bioscoop (Twin Film)

Trailer (YouTube, niet ondertiteld)

volkomen mee eens, het verhaal is precies hetzelfde alleen anders gemaakt geef mij de oude klassieke pudding tarzan, wat ik ook jammer vind is dat veel mensen die niet kennen en moeilijk aan te komen is. gelukkig heb ik die goeie herinnering van vroeger. en heb hem op dvd staan;)
deze bekeken maar vind het niks (trailer) maakt de orginele film weer slecht.
jammer

Aan de kinderen , vaders , moeders opa's en oma's van Nederland :
Lekker gaan kijken ! Een leuke film , voor zover ik 'm heb kunnen zien.
Hij zal binnenkort wel op dvd verschijnen .

avatar van Ted Kerkjes
Hij ligt bij de Albert Heijn, samen met veel andere verfilmingen van Ole Lund Kirkegaards boeken.

avatar van Captain Proton
Verhaal is leuk, maar de vormgeving van personen, verschrikkelijk. Niet om aan te zien. Ligt niet aan de personages of zo, maar wel grafisch.