• 8.485.752 stemmen

Genre: Familie

Oorsprong: België

Geregisseerd door: Bart van Leemputten

Met onder meer: Karen Damen, Kristel Verbeke en Josje Huisman

IMDb beoordeling: 6,1 (151)

Oorspronkelijke taal: Nederlands

Releasedatum: 12 december 2012

Plot K3 Bengeltjes

Karen, Kristel en Josje van K3 zijn door het dolle heen, want hun drie nichtjes logeren een weekendje in hun appartement. Maar al snel blijkt dat de nichtjes ettertjes zijn, die de boel op stelten zetten. In de wolkenwereld waar de engelen leven is er een afdeling ‘Bengeltjes’ waar opperengel Manuel van kindjes die zich op aarde als ettertjes gedragen ‘bengeltjes’ maakt. De kindjes die bengeltjes worden, moeten op aarde 24 uur lang braaf zijn en mogen geen overtreding maken tegen het Engelenboek. Als ze toch een fout begaan worden ze gestraft op een wel heel bijzondere manier... Opperengel Manuel geeft zijn nieuwbakken, maar heel klungelige assistent Tuur de opdracht om de drie nichtjes van K3 op te halen om er bengeltjes van te maken, zodat ze leren om braaf te zijn. Maar Tuur vergist zich en maakt per ongeluk bengeltjes van Karen, Kristel en Josje.

image

kappeuter (crew films)

Vanaf 12 december in de bioscoop (Independent Films)

Teaser (YouTube)

kappeuter (crew films)

avatar van soom

soom

Nou... Dit vond ik net aan voldoende. Wat bezielde me dan ook? Slecht verhaal, nog slechtere acteerprestaties. Het 'Jemig!' van Josje was ik op een gegeven moment echt zat, na dit zeker 3 keer gehoord te hebben. Kristel en Kathleen (of toch Karen? Nogal inwisselbaar als je het mij vraagt) mogen verruild worden voor 2 andere Vlaamse jongere collega's, hoe leuk ze ook zijn verder.

Kabouter Plop was leuk, K3 is gewoon houdbaar, en hun houdbaarheidsdatum is op. Winston Post is ergerlijk, het ergste vuiltje dat ik dit jaar heb gezien. Mijn hemel. Zijn talent heeft zich overduidelijk niet ontwikkeld, sinds hij uit GTST wegging. Hij mag wel terugkruipen vind ik. Heel graag.

2.5*, voor een paar leuke dingetjes. (Tuur was wel enigszins grappig, eindshot was cool natuurlijk, en vooruit, de paar liedjes die gezongen werden door de film heen, waren de moeite waard...)

avatar van evwi

evwi

Ik, man 43, vond het best een geinige film. Onze kids vonden hem geweldig !

Gewoon lekker gaan kijken, als volwassen man is het prima uit te houden en de kids (van de doelgroep, zullen het prachtig vinden !

avatar van Maasje78

Maasje78

In de bioscoop gekeken met mijn dochter.

We hebben ons vermaakt van het begin tot het eind.

Gewoon een leuke film met een nette voldoende.

avatar van thunderball

thunderball

Deze vanmiddag ook maar eens gaan zien (lekker kort filmpje).

Best geinige kinderfilm, die wat moeilijk op gang komt, maar na een paar minuten aardig weg kijkt.

K3 is gewoon weer K3, maar alleen Kristel komt werkelijk overtuigend over, Karin gaat er steeds ouder uit zien en bakt er qua acteren nog altijd niet veel van en Josje wordt voornamelijk nog steeds als de domme Hollandse neer gezet (dit begint nu toch langzamerhand wel te irriteren).

Verder uiteraard veel onzin en met wat doorzichtige grappen en een verhaallijn met een slot, wat je al van kilometers afstand aan ziet komen,

maar..... de kinderen in de zaal vonden het leuk en dat is nog altijd de doelgroep!

Een voldoende, ofwel drie sterren.

avatar van ibendb

ibendb

• 1968 stemmen

Whoao... Karen is zo gulzig...

K3. Eén van de meest uitgemolken producten van Studio 100 is terug in de bioscoop! En dit keer in een rotavontuur met slechte grappen, belabberde special effects, verschrikkelijk acteerwerk en een flutverhaaltje waarvan je het einde al van mijlenver ziet aankomen. Toch heb ik me zeker niet verveeld. In het begin viel het nog allemaal mee. De humor was best droog en ik heb zeker een paar keer gelachen. Maar dan gaat Chris van den Durpel zich er mee bemoeien. Ik haat zijn typetjes en het feit dat 'ie nu ook meespeelt in de musical van Shrek doet me ook walgen. Hij kan gewoon niet acteren en hij is erg flauw. Het verhaal van de film is niet bijzonder. Het was een leuk gegeven, maar het werd te kinderachtig uitgewerkt. Tuurlijk, de film is gemaakt voor een doelgroep van 6-8 jarige meisjes maar kunnen ze ten minste eens ervoor zorgen dat het ook leuk is voor de wat oudere kijker? Neen. Disney kan dit dan weer wel. Na vier K3-films mag het dan ook wel eens stoppen. Gert, de melkkoe is allang leeg! 2,5*

avatar van Ice-Angel

Ice-Angel

Ben met mijn dochter van bijna 5 naar deze film geweest, en we hebben echt dubbel gelegen.

Vooral natuurlijk om de snorren, lange neuzen, dikke billen enz...

Er zit aardig wat 'volwassen' humor in, wat het dus ook voor de papa's en mama's geen straf maakt om te kijken.

Moet zeggen dat k3 het ook gewoon hartstikke leuk doet nog, dit jaar bestaan ze 15jaar, maar gezien de recordtijd waarmee shows uitverkocht zijn, zal de 'houdbaarheidsdatum' nog wel niet voorbij zijn...

avatar van galaxydriver32

galaxydriver32

Lijkt me wel super leuk, ga ik zeker nog is kijken

avatar van baldiron

baldiron

We hebben samen met de kinderen geweldig genoten van deze film.

We hebben continu in de lach gelegen, zeer leuke grappen en door de samenloop van de grappen elke keer zeer grappige momenten.

De kids hebben echt zitten lachen, zeer leuke film.

avatar van cantforgetyou

cantforgetyou

Wij vonden dit een erg leuke film. Ik vind sowieso dat de 3 meiden aardig kunnen acteren. Natuurlijk vergelijk ik dit niet met topfilms, zoals Avatar, etc. Maar voor de doelgroep kinderen is dit wel erg leuk. Zelfs voor volwassenen. Gewoon een grappig filmpje. En de special effects zien er best goed uit. Zeker als Karin, Kristel en Josje dik zijn.

avatar van Renate79

Renate79

Leuke film overigens. Hier is die in 1 week 3 keer bekeken.

Super leuk voor de kinderen.

avatar van markwiering

markwiering

Ik begrijp de negatieve reacties wel. Deze film bevat totaal geen actie of spannende momenten. Dit is gewoon een slechte film vanwege het ontbreken van enige vorm van spanning. Er zitten niet eens boeven in die dingen stelen, mensen vermoorden, terroristische aanslagen plegen enzovoort. Nee hoor, het zijn gewoon 3 vrouwen die een dagje braaf moeten zijn.

avatar van Madecineman

Madecineman (moderator films)

Off-topic slowchat berichten verwijderd.

avatar van Hollywood007

Hollywood007

Zeer leuke film voor de kinderen waar ook de ouders best van kunnen meegenieten. Het is en blijft wel een kinderfilm dus moet je hem ook zo beoordelen.

avatar van klaske

klaske

hey ik ben nieuw.

ik weet niet hoe ik de film kan zien kan iemand mij helpen?

moet ik bijvoorbeeld ergens op klikken of downlaowden?

avatar van Elineloves

Elineloves

Na K3 Dierenhotel (2014) te hebben gekeken was het daarna de beurt aan de Bengeltjes. Een stuk meer muziek in deze film, maar of dat positief is weet ik nog niet.

Ook hier vond ik Josje echt weer niks, ik heb niks met haar. Wel fijn dat het veelal in hun eigen omgeving is, hun appartement, het café etc. De gevolgen die ze moesten ondergaan als ze niet braaf waren, waren best grappig. Ze vormden gelukkig weer echt een drietal, iets wat ik bij Dierenhotel gemist had.