3 (2012)

Uruguay / Argentinië / Duitsland
Komedie / Drama

geregisseerd door Pablo Stoll
met Humberto De Vargas, Sara Bessio en Anaclara Ferreyra Palfy

Voor Rodolfo is het leven in zijn huis leeg en koud, alsof hij er niet thuishoort. Zijn ex-vrouw Graciela en hun tienerdochter Ana zitten ondertussen in een belangrijke, vormende periode van hun leven. Rodolfo wil op subtiele wijze proberen het plaatsje waar hij tien jaar geleden voor wegliep, terug te veroveren.

Meneer Bungel
Nieuwe film van één van de regisseurs van 25 Watts (2001) (gezien; erg leuk) en Whisky (2004) (staat op de wishlist), de andere regisseur Juan Pablo Rebella kwam veel te vroeg aan zijn einde...

3, a familiar comedy - 3pelicula.com (Engels- en Spaanstalig, incl. trailer).

avatar van Koekebakker
En van die films is Whisky veruit het mooist.

Vanaf 17 januari 2013 in de bioscoop (Contact film)