The Harsh Light of Day (2012)

Verenigd Koninkrijk
Horror

geregisseerd door Oliver S. Milburn
met Dan Richardson, Giles Alderson en Sophie Linfield

Als Daniel Shergold thuiskomt van de lancering van zijn boek over het occultisme blijkt er ingebroken te zijn en is zijn vrouw vermoord. De aan pleinvrees leidende Daniel rouwt om de dood van zijn vrouw in zijn afgelegen chalet en wordt hierin bijgestaan door de verpleegkundige Fiona. Hij kan niet verkroppen dat de politie geen succes heeft met het vinden van de daders. Dan krijgt hij bezoek van een mysterieuze vreemdeling die er van overtuigt is dat hij hem kan helpen. Met vernieuwde kracht gaat Daniel op zoek naar wraak, maar tegen welke prijs?