What's the Worst That Could Happen? (2001)

geregisseerd door Sam Weisman
met Martin Lawrence, Danny DeVito en John Leguizamo

De dief Kevin Caffery probeert in te breken in het huis van de rijke zakenman Max Fairbanks. Fairbanks weet 'm echter te betrappen, en steelt Caffery's geliefde ring die hij van zijn vriendin gekregen heeft. Caffery wil wraak, en probeert met de hulp van zijn partners om de ring terug te krijgen.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
toen ik na drie kwartier nog steeds niet gelachen had (zelfs geen glimlach) heb ik de rest een beetje doorgespoeld... niet tenenkrommend slecht, maar gewoon niet grappig

avatar van StuF
ik vond hem ook totaal niet grappig. alleen dat gammelegammelekuweit (ze waren verkleed als arabier) was grappig omdat we daarna nog een paar keer om konden lachen toen we zelf gingen nasynchroniseren

ik heb me vermaakt
3 sterren voor Martin Lawrence.

avatar van Ramon K
Zeer slechte prent met een slaapverwekkende en humorloze inhoud. Mijden die hap!!!0,5 sterren

Zeer slechte film! Ben blij dat we het daar tot nu toe over eens zijn! een 1 van mij

avatar van Tomtommer
Gek, ik heb me vrij goed geamuseerd. Ik had er dan ook niets van verwacht. De film is weliswaar te voorspelbaar. Toch waren er hier en daar toch nog enkele leuke kwinkslagen aan toegevoegd, die niet dadelijk in me opkwamen.
Leuke nonsens-film; bijvoorbeeld als je je hersenen eens niet te veel wil peinigen.

grappige film, wel eens een beter lawrence film gezien

toch ***

ruupiejj
ik vind dit de enigste film met martin lawrence die ik maar matig vind....:S

avatar van otherfool
Teleurstellende film met een chronisch gebrek aan goede grappen en leuke situaties. Slechts Bernie Mac en William Fichtner zorgen met hun bijrollen voor wat humor, maar het is veel te weinig om van een goede komedie te kunnen spreken.

1,5*.

film_kaza
ik heb wel eenst betere films met hun gezien. dit was nogal een saai verhaal.

2 sterren

What's The Worst That Can Happen? Nou deze film dus zo ongeveer. Wat een ellende zeg, geen enkele poging tot humor lukt.

avatar van Iketes
Zeer matig. Totaal niet grappig, op een enkel moment na. Een slap verhaal die helemaal nergens over gaat en het klikt allemaal gewoon niet. De twee scenes waarbij ze als Arabieren gaan en met de senatoren
redden de film nog een beetje, ook Martin Lawrence en een redelijk eind helpen daaraan.

avatar van seanpuffy
goed maar het is wel een van de slechtste films van martin en zo zijn er weinig;) of bijna geen:)

avatar van Purmerend
Alleen die vertaalster van de gebarentaal is grappig verzonnen.

avatar van sn@ke
Fijne komedie , Devito en Lawrence amuseren zich duidelijk.

avatar van natju
kijkt opzich lekker weg, niet teveel van verwachten, . 3*

avatar van dvdfreak123
Goeie film niet een van zen beste maar toch best vermakkelijk

avatar van Najade
Saaie film en dat nog wel met 2 topacteurs! Daarom nog een 2, omdat martin en danny het af en toe nog wel leuk maakten om naar te kijken.

avatar van aburex
Wat voor een komedie moet doorgaan heeft bij mij alleen soms een glimlach op mijn gelaat getoverd ondanks Lawrence en DeVito. Had veel meer verwacht van deze film.
3,5* omdat ik fan ben van beide acteurs

avatar van SubzeroX
ik vond deze komedie niet tegenvallen vooral die Martin Lawrence kun je altijd mee lachen
dat stukje in de rechtzaal vond ik erg leuk
en dat die scene dat Lawrence z'n ring kwijt raakt bij die inbraak

staat er nog wel op tvgids

komt toch

avatar van DonOswaldo
geen geweldig filmpje, maar leuk wegkijkertje voor een keer, ik geef het nog net een voldoende vanwege Martin Lawrence en Danny DeVito

avatar van SecrecyVaceaders
Voor de mensen
die hem nog niet hebben gezien
Je zou maar
voor die vraag te komen te staan !!
als je keuses maakt
zoals in de film
hoop je natuurlijk bij elk momment
die te overleven
maar met un bak chips of eminems
sta je daar natuurlijk niet bij stil.

bekijk de film
ook al heb je hem al eens gezien
geniet van de humor
en bekijk de achtergrond
van de film ook eens goed
wat je nooit is opgevallen
ken soms grappiger zijn
dan wat in het licht wordt gebracht.

veel kijk plezier !!..
en voor die gene
die un andere film kiezen
it cut be your last one.

Hasta laviesta ....

avatar van Film Fan
This is the worst I have ever red!

avatar van Spetie
Geen superkomedie, met wel een redelijk onderhoudende, die redelijk gemakkelijk wegkijkt.

Martin Lawrence is zijn eigen irritante ik in deze film, maar het zijn vooral de andere rollen, die de film nog enigszins de moeite waard maken. Danny DeVito is altijd wel goed als hij een oplichter moet spelen en ook hier doet hij dat met overtuiging en biedt hij Lawrence meer dan voldoende tegenstand. Verder hebben Bernie Mac en William Fichhtner uiteindelijk nog de grappigste rollen, waarbij vooral die laatste als blonde homo, bijzonder grappig uit de hoek komt. Helaas zijn hun rolletjes niet zo heel groot.

avatar van Kondoro0614
What's the Worst That Could Happen?

Een best simpele komedie film met lawrence die op alle vlaktes niet echt bijzonder werd. Ik blijf klein in deze recensie want ik heb eigenlijk nergens zin gekregen om wat te typen voor deze film. Het is een typische tussendoortje maar speciaal of beter word dat ook niet. Niet al te veel van verwachten, net zoals deze recensie.

Het verhaal was redelijk, concept was ok en het acteerwerk ging wel, alles bij elkaar blijkt toch dat het geen topper is.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Dit filmpje is het allemaal net niet, het is nog wel een beetje vermakelijk door Martin Lawrence & Danny DeVito maar de film heeft maar een simpele uitwerking van een plot wat je op een half a4tje kwijt kan.
Erg vervelend is het niet, maar je mist hier weinig aan.