Dad's Home (2010)

Alternatieve titel: Love Will Keep Us Together

geregisseerd door Bradford May
met David James Elliott, Sharon Case en Madison Davenport

Nadat hij jarenlang beroep heeft gedaan op een huishoudster, besluit de alleenstaande Ben Westman om fulltime huisvader te worden. Hij verloor recentelijk zijn echtgenote en zijn job en wil zich volledig op zijn kinderen concentreren. Deze nieuwe verantwoordelijkheden geven Ben een nieuwe kijk op zijn leven en versterken de gezinsband. Maar door een aantrekkelijke werkaanbieding dreigt de workaholic in Ben opnieuw de bovenhand te nemen…