Mrs. Miracle (2009)

Alternatieve titel: Debbie Macomber's Mrs. Miracle

geregisseerd door Michael Scott
met James Van Der Beek, Doris Roberts en Erin Karpluk

Seth Webster, weduwnaar en vader van twee onstuimige jongens, is hopeloos op zoek naar een huishoudster die ook zijn kinderen de baas kan. Het ziet er niet goed uit, aangezien alle vorige kandidaten er al na enkele dagen de brui aan gaven. Hier komt verandering in wanneer mevrouw Merkle plots voor de deur staat...

Leuke, voorspelbare feelgood kerstfilm

avatar van kanjertje
Mooie familiefilm.
Weleenswaar voorspelbaar

avatar van Bubblez
Erg leuke kerstfilm. Lekkere sfeer en hoofdrolspelers die een goede chemie hebben. En er is een vervolg!

Vandaag gekeken naar een hartverwarmende film. De puzzelstukken moesten in elkaar passen. Ook al was het voorspelbaar. Het ging niet vanzelf.

Dat er nog engelen bestaan zoals Mrs. Merkel (Miracle) wil ik graag geloven, ook al is de dagelijkse realiteit niet altijd mooi. Haar ontwapenend optreden en haar vermogen de dingen in een goede baan te sturen zijn verbluffend. Het si een kwestie van vertrouwen. 'Vertrouwen schenken, geeft vertrouwen.'
Minder bekende acteurs doen het toch erg goed. De tweeling, Mrs. Merkel, de vader, en ...
Een hele verademing in moeilijke tijden zo'n film die je een goed gevoel geeft, ook al is het 'maar film'.
Zeker een driesterrenfilm wat mij betreft.