• 11.763 nieuwsartikelen
  • 9.060.026 stemmen

Christmas with Holly (2012)

Drama / Familie | 91 minuten

Genre: Drama / Familie

Geregisseerd door: Allan Arkush

Met onder meer: Eloise Mumford, Sean Faris en Lucy Gallina

Gesproken taal: Engels

Plot Christmas with Holly

Nadat haar verloofde haar bij het altaar heeft laten staan, probeert een vrouw een nieuwe start te maken in een dorpje. Ze wordt al snel verliefd op de eigenaar van een koffiehuis. Hij heeft echter al een vriendin en is bovendien druk met de zorg van zijn jonge nichtje Holly, wier moeder onlangs is overleden.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van Davido

Davido

Gewoon een lekkere feel good movie! Die zo nu en dan toch emotioneert! Misschien omdat ik zelf ouder ben!

avatar van hallopeetje

hallopeetje

Leuke film

avatar van Decec

Decec

Een goede drama/familie film...

Leuk verhaal...

Gezellig kerst...

Prima acteerwerk...

Prima achtergrond geluid/muziek

(Dolby Digital)...

avatar van Miszmi

Miszmi

Een prima film in het genre. Niet echt een kerstsfeer, dus ik zou het niet per definitie als kerstfilm beschrijven. Slechts de laatste paar minuten draaien om de kerst. Het plot hier vertelt eigenlijk al het hele verhaal, zelfs met alleen het plot kan je je het verloop al wel bedenken. Het enige dat er niet in staat, ben je met 2 minuten al achter.

Dit mag de pret echter niet drukken. In het genre springt 'ie er voor mij wel wat bovenuit. Het zit allemaal heel goed in elkaar, duidelijk verloop, prima gecast. In plaats van met een lange intro te beginnen, nemen ze je in deze film gelijk mee in het verhaal. Dit vond ik erg prettig, ik zat er gelijk helemaal in. Vervolgens komt er nog wel een (korte) intro, maar dit was niet langdradig of storend.

Al met al genoten van deze film en zeker 3.5* verdiend.