• 8.606.145 stemmen

Call Me Mrs. Miracle (2010)

Drama / Fantasy | 88 minuten

• tv Zaterdag om 23:45 uur op RTL 8
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Call Me Mrs. Miracle

Niemand wist dat de vriendelijke oude dame Emily Merkle in werkelijkheid Mrs. Miracle is: een persoon met magische krachten die zich ontfermt over Kerstmis. Dit najaar is ze werkzaam in een warenhuis dat bijna failliet is. Net op het moment dat de eigenaar alle hoop wil opgeven, verschijnt Mrs. Miracle om haar magische krachten toe te passen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van tommy_boy

tommy_boy

Ik ben wel een sucker voor deze films. Maar hier is het toch Doris Roberts die de show steelt. In blijkbaar haar 2de rol als Mrs Miracle. Dat en gewoon het Hallmark gehalte dat al genoeg feel good aanvoelt. Kon me zeker bekoren, ook al is het straight to television.