Call Me Mrs. Miracle (2010)

Canada / Verenigde Staten
Drama / Fantasy

geregisseerd door Michael Scott
met Doris Roberts, Jewel Staite en Eric Johnson

Niemand wist dat de vriendelijke oude dame Emily Merkle in werkelijkheid Mrs. Miracle is: een persoon met magische krachten die zich ontfermt over Kerstmis. Dit najaar is ze werkzaam in een warenhuis dat bijna failliet is. Net op het moment dat de eigenaar alle hoop wil opgeven, verschijnt Mrs. Miracle om haar magische krachten toe te passen.

Ik ben wel een sucker voor deze films. Maar hier is het toch Doris Roberts die de show steelt. In blijkbaar haar 2de rol als Mrs Miracle. Dat en gewoon het Hallmark gehalte dat al genoeg feel good aanvoelt. Kon me zeker bekoren, ook al is het straight to television.