• 8.668.085 stemmen

A Boyfriend for Christmas (2004)

Romantiek | 90 minuten

Genre: Romantiek

Geregisseerd door: Kevin Connor

Met onder meer: Patrick Muldoon, Kelli Williams en Charles Durning

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot A Boyfriend for Christmas

Holly heeft maar één ding in gedachten voor kerstmis en dat is een vriend voor minimaal twintig jaar. Nu maar hopen dat de kerstman haar wens in vervulling zal laten gaan.

avatar van Leno

Leno

Hele slecht film, met een mierzoet en dom verhaal. Verder is de film saai en bevat geen humor. Overslaan volgende kerst.

avatar van karlen

karlen

vond 't wel een aadige film als je van romatische films houd. verder een beetje bekend verhaal maar toch leuk. 3 *

avatar van danijel

danijel

nooit gezien, maar zal hem wel zeker gaan kijken

avatar van maxcomthrilla

maxcomthrilla

Verschrikkelijke film, met wat mij betreft een van de vervelendste telkens weer terugkerende clichés: Een man wil iets vertellen aan zijn vriendin maar net voordat hij daar aan toekomt komt ineens haar ex - vriendje ten tonele, snel vertelt hij het geheim dat de man, net wilde vertellen. Gedurende de film telkens zulke momenten, zonder enige originaliteit of cinematografische hoogstandjes waardoor het niveau GTST bereikt wordt. Nog net kijkbaar, maar wel met de nodige ergernissen ertussendoor. 1,5*

avatar van monasteentje

monasteentje

een bagger film egt niks aan 2 sterren.

goeie film mooi en Romantisch verhaal van mijn een 4!!!!!

avatar van *Joly*

*Joly*

Leuke film alleen het einde was erg voorspelbaar

avatar van Norma

Norma

maxcomthrilla schreef:

Nog net kijkbaar, maar wel met de nodige ergernissen ertussendoor. 1,5*

Sluit me hier bij aan. Zo ongelooflijk standaard dat zelfs de meeste doorgewinterde liefhebbers van romantische komedies door zullen moeten bijten om hem af te kunnen kijken.

avatar van veertjebrug

veertjebrug

ik vond het een mooie romantise film .

als je van dat gerne houd dan is deze film best mooi.

avatar van skysouthpark

skysouthpark

dus jongens, deze film komt vanavond op tv. maar niet kijken dan??? ik ga het tog doen denk ik. dan kan ik vertellen of het een baggerfilm was.

avatar van jumpstylemovie

jumpstylemovie

Niet echt wat je noemt een goede film. Dit verhaal is weer eens zo voorspelbaar

avatar van wal

wal

Leuke en romantische kerstfilm! Zeker als je sowieso van kerstfilms houdt, is deze film op dit gebied zeker een aanrader om te gaan zien.

avatar van skysouthpark

skysouthpark

ok ik heb dus niet gekeken

avatar van matthijs_013

matthijs_013

Niet zozeer een slechte film, maar er was nou eenmaal geen bal aan.

avatar van Vandernagel

Vandernagel

Een standaard kerstmisflick met een mierzoet verhaal en voorspelbaar tot het einde. De pogingen tot humor zijn totaal misplaatst en de film is onorigineel en vol met clichés. De acteerprestaties zijn, zoals gedacht, matigjes. Maar misschien komt het door de 'kerstmisgedachte' dat ik de film toch goed te verteren vond.

2,5 sterren

avatar van lalaguna80

lalaguna80

Heerlijke romantische kerst film. Wel mierzoet....maar dat hoort toch bij kerst?!

3***

avatar van *Joly*

*Joly*

skysouthpark schreef:

ok ik heb dus niet gekeken

avatar van Vinokourov

Vinokourov

Tenenkrommende formulefilm, waarvan het plot van A tot Z te voorspellen is.

avatar van scholtie

scholtie

Leuke kerst film, alleen heel erg voorstelbaar.

Maar dat mocht de pret niet drukken.

avatar van WB

WB

Mierzoet, slecht geacteerd (vooral Muldoon), cliché na cliché en een superslap verhaal. Vele malen beter gezien in een andere vorm.

avatar van Wheely5

Wheely5

Overdreven film waarvan het einde te voorspellen is. Mierzoet en romantisch,....

... is dat niet hét plot van een kerstfilm ?? Ik heb genóten ! Voor een diepgaande film ga ik niet naar een kerstfilm kijken hoor

*4 van ons !

avatar van movies2323

movies2323

In zijn genre is dit gewoon een goede romantische kerstfilm!

3,5***

avatar van Elineloves

Elineloves

Ik ben in de minderheid zie ik, maar ik vond het echt een leuk filmpje.

'Doug Firwood' was enorm schattig en de ideale verrassing die je met Kerst kunt krijgen. Wat een heerlijke vent. Ook Holly was echt een leuk vrouwtje, knap, lief en ze heeft duidelijk chemie met Doug. Ofja, Ryan.

Het is inderdaad vrij voorspelbaar, maar is dat niet een beetje romcom eigen, dat je van tevoren al aanvoelt hoe dingen gaan lopen? Het vervelende zusje, de irritante ex, en de familie omstandigheden. Wel erg leuk om te zien hoe de pa 'loskwam' en zich al snel gehecht had aan de nieuwe vriend van zijn dochter.

De cliche's stoorden mij niet, ik vond Holly en Ryan gewoon ontzettend leuk samen en genoot van de momentjes die ze samen hadden. Cute.

avatar van reintje71

reintje71

Een leuke, romantische kerstfilm. Gewoon verstand op nul en genieten maar.

avatar van Mr. Chiel

Mr. Chiel

Een romantische film van Hallmark, m'n verwachtingen waren dus vrij laag. Maar het viel allemaal heel erg mee. Niet te klef, en soms nog best grappig ook. Voorspelbaar verhaal, maar wel 90 minuten boeiend.

avatar van Moviestar1979

Moviestar1979

Een onderhoudende romantische TV-film met diverse ingrediënten.

De film kijkt lekker weg ondanks een voorspelbaar verhaal. De actrices Kelli Williams en Shannon Wilcox zijn ook in het echte leven moeder en dochter. Deze film van Hallmark is geschikt voor het hele gezin. 1 Jaar later verscheen Meet the Santas (2005) waarin hetzelfde huis van Holly's ouders is te zien. Voor de rest hebben deze films niets met elkaar gemeen.

3,0 *

avatar van Phantasm

Phantasm

Leuke romantische kerstfilm. Prima mee vermaakt.