A Boyfriend for Christmas (2004)

Romantiek

geregisseerd door Kevin Connor
met Patrick Muldoon, Kelli Williams en Charles Durning

Holly heeft maar één ding in gedachten voor kerstmis en dat is een vriend voor minimaal twintig jaar. Nu maar hopen dat de kerstman haar wens in vervulling zal laten gaan.

Hele slecht film, met een mierzoet en dom verhaal. Verder is de film saai en bevat geen humor. Overslaan volgende kerst.

vond 't wel een aadige film als je van romatische films houd. verder een beetje bekend verhaal maar toch leuk. 3 *

avatar van danijel
nooit gezien, maar zal hem wel zeker gaan kijken

avatar van maxcomthrilla
Verschrikkelijke film, met wat mij betreft een van de vervelendste telkens weer terugkerende clichés: Een man wil iets vertellen aan zijn vriendin maar net voordat hij daar aan toekomt komt ineens haar ex - vriendje ten tonele, snel vertelt hij het geheim dat de man, net wilde vertellen. Gedurende de film telkens zulke momenten, zonder enige originaliteit of cinematografische hoogstandjes waardoor het niveau GTST bereikt wordt. Nog net kijkbaar, maar wel met de nodige ergernissen ertussendoor. 1,5*

avatar van monasteentje
een bagger film egt niks aan 2 sterren.

goeie film mooi en Romantisch verhaal van mijn een 4!!!!!

*Joly*
Leuke film alleen het einde was erg voorspelbaar

avatar van Norma
maxcomthrilla schreef:
Nog net kijkbaar, maar wel met de nodige ergernissen ertussendoor. 1,5*

Sluit me hier bij aan. Zo ongelooflijk standaard dat zelfs de meeste doorgewinterde liefhebbers van romantische komedies door zullen moeten bijten om hem af te kunnen kijken.

avatar van veertjebrug
ik vond het een mooie romantise film .
als je van dat gerne houd dan is deze film best mooi.

avatar van skysouthpark
dus jongens, deze film komt vanavond op tv. maar niet kijken dan??? ik ga het tog doen denk ik. dan kan ik vertellen of het een baggerfilm was.

avatar van jumpstylemovie
Niet echt wat je noemt een goede film. Dit verhaal is weer eens zo voorspelbaar

avatar van wal
wal
Leuke en romantische kerstfilm! Zeker als je sowieso van kerstfilms houdt, is deze film op dit gebied zeker een aanrader om te gaan zien.

avatar van skysouthpark
ok ik heb dus niet gekeken

avatar van matthijs_013
Niet zozeer een slechte film, maar er was nou eenmaal geen bal aan.

Vandernagel
Een standaard kerstmisflick met een mierzoet verhaal en voorspelbaar tot het einde. De pogingen tot humor zijn totaal misplaatst en de film is onorigineel en vol met clichés. De acteerprestaties zijn, zoals gedacht, matigjes. Maar misschien komt het door de 'kerstmisgedachte' dat ik de film toch goed te verteren vond.

2,5 sterren

Heerlijke romantische kerst film. Wel mierzoet....maar dat hoort toch bij kerst?!

3***

*Joly*
skysouthpark schreef:
ok ik heb dus niet gekeken

avatar van Vinokourov
Tenenkrommende formulefilm, waarvan het plot van A tot Z te voorspellen is.

avatar van scholtie
Leuke kerst film, alleen heel erg voorstelbaar.
Maar dat mocht de pret niet drukken.

avatar van WB
WB
Mierzoet, slecht geacteerd (vooral Muldoon), cliché na cliché en een superslap verhaal. Vele malen beter gezien in een andere vorm.

avatar van Wheely5
Overdreven film waarvan het einde te voorspellen is. Mierzoet en romantisch,....

... is dat niet hét plot van een kerstfilm ?? Ik heb genóten ! Voor een diepgaande film ga ik niet naar een kerstfilm kijken hoor

*4 van ons !

movies2323
In zijn genre is dit gewoon een goede romantische kerstfilm!
3,5***

avatar van Elineloves
Ik ben in de minderheid zie ik, maar ik vond het echt een leuk filmpje.

'Doug Firwood' was enorm schattig en de ideale verrassing die je met Kerst kunt krijgen. Wat een heerlijke vent. Ook Holly was echt een leuk vrouwtje, knap, lief en ze heeft duidelijk chemie met Doug. Ofja, Ryan.

Het is inderdaad vrij voorspelbaar, maar is dat niet een beetje romcom eigen, dat je van tevoren al aanvoelt hoe dingen gaan lopen? Het vervelende zusje, de irritante ex, en de familie omstandigheden. Wel erg leuk om te zien hoe de pa 'loskwam' en zich al snel gehecht had aan de nieuwe vriend van zijn dochter.

De cliche's stoorden mij niet, ik vond Holly en Ryan gewoon ontzettend leuk samen en genoot van de momentjes die ze samen hadden. Cute.

Een leuke, romantische kerstfilm. Gewoon verstand op nul en genieten maar.

avatar van Mr. Chiel
Een romantische film van Hallmark, m'n verwachtingen waren dus vrij laag. Maar het viel allemaal heel erg mee. Niet te klef, en soms nog best grappig ook. Voorspelbaar verhaal, maar wel 90 minuten boeiend.

avatar van Moviestar1979
Een onderhoudende romantische TV-film met diverse ingrediënten.

De film kijkt lekker weg ondanks een voorspelbaar verhaal. De actrices Kelli Williams en Shannon Wilcox zijn ook in het echte leven moeder en dochter. Deze film van Hallmark is geschikt voor het hele gezin. 1 Jaar later verscheen Meet the Santas (2005) waarin hetzelfde huis van Holly's ouders is te zien. Voor de rest hebben deze films niets met elkaar gemeen.

3,0 *