Christmas Cupid (2010)

Komedie / Familie

geregisseerd door Gil Junger
met Christina Milian, Chad Michael Murray en Ashley Benson

In deze vrije bewerking van Dickens' Christmas Carol wordt Sloane Spencer, een machtige publiciste uit Hollywood, achtervolgd door de geest van Caitlin, haar laatste cliënte. Met Kerstmis in het vooruitzicht brengt de geest Sloane in contact met geesten van haar ex-partners uit het verleden, heden en toekomst. Sloane komt er achter dat ze haar, soms onethische, manier van handelen moet veranderen en dat een liefde in het verleden wel eens de sleutel zou kunnen zijn.

avatar van gillie24
Wel heel erg slap (tienermeisjes-) aftreksel van 'A Christmas Carol'.

Christina Milian en Ashley Benson hadden beter van rol kunnen wisselen, de tweede komt namelijk meer en overtuigender als 'bitch' over en Christina is simpelweg te lief en acteren kan ze helaas niet.
Het verhaal springt ook van de hak op de tak en gaandeweg boeit het allemaal niet meer.
Omdat het wel twee zeer aantrekkelijke dames zijn, toch blijven kijken.

avatar van Wilfred Genee
Misschien niet echt hoogstaand, maar het had op zich ook meerdere geslaagde acties en grappen.
Het was leuk om Chad Michael Murray weer is te zien na One Tree Hill, maar hij had eigenlijk niet zo een hele grote rol, desondanks wel fijn om hem weer is te begluren .
Vooral Ashley Benson doet het erg leuk de gehele film door met geslaagde grappen en de juiste gezichtsexpressie er telkens bij.

Maar goed, je moet ervan houden om dit met plezier te kunnen bekijken schat ik.

avatar van Mr. Chiel
Leuke variant op het Dichens' verhaal. Verveelde niet, grappige momenten, niet heel erg voorspelbaar. *3,5

avatar van DonOswaldo
Luchtig entertainment, fijne cast en een kerstsfeertje. Echt een grote indruk laat het niet achter maar ik hou hier wel van. 3,5*

avatar van Miszmi
Heb mij prima vermaakt met deze film. Van te voren weinig van verwacht, maar het viel erg mee. Vond de acteerprestaties van Milian nog wel meevallen eigenlijk. Niet uitstekend, maar ook niet bar-slecht. Zou haar niet graag in een serieuze film willen zien denk ik, maar voor zo'n film kan zij prima haar rol neerzetten. Benson ben ik vooral bekend mee uit de serie Pretty Little Liars, hierin speelt zij een veel serieuzere rol, maar ook deze niet serieuze rol zet ze leuk neer. Murray heb ik een zwak voor sinds A Cinderella Story, dus daar verdient de hele film een halve ster extra voor . Het verhaal is leuk, duurt niet te lang met uiteraard een voorspelbaar eind.