True Confessions of a Hollywood Starlet (2008)

Drama / Komedie

geregisseerd door Tim Matheson
met Joanna 'JoJo' Levesque, Valerie Bertinelli en Lynda Boyd

In True Confessions of a Hollywood Starlet heeft de 17-jarige actrice Morgan Carter (JoJo) het allemaal: geld, roem en duizenden fans. Maar haar wereld stort in wanneer ze na een zoveelste dronken feestje in een ontwenningskliniek belandt. Na haar ontslag uit het ziekenhuis nemen haar moeder en manager een drastisch besluit. Ze sturen Morgan naar haar tante Trudy (Valerie Bertinelli) in Indiana, waar ze kan herstellen zonder dat de knipperende lampjes van de paparazzi voor haar deur staan.

*Joly*
Is binnenkort te zien op LifeTime in Amerika maar of het nog te zien is hier in Nederland is nog niet duidelijk,

avatar van matthijs_013
Het was wel oké voor een luchtig tienerfilmpje. Wel hilarisch dat je deze dagen blijkbaar anoniem door het leven kan gaan door enkel de kleur van je haar te veranderen .

weet iemand of deze film ook al in NL uit is?

RoosG schreef:
weet iemand of deze film ook al in NL uit is?

Ik denk eerlijk gezegt niet dat tie zal uitkomen in Nederland,, het is LifeTime movie,, die zijn meestal al erg moelijk verkrijgbaar in Amerika zelf,, tenminste dat hoor ik ook maar allemaal... maar je kan hem wel op YouTube kijken...

Vréééselijk saai.

komt vandaag ,

kga kijken.

komt vandaag ,

kga kijken.

YES!!!!!!!!!!!!!!!!! kga zeker kijken

ik vind m nu al best heftig, na 15min

een 4 , ik vond m goed

zeilig en leuk, ik houd wel van deze films

matthijs_013 schreef:

dat blonde is ene pruik, net als bij hannah montana

dat blonde is ene pruik, net als bij hannah montana

Whaha, JoJo was wel de eerste actrice die de Hannah Montana rol kreeg aangeboden...

Wat 'n leuke film , Wel allemaal 'n beetje vreemd dat het zo snel op TV komt, waarschijnlijk omdat het een LifeTime movie is...

LinkVink
Sorry, dit is zeer slecht geacteerd en zeer slecht qua scenario. De dialogen waren echt ondermaats, zelfs voor zo een tienerfilm. Heb gisteren echt geeergerd eraan. Misschien is het omdat het niet mijn smaak is, maar als nog, het kan veel en veel beter. Het orignaliteit vind ik nog net kunnen, mede dankzij Hannah Montana, maar langzamer zeker gaat dit ook vervelen.

Jojo kan veel beter, maar ik denk ook niet veel beter. Ze zal nooit zo een grote ster worden als ms Streep, maar kan makkelijk het niveau van Kate Hudson aan. Ze heeft wel potentie dus.

De keuze voor diverse actrices moest echt anders, maar ja, misschien komt dat omdat het een tienerfilm was. Volgende keer ga ik maar aan mijn huiswerk zitten, want veel vertrouwen heb ik niet meer, in wat er op tv komt.....

@joly,

oo dat wist ik niet

Leuke film!

Loki87
Geen slecht vermaak. Absolute topper in zijn genre. 2.5 ster.

avatar van Katharina
LinkVink schreef:

Ben ik het niet mee eens. Ik begon aan deze film met in mijn achterhoofd dat het een film zou zijn die in alle opzichten ontzettend slecht zou zijn, maar die wel 'leuk' tijdverdrijf zou zijn. Toch werd dat meer en vond ik hem nog best wel aardig, vooral juist voor een tienerfilm! Het verhaal was nog best okay en bij dit soort films hangt ze aan het begin de superbitch uit en is ze later de vriendin. In deze film was dat patroon ook wel een beetje te vinden, maar schopte ze het niet zover als superbitch. Dat maakte het kijken een stuk aangenamer.

avatar van m1701
Vond het een erg leuke film
Ik vond "Jojo" ook aardig spelen voor iemand die eigenlijk geen actrice maar zangeres is.
Verhaal was ook wel grappig
3* zeker de moeite waar om een x te kijken

m1701 schreef:
Vond het een erg leuke film
Verhaal was ook wel grappig
3* zeker de moeite waar om een x te kijken

JoJo is wel een actrice, ze is zelfs eerder begonnen met acteren dan zingen, xD

maar voor de rest is dit 'n SUPER film, leuk geacteerd, ook 'n grappig verhaal moest me 'n beetje denken aan Hannah Montana,

avatar van m1701
*Joly* schreef:

JoJo is wel een actrice, ze is zelfs eerder begonnen met acteren dan zingen, xD

sorry maar ze is toch echt als zangeres begonnen....

m1701 schreef:

sorry maar ze is toch echt als zangeres begonnen....

Ja ze werd beroemd door het zingen
maar was wel eerder bezig met acteren, maarja =D

Vandaag heb ik de film weer gekeken blijf nog steeds leuk =P

hbe je m opgenomen?

van de week opnieuw gekeken, blijft leuk, naar 4,5

hbe je m opgenomen?

Ja natuurlijk, ik heb ehm al zo vaak gezien. xD

is een echte tienerfilm,en daar door is ie best goed..
tienerfilms moet je zo wie zo niet zo streng naar kijken
dit is gewoon en zit achter uit film en lekker kijken op een regen zondag...

avatar van notorious_kim
Een leuke verassing!

Deze film nam ik op voor het verhaal, ik had geen idee van de cast, de meeste zijn dan ook niet zo bekend, behalve dan JoJo, en ik vind dat ze beter acteert dan zingt, ik vond haar zeer overtuigend in haar rol en wil zeker nog films met haar gaan opzoeken. De rest van de cast was ook goed.

ik vond het een zeer leuk verhaal, heel up to date natuurlijk met de situaties in Hollywood. Ik denk wel dat dit een film is die je moet bekijken als je voor het verhaal bent, anders vrees ik dat deze film je niet zozeer zal aanspreken. Het is goed uitgewerkt, met hier en daar toffe dialogen.

ik vind enkel dat het genre Drama er een beetje fout is opgeplakt, ik zou het eerder een tienerkomedie noemen, echt veel drama heb ik niet in de film gemerkt, en hij was ontspannend om naar te kijken, wat een goed drama voor mij nooit is.

Al bij al een leuk filmpje voor een luie namiddag.

avatar van Nagini
Mwa, matige film.
Gewoon leuk luchtig geacteerd maar wel erg traag moet ik zeggen..

avatar van 3rd Rock
vanavond komt ie op tv. ik vraag me alleen af waarom dat pas om half 11 is? vind dit veel meer een film voor vroeg in de avond of zelf 's middags. Tenminste, dat denk ik zo bij het lezen van de beschrijving. Ga 'm vanavond pas voor het eerst kijken.

avatar van Mezelf
Misschien toch niet.. We gaan het zo zien!

Nou, dat was niet veel bijzonders. Ik kon me maar niet voorstellen dat dit meisje (hoe heet ze?) een beroemde tienerster was. Valerie Bertinelli vind ik vaak wel leuk maar was hier ook niet veel bijzonders. Duffe rol ook.

Ja, inderdaad een soort van zater(mid)dag tienerfilm. En ik zal wel te oud zijn voor deze film als ik de recensies zo lees lol!

Edit:
Oh, ze heet dus JoJo? Nooit van gehoord tot aan vandaag.

leuke film! een x midden in gevallen en erg genoten!..wilde de film daarna opzoeken maar wist de titel niet!!! maar nu komt ie vanavond weer en ga m zeker weer kijken!..