Value for Money (1955)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Ken Annakin
met John Gregson, Diana Dors en Susan Stephen

Ondanks het feit dat hij zijn vaders rijkdom heeft geërfd wordt de stoffenhandelaar Chayley Broadbent uit Yorkshire achtervolgd door de geest van de gierige gestorven man en telt hij zelf ook nog steeds elke cent. Dat is natuurlijk tot ongenoegen van zijn verloofde Ethel die zijn huwelijksverzoek afwijst. Ze heeft namelijk helemaal geen zin in een leven van geestdodend werk als vervangster voor zijn huishoudster. Chayley besluit zijn verdriet te verdrinken in Londen waar hij in een nachtclub in contact komt met de wulpse dame Ruthine West, die heel goed weet wat ze wil.