You're Nobody 'til Somebody Kills You (2012)

Horror / Thriller

geregisseerd door Michael A. Pinckney
met Michael Kenneth Williams, Michael Mosley en Chance Kelly

Twee rechercheurs worden op een ingewikkelde moordzaak gezet. Ze moeten op zoek naar een seriemoordenaar die het gemunt heeft op bekende hiphop-artiesten. Naarmate de rechercheurs zich verder in de zaak verdiepen, ontdekken zij een ingewikkeld complot van moord, seks en geld dat lijkt te leiden naar het mogelijk volgende slachtoffer.

avatar van Elvenraad
Lijkt me een waardeloze film, maar het idee dat hip-hop artiesten worden afgemaakt, geeft me wel een warm gevoel.

Elvenraad schreef:

lekker commentaar als je hem nog niet gezien hebt, dus slaat nergens op

Elvenraad schreef:

avatar van henkula
Het einde was gewoon te belachelijk voor woorden.

avatar van Pazmaster
Zeer slechte B film met slecht acteerwerk, een slecht verhaal, een slechte ontknoping en slechte special FX. Slecht slecht slecht.... 1 ster