Her Night of Romance (1925)

Alternatieve titel: De Roman van een Nacht

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Sidney Franklin
met Constance Talmadge, Ronald Colman en Jean Hersholt

De Amerikaanse miljonair Samuel C. Adams brengt zijn dochter Dorothy naar Engeland om een specialist te consulteren over haar hartproblemen. Om niet achtervolgd te worden door de pers en gelukszoekers heeft Dorothy zich zo opgemaakt dat ze er extreem lelijk uit ziet. De verarmde Britse lord Paul Menford bespioneert echter Dorothy en hij ziet haar zonder haar afschuwelijke make-up en hij wordt onmiddellijk verliefd. Paul doet zich vervolgens voor als een hartspecialist, zodat hij een kans krijgt om Dorothy te ontmoeten. Paul doet het uit liefde, maar zijn zakenpartner Joe Diamond ruikt geld.