ad

Komedie / Romantiek | 90 minuten

Genre: Komedie / Romantiek

Geregisseerd door: Caytha Jentis

Met onder meer: Jon Prescott, Ian Novick en Margaret Anne Florence

IMDb beoordeling: 5,8 (728)

Releasedatum: 7 oktober 2011

Over The One

"Love's a Funny Thing."

Daniel is een succesvolle bankier die op het punt staat te trouwen met de mooie Jen, tot grote tevredenheid van zijn ouders. Er is echter één verleiding die dit mooie plaatje kan verstoren en dat is Tommy, een oude vriend en inmiddels openlijk gay. Tijdens een schoolreünie komen ze elkaar tegen. Na een paar drankjes geeft Daniël toe aan zijn onderdrukte verlangens en brengt de nacht door met Tommy. Tommy raakt smoorverliefd maar, Daniel wil er niets van weten overtuigd dat zijn toekomst ligt in het huwelijk en zijn oude hetero leven...

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

Vanaf 12 december in de bioscoop (Arti Film)

Trailer (YouTube)

gauke

Een eerlijk, fris, realistisch en goed relatieportret over verwachtingen van anderen, hetero facades, echte gevoelens, onderdrukte homoseksualiteit en zelfacceptatie. Het verhaal is simpel en subtiel en heeft charme, humor en passie. Op de regie is weinig aan te merken en de attractieve cast speelt uitstekend en naturel.

avatar van MauriceMankes

MauriceMankes

Na een voor mij wat clichématig en teleurstellend begin verraste de film mij in positieve zin. Eufemistisch vond ik het geen meesterwerk; maar ben wel echt blij dat ik hem heb gezien. Ik heb echt met veel genoegen gekeken.