Gli Sfiorati (2011)

Alternatieve titel: Drifters

Italië

geregisseerd door Matteo Rovere
met Andrea Bosca, Miriam Giovanelli en Massimo Popolizio

De knappe dertiger Mete heeft een appartement in het pittoreske, oude stadscentrum van Rome en leidt een hedonistisch leven, buiten zijn werk als handschriftanalist. Hij voelt zich aangetrokken tot zijn 17-jarige halfzus Belinda, die tijdelijk intrek in zijn woonkamer heeft genomen. Zijn vader Sergio, een voetbalvedette die tegenwoordig zijn kennis van zaken over deze sport spuit, probeert alsnog met Belinda's moeder te trouwen.

avatar van Movie-Addicted
Slap uitgewerkt drama. Over een depressieve jongeman die vecht tegen zijn gevoelens die hij heeft voor zijn half/stief zus(je), en de hele poppenkast eromheen wat totaal niet interessant is.

*2.5