• 8.489.082 stemmen

Geregisseerd door: Gabriela Tagliavini

Met onder meer: Sharon Stone, Billy Zane en Manolo Cardona

Plot The Mule

"Trust no one"

Een groep Mexicaanse vluchtelingen, onder leiding van de Amerikaanse humanitaire hulpverlener Aaron (Billy Zane), probeert illegaal de grens met de Verenigde Staten over te steken. In de woestijn verzeilen ze in een vuurgevecht en Aaron wordt gevangen genomen en gegijzeld. Aarons zus Sofie (Sharon Stone) is een verslaggeefster voor de Phoenix Daily in Arizona. Wanneer ze Aaron belt, hoort ze alleen een schot van een wapen. Ze beseft dat haar broer in gevaar verkeert en besluit op onderzoek te gaan.

image

avatar van WaynesW

WaynesW

Oh nee hé NIET die Billy Zane weer....

Hierdoor ga ik deze niet zien.

ONDANX Sharon Stone's verschijning !

avatar van madmax1

madmax1

Met tegenzin uitgekeken geen verhaallijn spanning ontbreekt, en dat ligt niet aan Billy Zane,

want doe komt hoog uit 10 min in beeld.

De jaren beginnen zich afgetekende bij Sharon Stone,beetje mooie beelden van Mexico in een belabberde film.

avatar van MantA1952

MantA1952

Een wel heel belabberde film. Onmogelijke gebeurtenissen in een aan alle kanten zwabberende film.

stinissen (crew films & series)

B-Thriller die best te doen is met in de hoofdrol Sharon Stone maar wat daar mee is gebeurt is me een raadsel en trouwens Billy Zane heeft een hele kleine rol.

avatar van knusse stoel

knusse stoel

Geen sterke film inderdaad en helaas is Sharon Stone ook niet op haar best.

Toch is het net een voldoende en daarom gun ik hem 3*. (een 6 op het rapport en dan kan ze nog net ermee thuiskomen)

Soms vind ik dat wij lage scores geven, want als een film goed is, dan geven de meesten minder dan 3 sterren terwijl dat uitgerekend in cijfers onder de 6 is, dus geen voldoende!

Terwijl goed eigenlijk een 7 is, dus 3 1/2 sterren.

avatar van tattoobob

tattoobob

Eens met knusse stoel Ik heb de film nog niet gezien hoor trouwens.

Ik merk vaak dat mensen bijvoorbeeld een 2,5 ster geven en dan zeggen"was een leuke wegkijker''of zeggen dat het een oke film was.

Sorry maar een 2,5 ster is gewoon een onvoldoende....een leuke wegkijker begint bij 3 ster en een voldoende begint daar ook bij..dusssss

avatar van dwid

dwid

Waardeloze film eigenlijk, acteerwerk en verhaal op zich wel ok, echter het verhaal klopte op veel punten niet, te makkelijk, te voorspelbaar... geen aanrader

avatar van Drifter

Drifter

Het had een goede film kunnen zijn.

Maar erg slecht uitgewerkt.