• 8.303.856 stemmen

Met onder meer: Houston Rhines, Noah Schuffman en Morgan Fairchild

Releasedatum: 13 december 2012

Plot eCupid

"Love on the download."

Marshall is een eigenwijze jongeman en heeft geen plezier in zijn werk. Hij is reeds zeven jaar samen met zijn vriend Gabe, maar Marshall vindt dat zijn liefdesleven te gemakkelijk is. Daarbij wordt hij bijna dertig jaar en wil hij niets liever dan een nieuw leven. Hij gaat op het Internet op zoek en ontdekt een mysterieuze app genaamd "eCupid", die hem verzekert dat hij er zijn ware liefde zal vinden.

imageimage

Social Media

gauke

Deze ouderwetse opgewekte, feelgood komedie lijkt specifiek op de commercie gericht en gemaakt voor gays die onschuldig vermaak zoeken. Het spel is niet onaardig en de heren in kwestie zien er appetijtelijk uit. Echter minder afgezaagd en onnozel en een beter plot en dito dialogen zouden gayfilms toch naar een hoger en volwassener niveau moeten tillen.

avatar van SimonV

SimonV

Inderdaad onschuldig vermaak met weinig verassend plot. Spel is goed genoeg en net zoals iedere romkom is het einde voorzien van een happy end.

avatar van Madeliefje

Madeliefje

Best fijn filmpje, maar wel erg voorspelbaar en oppervlakkig. Toch, door de goede sfeer en de leuke personages geen straf om te kijken.

kappeuter (crew films)

Vanaf 13 december in de bioscoop (Arti film)

avatar van MauriceMankes

MauriceMankes

de film viel mij zeer mee; hoewel glad gespeeld en onwaarschijnlijk en ja voorspelbaar was het thema echt. En de afwikkeling zeer aardig gedaan.

avatar van MacHop

MacHop

Grappig gemaakte en onderhoudende film. Niet het sterkste script ooit, maar leuk geacteerd en aardig gemaakt. Mede door de grappige wendingen en scènes, verveelt de film niet en doet aan als een snel geschreven jeugdboek. Al met al leuk, onderhoudend en de moeite waard om te bekijken.

avatar van cantforgetyou

cantforgetyou

Simpel maar leuk verhaaltje. Eindelijk eens geen zwaar drama. Normale personages (geen verwijfde nichten) (geen drugs en alcohol) een beetje het stel wat wij zelf ook zijn. Alleen wij zijn al 11 jaar samen. Monogaam, saai en duffig stel. Maar we hebben het ooh zo fijn. Zoals in deze film. Gras is echt niet groener bij de buren.