Pseudo (2012)

Canada
Actie / Thriller

geregisseerd door Gursimran Dhillon
met Naresh Kumar, TayShawn Prinse en Manwinder Gill

Cheema, Jamal, Juggy en Johnny zijn 4 vrienden, vanaf de middelbare school. Ze willen maar één ding: Snel en makkelijk geld verdienen. Ze komen allemaal in de drugswereld terecht, om verschillende redenen, maar met één doel: Snel rijk worden. Geholpen door Sleaze, een politieman wiens motieven om te helpen twijfelachtig zijn, zetten ze vallen op voor drugsdealers, om zo hun geld te kunnen stelen. Het wordt de politie en de drugsbazen na een tijd duidelijk dat bepaalde mensen een smerig spelletje spelen, en iedereen wil dan ook zijn eigen hachje redden. De vraag is echter: Is men bereid om de vrienden die men heeft, te verraden?

avatar van selfhealing
Een low budgetfilm met spanning actie en een goede verhaallijn. Ik had er weinig van verwacht en het heeft me aangenaam verast. Dit is geen film gemaakt door hollywood en dat merkt je ook....vooral de badguy en politieagent acteren goed. 3.5 ster.