ad

Drama | 83 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: David Zellner

Met onder meer: Sydney Aguirre, Nathan Zellner en David Wingo

IMDb beoordeling: 6,3 (492)

Releasedatum: 23 januari 2012

Over Kid-Thing

De 10-jarige Annie heeft geen vrienden van haar leeftijd en haar dagelijkse routine is gevuld met eenzaam kattekwaad; ze rijdt rond op haar crossfiets, gooit deeg naar voorbij rijdende auto's en vernielt dingen met haar honkbalknuppel. Haar vader, een boer en sloopautoracer, doet weinig aan haar opvoeding. Op een dag speelt ze in het bos en hoort de roep om hulp van een vrouw die in een put gevallen is. Annie gaat er dagelijks langs, maar weet niet goed wat ze met de situatie aan moet.

imageimage

avatar van Meneer Bungel

Meneer Bungel

Filmclip ''Annie calls AAA.''

avatar van Baldur

Baldur

Was op het Incubate festival te zien in september, maar helaas gemist. Iemand enig idee of er een release aan zit te komen?

avatar van wendyvortex

wendyvortex

Ongeveer net zo veel briljante scenes als mislukte, maar we kunnen wel iets met de intenties van de regisseur. Wat ik niet helemaal snap is of de volwassenen nu bedoeld zijn als een soort absurdismes of puur als white trash en de vrouw in de put is helaas niet mythisch genoeg.

Toch liever een intrigerende mislukking dan saai standaardvoer en dus mag Kid-Thing een voldoende noteren.

avatar van Mr Thee

Mr Thee

Baldur schreef:

tkn: hij staat op vimeo on demand!