House Hunting (2013)

Thriller

geregisseerd door Eric Hurt
met Marc Singer, Art LaFleur en Hayley DuMond

Twee families proberen een huis te vinden buiten de stad. Beide gaan ze naar een open huis bezichtiging van een huis dat te mooi lijkt om waar te zijn. Dit blijkt ook het geval als de families het huis niet meer kunnen verlaten. Elke keer als ze het terrein van het huis proberen te verlaten komen ze namelijk weer terug bij het huis. Dan komen ze er achter dat het huis een duistere geschiedenis kent...

avatar van WaynesW
Dertien in een dozijn.

0/5

Een van de slechtste films die ik in tijden gezien heb, geen diepgang, geen duidelijk verhaal, veel onverklaarbare gebeurtenissen. Matige acteerprestaties! Not my cup of tea..

avatar van mario_arnhem
idd bagger

focking goeie film aanradertje!!